johankreidlerman |
23-3-2008 19:34 |
Posts: 3693 |
dus..
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
Royal Club |
23-3-2008 19:34 |
Posts: 60390 |
euh. van veen heeft toch roterende of ben ik nou echt scheel aan het worden? :P
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
siegerink |
23-3-2008 19:38 |
Posts: 52 |
van veen weet ik zo niet .
(johan domme reacties kun je beter voor je houden )
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
23-3-2008 19:41 |
Posts: 7728 |
gewoon ouderwets vakmanschap goed tunen en licht houden. en volges mij gebruiken ze ook een andere versnellingsbak dan origineel.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Royal Club |
23-3-2008 19:42 |
Posts: 60390 |
versnellingsbak heeft toch geen invloed op je vermogen?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
23-3-2008 19:43 |
Posts: 7728 |
op snelheid wellicht wel
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Royal Club |
23-3-2008 19:44 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
op snelheid wellicht wel
ja oké..
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
fs180 |
23-3-2008 19:46 |
Posts: 1346 |
omdat die mensen hun leven in die brommers stoppen
en een berg geld
|
|
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP |
|
Harold |
23-3-2008 19:48 |
Posts: 1052 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
versnellingsbak heeft toch geen invloed op je vermogen?
Jawel, meer versnellingen en smallere tandwielen kunnen voor minder vermogens verlies zorgen. Je moet je vertandingen zo kiezen dat je niet buiten je powerband valt.
En per baan is dat ook weer verschillen: korte baan met veel bochte neem je korte versnellingen en voor banen met lange stukken is een lange versnelling wel weer handig.
Icm met je kettingwielen zijn er ontzettend veel mogelijkheden.
|
|
|
|
markRD |
23-3-2008 19:48 |
Posts: 1181 |
Het verschil zit hem denk ik in het feit dat aan een bijv. eenn jamanthi niks teveel zit.. en dat alles perfect is doorgerekent naar elkaar toe en dat alles duizend keer is getest.
|
|
|
|
Royal Club |
23-3-2008 19:50 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harold
[...]
Jawel, meer versnellingen en smallere tandwielen kunnen voor minder vermogens verlies zorgen. Je moet je vertandingen zo kiezen dat je niet buiten je powerband valt.
En per baan is dat ook weer verschillen: korte baan met veel bochte neem je korte versnellingen en voor banen met lange stukken is een lange versnelling wel weer handig.
Icm met je kettingwielen zijn er ontzettend veel mogelijkheden.
weer wat geleerd
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ronaldt |
23-3-2008 19:54 |
Posts: 2735 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
weer wat geleerd
een jamathi heeft ook 9 versnellingen ofzo tog?
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
mtx_owned |
23-3-2008 20:24 |
Posts: 2183 |
van veen had 12 versnellingen, 3 handversnellingen en 4 voet, dus per handversnelling 4 voetversnellingen
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|
teamdoko |
23-3-2008 21:42 |
Posts: 420 |
De van veen's hebben roterende inlaten jamahati ook.
in combenati met zeer hoge poortimingen en extreem hoogtoeren tallen
en een zeer licht framepje krijg je iets heel leuks
|
|
|
|
Red-dragon |
23-3-2008 21:49 |
Posts: 1486 |
Volledige eigenbouw, alles geoptimaliseerd.. Van het frame tot aan het blokje, de roterende inlaat, powerband.. Toerentallen van 16k, 17k zijn niet ongewoon.. De meeste ontstekingen halen dat niet zomaar.. In deze tijd is dat niet zo moeilijk meer, als je maar genoeg geld neerlegt komt dat wel goed.
Ik denk dat je eerst maar eens wat artikelen moet gaan lezen. Bijv. op Kreidler.nl of de website van het Limburgsracingteam.
Dit bericht is gewijzigd door Red-dragon op 23-3-2008 om 21:54 uur.
|
|
Fly like an Eagle... |
|