Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc op derbi eurokit of hebo manston?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 877 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48606 - 70cc op derbi eurokit of hebo manst...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2218 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzukitsxpower 20-3-2008 12:54 Print topicpost

Posts: 38
hoi,

ik heb pposje geleden derbi gekocht. die vast gelopen is dus er moet een hele nieuwe setup op en ik wou het gelijk goed doen:P. ik bedoel dat ik er behoorlijk power uit wil halen. ik heb al een 28 mm carb vlakschuif. maar ik moet nog een cilinder kopen. nu zit ik te twijfelen tussen een 70cc airsal(eurokit) en 70 cc HEBO manston. ik weet dat die hebo manston meer pk's levert dan de airsal. hij is 2e hands en er zijn wedstrijden mej gereden. maar is niets mis mej. ik zou van die genen die ervaring hebben willen weten wat het beste is. de airsal is goedkoop met minder pk? de hebo is zeer snel maar loopt vlug vast?

zouden jullie mij advies willen geven?

alvast bedankt
 
2x suzuki ts50x , pitbike 125cc:)

Jelmer MX 20-3-2008 13:00 Print reply

Posts: 13514
links van de advertneties..

en manston moet je ook andere krukas etc.

Airsals cilinders zijn heel slecht afgewerkt
 
suzukitsxpower 20-3-2008 13:30 Print reply

Posts: 38
ik heb geen links van advertenties. maar zonder op te scheppen ik weet aardig wat van brommers. dus voor de rest weet ik wat ik doe. als ik airsal cilinder zou kopen zou ik hem ook zelf kunnen bijwerken. en ik ga er zeker ook een andere krukas inzetten en alsk ik die manston koop.(die ik koop van iemand die veel ervaring heeft met opvoeren van derbi's voor suppermotard race) ga ik ook de carterhelften bijwerken. maar waar het mij het meeste omgaat is slijt de hebo echt zo hard? zoals ik hier ergens las op het forum. en is het verschil in pk's tussen airsal en hebo echt groot?

dankj
 
2x suzuki ts50x , pitbike 125cc:)
-wokkel- 20-3-2008 13:35 Print reply

Posts: 1129
airsal schijnt ook snel vast te lopen en helemaal niet zo goed te presteren... en hebo loopt gewoon heel hard maar hoogtoerig dus slijt snel dusjah...
 
oenoehoofd 20-3-2008 13:48 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
airsal schijnt ook snel vast te lopen en helemaal niet zo goed te presteren... en hebo loopt gewoon heel hard maar hoogtoerig dus slijt snel dusjah...


Klopt, heb tijdelijk een airsal gehad, puur om te rijden, 2 week was ie genakt oid.
Zou voor hebo gaan.
(Maar raad je de mhr80team of pro race aan)
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Jelmer MX 20-3-2008 13:55 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
[...]


Klopt, heb tijdelijk een airsal gehad, puur om te rijden, 2 week was ie genakt oid.
Zou voor hebo gaan.
(Maar raad je de mhr80team of pro race aan)

want ?

hebo is ook lief.. en snel..

en als je het goed afsteld loopt het heus niet zo maar vast.
 
suzukitsxpower 20-3-2008 14:25 Print reply

Posts: 38
voor die hebo moet ik nog 200 euro betalen vinden jullie dat veel of is het te doen?
 
2x suzuki ts50x , pitbike 125cc:)
falco 20-3-2008 14:33 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
[...]


Klopt, heb tijdelijk een airsal gehad, puur om te rijden, 2 week was ie genakt oid.
Zou voor hebo gaan.
(Maar raad je de mhr80team of pro race aan)


onafgesteld en/of afgewerkt cker? ze lopen niet ''zomaar'' vast.

nja, als je toch n andere kruk erin doet, kan je idd best voor prorace gaan
 
Royal Club 20-3-2008 14:34 Print reply

Posts: 60390
pro race is zonde van je geld, draait een bult toeren en komt niet voorruit
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tombrom 20-3-2008 15:10 Print reply

Posts: 15925
raad je eerst een cursus nederlands typen aan.

mej wtf

voor de rest zou ik voor de hebo gaan airsal schijnt ook wel vrij snel te zijn als ze getuned zijn. Maar de ervaring die ik er mee heb is dat het gewoon een kut ding is
 
RM-sm 20-3-2008 15:23 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
raad je eerst een cursus nederlands typen aan.

mej wtf

voor de rest zou ik voor de hebo gaan airsal schijnt ook wel vrij snel te zijn als ze getuned zijn. Maar de ervaring die ik er mee heb is dat het gewoon een kut ding is


ervaring jij? je mag niet eens rijden
sorry tommie

200 voor hebo?
valt wel mee hoor
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
suzukitsxpower 20-3-2008 17:55 Print reply

Posts: 38
ok dankj voor mij is het nu duidelijk dat ik toch beter voor de hebo kan gaan omdat dit een hele snll cilinder is. en alsj er fatsoenlijk mej rijd toch lang meegaat! bedankt eh!
 
2x suzuki ts50x , pitbike 125cc:)

Dit topic is 2218 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved