ik weet niet wat voor scooter het omgaat.
maar je hebt altijd een vario begrenzing bij peugeot is hij wat anders daaar ist geen ring maar wel zelfde principe.
je kan hem opvoeren door:
catalysator verwijderen.
vario ring weg halen.
sommige nieuwere blokken met ori carb hebben een carb begrenzing koperen plaatje aan de kant waar de luchtslang zit.
zogenaamde piemeltjes aan de uitlaat.
ring in het begin van de uitlaat bij de flens zeg maar.
en je kan ook gewoon een sneller uitlaatje eronder hangen meestal wel leuke 2e hands uitlaatjes voor scooters op marktplaats.
een hele snelle is de yasuni R 2e hands rond de 60 euro.
wanneer je deze veranderd (de uitlaat) zul je de rollen ook meoten veranderen (zelfde idee als twv) te licht overtoeren te zwaar weinig toeren.
je meot de perfecte roleltjes vinden meestal rond de 4 gram en bij peugeot wat zwaarder.
de trekveren meot je alleen veranderen als je een dip hebt van de 0 tot +- de 20.
drukveer hoef je meestal neit te veranderen alleen bij snellere cilinder enzo maar dat voel je dan vanzelf.
hoop dat je eht wat snapt.
|