Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Speedfight 2 moet sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48766 - Speedfight 2 moet sneller
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14856 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

farmer tuning 27-3-2008 15:51 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-sm
gewoon een zuigerstop en een rattel er op.

als je maar zorgt dat de zuiger goed tegen de zuigerstop blijft staan.




begin jij nu ook al . is niet goed voor ej zuigert
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
MarTijn tzr 27-3-2008 15:53 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


begin jij nu ook al . is niet goed voor ej zuigert



HaHa, laten we maar wachten tot hij morgen klaar is met de vario, dan horen we wel wat hij heeft gedaan.
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
farmer tuning 27-3-2008 15:54 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
[...]



HaHa, laten we maar wachten tot hij morgen klaar is met de vario, dan horen we wel wat hij heeft gedaan.


ach ja vin het wel leuk maja we wachten het af. ik denk dat ie zuigerstop gebruikt maar ik zeg. het is goedkoop maar een verrote cilinder door een verneukte zuiger is duurder.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
RoykeV 27-3-2008 15:54 Print reply

Posts: 894
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
[...]


nee, SPROEIER
in eerste instantie hoeven de rolletjes niet maar als hij vind dat hij bij wegtrekken te veel toeren maakt moeten er zwaardere rolletjes in.


 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
MarTijn tzr 27-3-2008 16:01 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
[...]




bij een snellere setup toch altijd lichter???¿¿¿(ik kan ook wel is fouten maken hoor)
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
RoykeV 27-3-2008 16:04 Print reply

Posts: 894
bij mijn viva,
was gewoon ori zonder varioring
maakte die meer toeren met het wegtrekken, met lichtere rolletjes als met zwaardere
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
MarTijn tzr 27-3-2008 16:06 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
bij mijn viva,
was gewoon ori zonder varioring
maakte die meer toeren met het wegtrekken, met lichtere rolletjes als met zwaardere



Ja, oke maar daar is denk ik door de dealer aan geprutst want ori in vivacity zitten 11,5grams rolletjes en als je TÈ licht gaat, gaat ie ook te veel toeren maken
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Dtje 27-3-2008 16:09 Print reply
Posts: 1107
Speedfight ontgrenzen:
Varioplaat dus geen vario ring( als je varioteur eraf haalt waar je rolletjes in zitten. Zit er boven op een deksel als je die eraf haalt zie je er nog 1 zitten die moet je eruit halen. En dan de deksel er weer op
Prop of piemel bij de uitlaat
luchtfilter begrenzer ( gewoon laten zitten als je geen snelle setup neemt)

Zuigerstop kan je gewoon gebruiken zolang je het maar voorzichtig doet.

Dit bericht is gewijzigd door Dtje op 27-3-2008 om 16:12 uur.
 
je mama
RoykeV 27-3-2008 16:14 Print reply

Posts: 894
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
[...]



Ja, oke maar daar is denk ik door de dealer aan geprutst want ori in vivacity zitten 11,5grams rolletjes en als je TÈ licht gaat, gaat ie ook te veel toeren maken


ik had eerst 9 grams
toen had ik er 8 grams ingezet
maar toen vond ik hem te veel toeren maken
en toen weer gewoon 9 gram erin gezet

maargoed: ontopic
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Heilige Antonius 27-3-2008 16:36 Print reply

Posts: 1202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dtje
Speedfight ontgrenzen:
Varioplaat dus geen vario ring( als je varioteur eraf haalt waar je rolletjes in zitten. Zit er boven op een deksel als je die eraf haalt zie je er nog 1 zitten die moet je eruit halen. En dan de deksel er weer op
Prop of piemel bij de uitlaat
luchtfilter begrenzer ( gewoon laten zitten als je geen snelle setup neemt)

Zuigerstop kan je gewoon gebruiken zolang je het maar voorzichtig doet.

Dit bericht is gewijzigd door Dtje op 27-3-2008 om 16:12 uur.


Zit al een gianelli uitlaatje onder, ding maakt nu echt tering veel toere op top, enn optrekken gaat 'normaal'
ik zal morge aan de bromboer vragen hoe dat hij te werk gaat(zuigerstop), en ik zal heus niet op die sleutel gaan stampen ofzo

Edit:
http://www.metacafe....speedfight_2_tuning/
Drossel= de begrenzer neem ik aan?
en wat die gast bij 1:58 doet is me niet geheel duidelijk?

Dit bericht is gewijzigd door Tonderbi op 27-3-2008 om 16:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Tonderbi op 27-3-2008 om 17:46 uur.
 
Dtje 27-3-2008 17:54 Print reply
Posts: 1107
Je rijd toch niet met ontgrenste uitlaat en begrenste vario he? Dan maakt die namelijk echt veel te veel toeren.

Op deze afbeelding zie je wat je weg moet halen.

http://www.scooter-f...begrenzingplaat1.jpg
 
je mama
Royal Club 27-3-2008 19:10 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
[...]

Nee maar hij moet daarna wel opnieuw afgesteld worden dmv van een ander sproeiertje,( zal niet veel groter hoeven )

mind me if i'm wrong! Ben ook geen skoeter expert.

[...]


Het kan zijn dat Jij je zuiger er mee verneukt maar als je het gewoon normaal en met beleid doet kan het makkelijk zonder schade.

Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 27-3-2008 om 15:14 uur.


zuigerstop is ten alle tijden funest voor je bigend/smallend hoor
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
RoykeV 27-3-2008 19:26 Print reply

Posts: 894
als alles weer in elkaar staat
moet je ff een paar keer rustig de kickstart naar beneden doen
want als de vsnaar nog niet strak staat,
heb je kans dat die knapt als je hem start

en wat die gast bij 1:58 doet,
heb ik niet gehoeven
als je vsnaar gewoon goed in de koppeling past
en hij kan voor ook over die as,
dan is het gewoon goed
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Henk-88 27-3-2008 20:32 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


zuigerstop is ten alle tijden funest voor je bigend/smallend hoor



Iedereen roept maar dat het slecht is of dat het goed is maar ik raak niet overtuigd door de argumenten.
De meesten niet want de discussie lijkt eindeloos.
Ik weet niet hoe het zit met die varioshit of hoe vast dat zit maar bij een versnellingsbrommer heeft het gebruik van een zuigerstop in mijn ogen de voorkeur.


't Is te allen tijde btw
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
-Bassie- 27-3-2008 20:49 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


zuigerstop is ten alle tijden funest voor je bigend/smallend hoor


wat is jouw voorkeur dan om die moer los te halen??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad

Dit topic is 14856 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved