Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - van 13mm naar 17,5mm op NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 907 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4862 - van 13mm naar 17,5mm op NSR
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SIWWN 27-7-2002?00:06 Print reply
Posts: 7079
GODVERDOMME wat posten jullie snel achter elkaar! :p
 
jwbrommer 27-7-2002?00:05 Print reply
Posts: 154
17,5 mm is dellorto, de beste carb.!!
mijn cilinder is wel origineel, maar volgens mij al een beetje getuned, hij draaid in zijn 1, 2 en 3 gewoon door tot 12K +. ik heb deze carb gekocht op advies van een werknemer van Jos Dijkman. dus zo dom ook weer niet!!!
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
Ralf 27-7-2002?00:06 Print reply

Posts: 9073
Ik weet neit wat voor uitlaat je hebt, als je een erg snelle hebt kan je het beste je spoelpoorten ook iets hoger laten zetten, maar dat weten ze allemaal bij de brommerboer. Tunen kost ongeveer 40 euro...
 
Ralf 27-7-2002?00:08 Print reply

Posts: 9073
Dat ie 12k draait in zn 1 2 3 ligt gewoon aan je tandiwle verhouding
 
jwbrommer 27-7-2002?00:08 Print reply
Posts: 154
dat valt nogal mee 40 euro. ik rijd nu met tecno. hij trekt inderdaad iets sneller met de 17,5 mm dan met de 13 mm. mijn spruitstuk is al uitgeveild naar ongeveer 18 mm. dus daar licht het niet aan

 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
Ralf 27-7-2002?00:10 Print reply

Posts: 9073
Maar je Inlaatpoort heh
 
Blorn 27-7-2002?00:10 Print reply

Posts: 13825
12k met ori cil?? nou das issie volgens mij toch niet zo erg origineel als jij denkt.. wat is je twv? en wat voor cdi heb je??

[This message is edited by Honda NSR freak on 27-7-2002 00:12]
 
SIWWN 27-7-2002?00:10 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Originally posted by: Ralf ?'Zildjian'

Dat ie 12k draait in zn 1 2 3 ligt gewoon aan je tandiwle verhouding



Als ie 18-32 odsow.. neemt op een originele NSR komt ie ook niet boven de 3000 toeren uit
 
jwbrommer 27-7-2002?00:10 Print reply
Posts: 154
12 k licht echt niet alleen aan je twv hoor, je kan op een standaart nsr een enorm tandwiel achter zetten, maar boven de 8k tot 9 k komt ie echt niet! dat heb ook metje cilinder te maken, ik ben nu bezig met een yamaha RD en die draaid ook nog maar 8k omdat er een gewoon blokki onder hangt!
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
Blorn 27-7-2002?00:12 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: SIWWN (JUNK TWOEH)? MT

Quote:
Originally posted by: Ralf ?'Zildjian'

Dat ie 12k draait in zn 1 2 3 ligt gewoon aan je tandiwle verhouding



Als ie 18-32 odsow.. neemt op een originele NSR komt ie ook niet boven de 3000 toeren uit
in zn 1 denk wel hoor
edit: 17 is groots mogelijk

[This message is edited by Honda NSR freak on 27-7-2002 00:13]
 
jwbrommer 27-7-2002?00:12 Print reply
Posts: 154
ongeveer 12,1 K
dat heb ik ook al een keer met vette wind mee gehaald! ongeveer 90 kmh opde teller. wel vet mooi geluid
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
jwbrommer 27-7-2002?00:13 Print reply
Posts: 154
mijn twv is voor origineel(kweenie) en achter 45
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
jwbrommer 27-7-2002?00:14 Print reply
Posts: 154
ik heb een originele cdi, niets aan veranderd ook min onsteking is niet vervroegd.
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
Blorn 27-7-2002?00:14 Print reply

Posts: 13825
jah dat geluid ken ik met 14.000 toeren met een tecnotje..
maar volgens mij heb jij geen ori cilinder, of een ori bewerkt oid.. staat er niet stiekem gt4 op??
 
jwbrommer 27-7-2002?00:15 Print reply
Posts: 154
volgens mij niet erstaat gewoon HM op verder niets ik kan nog weleens kijken.
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR

Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved