Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hydraulische koppeling.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #48732 - hydraulische koppeling.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 10238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi GPR Roy 28-12-2008 18:17 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


niks

is gewoon poserrommel


nou... ik bedoel eigenlijk dus, de een zegt dat je er geen gevoel meer mee hebt in je koppeling en de ander zegt juist weer van wel. dus het is gewoon of je er aan gewent bent ja of nee. als je er pas mee gaat rijden zal het idd wel ff wennen zijn maar na een tijdje zul je vast en zeker wel weten/voelen wanneer je koppeling aangrijpt dus krijg je er toch langzaam gevoel in.
het is idd een stuk fijner koppelen moet ik zeggen, het gaat een stuk soepeler zelfs op een brommer.
 
Joel_koningslust 28-12-2008 18:19 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


nou... ik bedoel eigenlijk dus, de een zegt dat je er geen gevoel meer mee hebt in je koppeling en de ander zegt juist weer van wel. dus het is gewoon of je er aan gewent bent ja of nee. als je er pas mee gaat rijden zal het idd wel ff wennen zijn maar na een tijdje zul je vast en zeker wel weten/voelen wanneer je koppeling aangrijpt dus krijg je er toch langzaam gevoel in.
het is idd een stuk fijner koppelen moet ik zeggen, het gaat een stuk soepeler zelfs op een brommer.


alsie volledig hydrolisch was zoals bij motoren dan helpt het zeker. dat zal ik niet ontkennen. maar dit werkt gewoon niet. is puur voor het zicht. iets soepeler zal hij mischien gaan. maar beter te doseren of iets van de andere voordelen van hydrolische koppeling heeft hij niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 28-12-2008 18:20 Print reply

Posts: 8211
maar verschillende merken blokken hebben een andere slag in de koppelings hevel op het blok. hoe werkt dat bij dit systeem?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Derbi GPR Roy 28-12-2008 18:35 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
maar verschillende merken blokken hebben een andere slag in de koppelings hevel op het blok. hoe werkt dat bij dit systeem?


geen idee. maar de koppelingshevel van hebo is universeel dus die moet eigenlijk overal op passen toch ?
 
-simon- 28-12-2008 18:39 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


geen idee. maar de koppelingshevel van hebo is universeel dus die moet eigenlijk overal op passen toch ?


ja op je stuur wel. en bij je blok of ergens zul je wss een steuntje moeten maken.
maar de hevel die je blok ingaat en je koppeling bedient. die is bij verschillende merken anders, de lengte daarvan. hoe zouden ze dat opvangen of moet je dan de hevel aan je blok veranderen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Derbi GPR Roy 28-12-2008 18:42 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja op je stuur wel. en bij je blok of ergens zul je wss een steuntje moeten maken.
maar de hevel die je blok ingaat en je koppeling bedient. die is bij verschillende merken anders, de lengte daarvan. hoe zouden ze dat opvangen of moet je dan de hevel aan je blok veranderen.


haha daar zeg je wat geen idee ff googlen of ik iets kan vinden, anders word het maar weer een gewone koppelingshevel. maar wel een kale. dus zonder knopjes etc
 

Dit topic is 10238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved