Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #48516 - snelste honda nsr cilinder
|
Pagina 2 van 7
|
Dit topic is 18871 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Royal Club |
15-3-2008 23:02 |
Posts: 60390 |
die was van mtxreme ofoz
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
mt125 athena |
15-3-2008 23:06 |
Posts: 216 |
en een athena 50 of 70cc
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
15-3-2008 23:40 |
Posts: 4159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
uiteraard, er was hier eens een project die een spijltje in een 110 ging lassen, die had het volgens mij niet terug gelegd. k ga die foto's maar eens opzoeken
mijne is wel goed gelukt,,
dikke prox zuiger dr in, binnekort laten tunen, en dan kijken wat die doet
maar verschil tussen belgische ge2 en gt4 zit er niet.. ik heb ook een gt4 en 4 belgische, ze zijn het zelfde, dus ik heb er eigenlijk 5
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Joel_koningslust |
15-3-2008 23:43 |
|
THOMASJEUHHH |
15-3-2008 23:46 |
Posts: 4159 |
nee hoor.
ik heb die discussie ook gevoerd met barry hier op het forum. en search maar naar ouwe topics
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Joel_koningslust |
15-3-2008 23:48 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
nee hoor.
ik heb die discussie ook gevoerd met barry hier op het forum. en search maar naar ouwe topics
mmh, naja. boeit eigenlijk ook niet zoveel. een gt4 cilinder is veels te moeilijk te vinden
de ts kan beter voor een ge2 gaan
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mt125 athena |
16-3-2008 0:22 |
Posts: 216 |
ik moet gewoon een 50 of 70 cc cilinder met de powerband tussen de 8000 en de 1200 toeren hebben met een zo hoogmogelijke top
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
16-3-2008 0:41 |
Posts: 4159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
ik moet gewoon een 50 of 70 cc cilinder met de powerband tussen de 8000 en de 1200 toeren hebben met een zo hoogmogelijke top
pak een athena, of een malossi,
wil je toerenjanken dan pak je een 50cc, maar die hebben geen tot weinig koppel
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Vuile Beunkoe |
16-3-2008 1:19 |
Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik heb nog nooit een fabrieks gietijzer met vlinderpoort gezien eigenlijk
Je weet duidelijk niks over Honda....
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
Royal Club |
16-3-2008 1:50 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
Je weet duidelijk niks over Honda....
verbaas me
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ikkejw |
16-3-2008 3:24 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
verbaas me
er zijn volgens mij wel mbx80 cilinders met vlinderpoort
ns-1 heeft ori ook een vlindertje
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Djeep |
16-3-2008 6:01 |
Posts: 8621 |
Dude, snelste Honda NSR cilinder.. welke klassen zit je dan te kijken? 50, 70, 80, of meer zeezee;s?
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
kenny77 |
16-3-2008 8:57 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
daytona mini jah, heeft standaat fluitpoorten,,
maar die vind je toch niet.
dan zou ik voor een belgische ge2 gaan, en die bewerken.(ik heb dr 1 met fluiters en 1 met vlinderpoort)
Ik heb een daytona mini 70cc , maar die is eigenlijk kapot
Ik zou een 80cc blok pakken en daar mee beginnen klijkt me makkelijker dan met een 50cc beginnen, en dan de orginel 80cc aanpassen of een 90cc malossi ofzo kopen.
De standaart mbx80 cilinder en die tunen loopt ook best wel leuk, die van mij loopt in de powerband tot de 12000 geen idee waar het begint, en heeft een top van 100, maar is wel zo ligt vertand dat die automatisch in de 1 en 2 op het achterwiel gaat, dus de top snelheid kan dan nog hoger als je dan voor een groter tandwiel er op zet.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-3-2008 om 9:20 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
16-3-2008 9:00 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
er zijn volgens mij wel mbx80 cilinders met vlinderpoort
ns-1 heeft ori ook een vlindertje
we hebben het over nsr50.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
mt125 athena |
16-3-2008 11:01 |
Posts: 216 |
die 50 of 70 athena,s hebben die een goede top en hoge powerband
(tussen de 8000 en de 1200)
want ik heb namelijk een gianelli conti omgelast voor mijn honda
mtx 50R en nu heb ik een 70 charoma cilinder en die loopt zo gods gruwlijk lang door in toeren omdat die powerband van die cilinder lager ligt dan die van de uitlaat
dus ik moet men powerband van men uitlaat gelijk hebben met die van de cilinder anders loop ik veel trek kracht mis
Dit bericht is gewijzigd door mt125 athena op 16-3-2008 om 11:05 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 18871 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 7
|
|