Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Homoet @ malossi 113cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
Project: MTX80s moto...
MF: Het werd weer ti...
BeF: Voorvork keerri...
Project: Rd50 Cafera...
MF: Beste wensen voo...
BeF: zelfbouw
BeF: Nieuwe gebruike...
Project: ThaSuzukiTs...
BeF: Kreidler dice s...
BeF: Probleem koppel...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
Motor: Honda MTX-ot
User: RUTGER_86
User: Blukaap
Gallery: MTX80 ot
User: MC Beuner
Project: MTX80s moto...
Motor: Honda Algemee...
User: Blukaap2
Project: Rd50 Cafera...
Bromfiets: Orion Ove...
   Online Users
   Er zijn 1174 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48547 - Homoet @ malossi 113cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1840 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Kevin - 19-3-2008 12:19 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Ik test het gewoon en dan zie ik het wel.

Ik zeg ook die homoet is tydelijk mensen.
D'r komt opmaat DPR of ABtuning uitlaat op.

Zit nog te twijfelen.


Ja, testen word je het meest wijs van inderdaad. Dat heb ik ook gewoon altijd gedaan. Als het niet bevalt neem je gewoon weer een andere uitlaat. Makkelijk zat.

Opmaat is ook wel leuk alleen is het erg prijzig en ik zou eigenlijk een opmaat als laatste tune mogelijkheid bewaren. Ik kan nu nog mijn cilinder laten bewerken en een opmaat nemen, maar in principe is dat niet nodig. Het is nu ook al een beest. Als je het onderste eruit wilt halen zou je dat wel kunnen doen. Maar de vraag is hoelang alles dan nog heel blijft.
 
Citta92 19-3-2008 13:06 Print reply

Posts: 614
Mt8 niet om negatief over je te zijn , maar 16 pk voor jou setup is vind ik persoonlijk echt matig.
Moet toch echt wel meer uit te halen zijn?

Opmaat kost bij DPR 200 incl demper word die berekend voor je en gemaakt.
 
- Kevin - 19-3-2008 13:14 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Mt8 niet om negatief over je te zijn , maar 16 pk voor jou setup is vind ik persoonlijk echt matig.
Moet toch echt wel meer uit te halen zijn?

Opmaat kost bij DPR 200 incl demper word die berekend voor je en gemaakt.


Je mag van mij zo negatief zijn als je wilt, daar heb je mij niet mee hoor.

Ken je de zin: er bestaat altijd een betere. Je kan het zo gek maken als je wilt. Maar blijft het dan ook heel?

Ik vind 18.7 pk aan de krukas en 16.1 pk aan het achterwiel niet verkeerd hoor. Het zijn gewoon harde cijfers. Ik zou zeggen probeer het eerst maar eens zelf te halen.

Het rijdt heerlijk:

http://video.google....d=-16698231603874217

Meer pk's is leuk maar zeker niet nodig!

Die opmaat heeft niet zo heel veel nut als je alleen een leuke cilinder hebt en verder een vrij middelmatige setup.

Als je het persoonlijk zo matig vind hoop ik niet dat je denkt dat jou setup rond de 20 pk's gaat scoren. Dan zie je ze toch echt vliegen.

Als ik mijn cilinder laat bewerken (of zelf bewerk) en een opmaat aanschaf zou ik tegen de 20 pk's op het achterwiel aan kunnen komen. Maarja dan is de vraag hoelang het allemaal heel blijft. Ik vind het wel best zo.

Opmaat voor ¤ 200.- valt inderdaad nog mee, maar ik zou eerst maar eens een fatsoenlijke carb enzo aanschaffen en dan voor een opmaat gaan kijken.
 
Citta92 19-3-2008 13:17 Print reply

Posts: 614
Hpi is onderweg
homoet dan
26mm vlak
4 kleps membraam
malossi 113cc of 125cc.

Dach dat je bij malossi stock 113cc al meer pk's in hoge toeren kon halen. dach dat malossi stock met juiste carb etc ( malossi boekje) al rond 18 pk's moest hebben.
 
- Kevin - 19-3-2008 13:24 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Hpi is onderweg
homoet dan
26mm vlak
4 kleps membraam
malossi 113cc of 125cc.

Dach dat je bij malossi stock 113cc al meer pk's in hoge toeren kon halen. dach dat malossi stock met juiste carb etc ( malossi boekje) al rond 18 pk's moest hebben.


Nou ik weet niet in welk boekje je die apenverhalen aan het lezen bent, maar dat is toch echt niet waar. Als jij denkt dat je met je Malossi stock en een juiste carb al rond de 18 pk scoort kom je van een hele koude kermis thuis.

Maar goed zoals je door had kan ik er niet echt wakker om liggen en heeft erover praten weinig nut. Ga gewoon lekker door met je project en zie maar hoeveel pk eruit komt.


Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 19-3-2008 om 13:25 uur.
 

Dit topic is 1840 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved