Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - M'n grafiekje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1126 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4869 - M'n grafiekje
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1226 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 27-7-2002?20:33 Print topicpost

Posts: 10006


Ik kan wel goed foto's maken .

Dit is in de 2e versnelling, topvermogen is 7,087PK, toerentallen kloppen alleen geen zak van, maar dat lijkt me duidelijk .

Top op de teller was net geen 90, met z'n 2en 85, optrekken was best in orde .

Setup was (cilinder is aan gort gelopen) op een MTX-SH:
70 eurocilindro, ongetuned, 1 std voetpakking
20mm mikuni 114 sproeier
Proma bocht, jamarcol demper
std filter, grote luchtslang, slang op de box d'r afgehaald.
std kop (niks aan veranderd)
std 4kleps membraan met homemade karbonit kleppies (0,30mm).
4-bak met TWV 15-42

En die sproeier is d'r op advies van rens ingeknikkerd en de compressie was 0,niks .
Maar ja, die stomme cilinder is een mm te hoog ofzo .

Komende setup wordt hetzelfde (toch maar geen MBX80 ivm kosten en wouten) alleen dan mogen ze bij VHS m'n cilinder gaan bijwerken .

Maar nu eerst ffkes origineel rondkachelen.


 
Bastila is lief

NSR RULEZZ 27-7-2002?20:50 Print reply

Posts: 4934
toerentallen zijn van de bank volgens mij
heel leuk grafiekjuh verder
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
MB50TUNED 27-7-2002?21:52 Print reply
Posts: 1054
toerental van de bank delen door 100 en dan heb je de snelheid in km/h (ongeveer).

Wel leuk om eens een grafiek van een schakel te zien. Waar heb je hem trouwens op de testbank gezet?
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Nick - Administrator 27-7-2002?22:06 Print reply

Posts: 4967
Bij Jos Dijkman.
Daar kon je een run laten doen en laten afstellen voor 15 euro ofzo
Weet niet meer precies wat het kostte maar het was in ieder geval bij Jos Dijkman tijdens de meeting.
 
verwijderd 27-7-2002?22:12 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Nick?

Bij Jos Dijkman.
Daar kon je een run laten doen en laten afstellen voor 15 euro ofzo
Weet niet meer precies wat het kostte maar het was in ieder geval bij Jos Dijkman tijdens de meeting.


was hij de enigste dan die dat deed? ohja rens had lek membraan toen zeker :a khad graag grafiek van rens willen zien, ding lijkt me ook erg snel
 
Nasic 27-7-2002?22:18 Print reply
Posts: 890
ziet er netjes uit, alleen het bekende verhaal: jammer van die vastnaaier

vhs is wel cewl
 
Ducati 900SS
barry 27-7-2002?22:35 Print reply

Posts: 7387
ding is ook erg snel, maar die pk's die hij heeft vallen volgens mij ook nog wel mee, de 20 haalt ie net niet volgens mij
 
He?
SIWWN 28-7-2002?00:04 Print reply
Posts: 7079
Wel aardi netjes! (toch?)

dacht dat een onbegrensde MB iets van 7 pk standaard had
 
Nick - Administrator 28-7-2002?00:10 Print reply

Posts: 4967
NOu deze heeft met:
Quote:
70 eurocilindro, ongetuned, 1 std voetpakking
20mm mikuni 114 sproeier
Proma bocht, jamarcol demper
std filter, grote luchtslang, slang op de box d'r afgehaald.
std kop (niks aan veranderd)
std 4kleps membraan met homemade karbonit kleppies (0,30mm).
4-bak met TWV 15-42

dus 7 pk rond.
Lijkt me sterk dat een onbegrensde MB dat ook al heeft

[This message is edited by Nick on 28-7-2002 00:10]
 
Blukaap 28-7-2002?00:13 Print reply

Posts: 10006
Kan zijn dat een MB met std snel honda cilinder in die buurt komt.

En de run was 15 euro, zonder afstellen.
Als je wat meer betaald hadden ze dat wel gedaan.

Maar ik stond op een zaterdag op die testbank om 16:30 ofzo en ik had daar nog wel gebeld of d'r verder nog iemand wilde, maar die waren volgens mij te laat.
Barry en Martijn (dacht ik) waren d'r ook bij, maar martijn moest inrijden en barry had geen zin omdat ie met een vervangingscilinder reed.
En zondag wordt lastig .
En op maandag gingen we weer.

Toerentallen gedeeld door 100 en x2 heb je ong de snelheid in z'n 4.

Dat was ook weer een logische redenering van me .

[This message is edited by Blukaap on 28-7-2002 00:17]
 
Bastila is lief
Woeter 28-7-2002?00:19 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

ding is ook erg snel, maar die pk's die hij heeft vallen volgens mij ook nog wel mee, de 20 haalt ie net niet volgens mij

de scooter van IS tuning heeft 17,7 pk ofzo en haalt 130, dus ik denk dat rens dan ook iets van 18 pk ofzo heeft

die van mij zal er dan 15-16 hebben denk ik, ben ik best wel benieuwd naar, ik heb nu alleen een lekke band :p :p :p
fietsen zuigt!!!
 
Blukaap 28-7-2002?00:30 Print reply

Posts: 10006
En 7PK is niet extreem veel, maar gezien het feit dat ik 1min in m'n afstelling heb gestoken .

En ik vind de grafiek wel lekker vloeiend .

Powerband van het ding begint trouwens lichtjes bij de 6000 toeren en bij de 8000 gaat ie vlotjes verder tot de 10000 ong (op de toerenteller).

Kortom, ik was (ben) tevreden over m'n eurocilindro, dus de volgende wordt gewoon weer een eurocilindro, maar die gaat wat meer PK's leveren als het goed is .
 
Bastila is lief
verwijderd 28-7-2002?00:39 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Woeter?TS80x

Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

ding is ook erg snel, maar die pk's die hij heeft vallen volgens mij ook nog wel mee, de 20 haalt ie net niet volgens mij

de scooter van IS tuning heeft 17,7 pk ofzo en haalt 130, dus ik denk dat rens dan ook iets van 18 pk ofzo heeft


hehe, dat zou wel erg cool zijn :n rens heeft denk ik 12-14pk ofzo? wat denk je zelf rens?

[This message is edited by symen kalsbeek on 28-7-2002 00:41]
 
MB50TUNED 28-7-2002?07:16 Print reply
Posts: 1054
Die 7 pk standaard is opgave van honda. Met een snelle cilinder (japan enz) en 16 keihin carb enz. en zou wel redelijk kunnen kloppen, maar kan ook iets minder zijn, gemeten aan krukas ipv achterwiel en EIGEN opgave.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
SIWWN 28-7-2002?08:17 Print reply
Posts: 7079
PK's wat je altijd ziet in folders enzo.. worden toch ook altijd in krukas pk's weergegeven?

Je hebt ook DIN pk's en SAE pk's dat zijn het gemeten pk's zonder dynamo en/of waterpomp aangesloten(4T)

weet niet meer hoe het zat
 
Rudy 28-7-2002?08:32 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: SIWWN (JUNK TWOEH)? MT

PK's wat je altijd ziet in folders enzo.. worden toch ook altijd in krukas pk's weergegeven?

Je hebt ook DIN pk's en SAE pk's dat zijn het gemeten pk's zonder dynamo en/of waterpomp aangesloten(4T)

weet niet meer hoe het zat


ze geven ook gewicht op zonder olie,koelvloeistof enz
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 1226 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved