Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MHR80 Omtunen naar mhr team.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 838 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48717 - MHR80 Omtunen naar mhr team.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1481 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Supermotania 25-3-2008 18:54 Print topicpost

Posts: 340
Ik wil me mhr80 omtunen naar mhr team.

Nu heb ik me laten vertellen dat ik dat kan doen dmv 1,5mm afdraaien en een ophoogplaat van 1,5mm. En als laatste moet ik dan nog een losse binnenkop.
Of dit klopt weet ik niet,maar mijn uitlaatpoort komt dan omhoog? Nu heb ik ook gehoord dat ik daardoor mijn inlaat omhoog breng ( logisch als je afdraait en niet in de poorten freest ) en mijn brommer daardoor minder zal lopen.
Wat is jullie mening over dit idee,en wat kan ik het beste doen? Kom aub niet met antwoorden als "koop een Mhr Team"
Ik vind het leuk om te doen en zie het als een uitdaging,mit er potentie in zit.
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..

vroembroem 25-3-2008 18:59 Print reply
Posts: 617
volgens mij moet je ook de zuiger vervangen van (2 naar 1 zuiger veer)
ohja losse binnenkop klopt ook om pcies naar mhr te doen, maar je oude kop aanpassen kan toch ook wel?

Dit bericht is gewijzigd door vroembroem op 25-3-2008 om 19:00 uur.
 
Supermotania 25-3-2008 19:01 Print reply

Posts: 340
Een mhr80 is al 1 zuigerveer.
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
falco 25-3-2008 19:04 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vespa-Freak
Een mhr80 is al 1 zuigerveer.


idd, replica is met dubbele zuigerveer,


 
markRD 25-3-2008 19:05 Print reply

Posts: 1178
Ja, sorry het klopt tog, als je idd van het deck een bepaalde hoogte afhaalt en die eronder weer bijlegt dan verander je idd de timingen van de cilinder. Maar vergeet dan niet de spoelpoorten en de uilaatpoort weer naar bdc te vijlen.


En maar eerst de nauwkeurige poortmap van degene die je hebt, en zoek daarna een poortmap van een Team om te kijken hoeveel je eraf moet draaien en moet opvullen.

Alsnog Succes!

(Maak er een project van als dit gaat doen aub.)

Dit bericht is gewijzigd door hammie99 op 25-3-2008 om 19:17 uur.
 
Supermotania 25-3-2008 21:46 Print reply

Posts: 340
Alseerste dus een poortmap van een mhr team 80 gezocht.
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
LVS 25-3-2008 21:52 Print reply
Posts: 98
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vespa-Freak


en een ophoogplaat van 1,5mm.

Of dit klopt weet ik niet,maar mijn uitlaatpoort komt dan omhoog?

Nu heb ik ook gehoord dat ik daardoor mijn inlaat omhoog breng (

-----------------------------------------

een derbi heeft geen inlaat poort op de cilinder .!!

wel spoelpoorten ..

#

 
Supermotania 26-3-2008 9:41 Print reply

Posts: 340
En dat geheel noem je inlaat.

Dit bericht is gewijzigd door Vespa-Freak op 26-3-2008 om 9:42 uur.
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
Supermotania 6-4-2008 22:56 Print reply

Posts: 340
Niemand die een poortmap van mhr80 team heeft

 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
Royal Club 6-4-2008 22:57 Print reply

Posts: 60390
ken wel iemand die er 1 heeft van een am6 mhr team, weet niet of die anders is
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
rubbert 6-4-2008 23:53 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ken wel iemand die er 1 heeft van een am6 mhr team, weet niet of die anders is



lijkt me niet, zuigers kan je ook gewoon uitwisselen
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
crossgek - Forum en Sales Moderator 6-4-2008 23:55 Print reply

Posts: 10560
wrom wil je hem maken zoals een snellere std cilinder.

denk dat je hem beter door een goede tuner kun laten bewerken naar jou eisen. en hem laat ophogen/aanpassen.

volgens mij gaat dat harder als een std team..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
gekke henkie 7-4-2008 0:10 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hammie99
Maar vergeet dan niet de spoelpoorten en de uilaatpoort weer naar bdc te vijlen.


je bedoelt odc
 
Ga toch krassen!
ktmstyled 7-4-2008 6:23 Print reply
Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ken wel iemand die er 1 heeft van een am6 mhr team, weet niet of die anders is


ik denk het wel aangezien derbi iets andere slag heeft enzo

 
going sideways!

Dit topic is 1481 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved