Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vraagje aan Malossi kenners

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 821 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4859 - Vraagje aan Malossi kenners
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Toyota 26-7-2002?17:28 Print topicpost
Posts: 14
Ik heb nu een week een Malossi cilinder op mijn MT met een 18mm keihin en kreeg erbij een sproeier geleverd met de maat 98 .Nu ben ik nog aan het inrijden maar hij stottert en de bougie is helemaal zwart maar niet nat .
Zijn jullie ook overgegaan naar een kleinere sproeier ?
Ik zelf heb een NGK b9hs maar is die 9 niet te koud?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

 

de_koen 26-7-2002?17:47 Print reply

Posts: 5595
Als de bougie niet te vettig word zou ik het zo laten.Toch zeker nog tijdens het inrijden.Denk dat een 8 beter is ja.NGK's weten nog al snel van een te rijke afstelling.Probeers anders eens een ander merk, een Champion ofzo houdt het langer uit.
 
Honda 5-Bak te koop
SIWWN 26-7-2002?17:56 Print reply
Posts: 7079
doe er gelijk maar een paar doppies olie in de tank..


Ik gooide gewoon een flike scheut gebruikte 4 takt olie in me tsx (kwam van onze auto af)
 
Joost 26-7-2002?21:53 Print reply
Posts: 1108
tijdens het inrijden eerst die 98 delorto er inhouden! Ik ree altijd met een ngk b6hs nu met een 7, beide geven een goed bougie beeld. De 6 zelfs beter dan de 7!

 
It is going to be a Endless summer...
B3AST 27-7-2002?08:46 Print reply
Posts: 2469
ja gewoon ff inrijden, en daarna opnieuw afstellen, en als je dan een andere sputter nodig hebt, dan merk je het vanzelf wel he
 
- insane in the brain -

Dit topic is 335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved