Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wat voor cylinder van mtx-sh is dit?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 917 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #48755 - wat voor cylinder van mtx-sh is dit...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4053 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 26-3-2008 21:44 Print reply

Posts: 14947
jongeuuuuuuuu

plak er een fucking magneet op dan
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Makrolon 26-3-2008 21:44 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
uuh ja ik zie het zo :P

bij een giet wand zie je er echt zo'n bus in zitten. en de wand zelf is ook veel donkerder.

gietwand is bruin, nica wand is geel.

wand van deze is idd wel iets lichter dan de wand van een gjol.
 
KTM 525 EXC Supermoto
ikkejw 26-3-2008 21:46 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
jongeuuuuuuuu

plak er een fucking magneet op dan



heeft ie al gedaan, bleef gewoon plakken
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Sypie_Honda 26-3-2008 21:47 Print reply

Posts: 13830
ho kanker nu je het zegt

lijkt idd wel gietwand haha
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Makrolon 26-3-2008 21:49 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ho kanker nu je het zegt

lijkt idd wel gietwand haha

duidelijkheid ftw :')
 
KTM 525 EXC Supermoto
Sypie_Honda 26-3-2008 21:51 Print reply

Posts: 13830
jaah sorry jonges ik tjekte die shit ff door me huiswerk heen

maar denk idd ook dat het een giet wand is ja.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
ikkejw 26-3-2008 21:51 Print reply

Posts: 9886
hoe dik is die wand/cilinderhemden trouwens nog? en hoe diep is de kras boven de uitlaatpoort?

er moet nog wel een goeie millimeter af kunnen he
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Makrolon 26-3-2008 21:56 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoe dik is die wand/cilinderhemden trouwens nog? en hoe diep is de kras boven de uitlaatpoort?

er moet nog wel een goeie millimeter af kunnen he

hemd is 2 mm dik, kras is 0,65 diep.
 
KTM 525 EXC Supermoto
ikkejw 26-3-2008 22:01 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

hemd is 2 mm dik, kras is 0,65 diep.



hmm hemd moet minimaal 2mm dik zijn heb ik gehoord


anders moet ik die kras maar oplassen, misschien lukt dat wat. en dan uitboren naar 45.5 ofzo

ik ga het binnenkort wel ff proberen met m'n test imitatie cilinder


wat wil je voor deze cilinder hebben trouwens?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtx-motard 26-3-2008 22:06 Print reply

Posts: 14947
10tje niet meer
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
-Bassie- 26-3-2008 22:08 Print reply

Posts: 6617
kan ook een nica wand zijn

bij floris cilinder bleef magneet ook plakken op nica wand
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
rubbert 26-3-2008 22:13 Print reply

Posts: 8825
lijkt mij meer een nica wand, en die kleur komt denk ik meer door oude olie resten
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
ikkejw 26-3-2008 22:18 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
lijkt mij meer een nica wand, en die kleur komt denk ik meer door oude olie resten





@makrolon: heb je ook een foto van de onderkant? daar is het verschil vaak beter te zien
 
Preserve nature - Always wear a helmet
erwinko 27-3-2008 0:42 Print reply

Posts: 1012
of houd de magneet tegen het cilinderhemd
(gedeelte wat in het carter valt)
 
kosak 27-3-2008 10:16 Print reply
Posts: 23
kan je een nicasil wand trouwens ook lichtjes honen? of poets je m der dan meteen uit
 

Dit topic is 4053 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved