Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelste honda nsr cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1142 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48516 - snelste honda nsr cilinder
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18741 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 15-3-2008 23:02 Print reply

Posts: 60390
die was van mtxreme ofoz

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mt125 athena 15-3-2008 23:06 Print reply

Posts: 216
en een athena 50 of 70cc
 
THOMASJEUHHH 15-3-2008 23:40 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


uiteraard, er was hier eens een project die een spijltje in een 110 ging lassen, die had het volgens mij niet terug gelegd. k ga die foto's maar eens opzoeken

mijne is wel goed gelukt,,
dikke prox zuiger dr in, binnekort laten tunen, en dan kijken wat die doet

maar verschil tussen belgische ge2 en gt4 zit er niet.. ik heb ook een gt4 en 4 belgische, ze zijn het zelfde, dus ik heb er eigenlijk 5
 
bwoaahhppp,,..
Joel_koningslust 15-3-2008 23:43 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]

mijne is wel goed gelukt,,
dikke prox zuiger dr in, binnekort laten tunen, en dan kijken wat die doet

maar verschil tussen belgische ge2 en gt4 zit er niet.. ik heb ook een gt4 en 4 belgische, ze zijn het zelfde, dus ik heb er eigenlijk 5


dan heb je denk ik een getunede ge2. want ze zijn wel degelijk anders normaal gesproken

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
THOMASJEUHHH 15-3-2008 23:46 Print reply

Posts: 4159
nee hoor.

ik heb die discussie ook gevoerd met barry hier op het forum. en search maar naar ouwe topics
 
bwoaahhppp,,..
Joel_koningslust 15-3-2008 23:48 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
nee hoor.

ik heb die discussie ook gevoerd met barry hier op het forum. en search maar naar ouwe topics


mmh, naja. boeit eigenlijk ook niet zoveel. een gt4 cilinder is veels te moeilijk te vinden

de ts kan beter voor een ge2 gaan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mt125 athena 16-3-2008 0:22 Print reply

Posts: 216
ik moet gewoon een 50 of 70 cc cilinder met de powerband tussen de 8000 en de 1200 toeren hebben met een zo hoogmogelijke top
 
THOMASJEUHHH 16-3-2008 0:41 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
ik moet gewoon een 50 of 70 cc cilinder met de powerband tussen de 8000 en de 1200 toeren hebben met een zo hoogmogelijke top


pak een athena, of een malossi,

wil je toerenjanken dan pak je een 50cc, maar die hebben geen tot weinig koppel
 
bwoaahhppp,,..
Vuile Beunkoe 16-3-2008 1:19 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik heb nog nooit een fabrieks gietijzer met vlinderpoort gezien eigenlijk


Je weet duidelijk niks over Honda....
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Royal Club 16-3-2008 1:50 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


Je weet duidelijk niks over Honda....

verbaas me

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ikkejw 16-3-2008 3:24 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

verbaas me




er zijn volgens mij wel mbx80 cilinders met vlinderpoort

ns-1 heeft ori ook een vlindertje
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Djeep 16-3-2008 6:01 Print reply

Posts: 8621
Dude, snelste Honda NSR cilinder.. welke klassen zit je dan te kijken? 50, 70, 80, of meer zeezee;s?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
kenny77 16-3-2008 8:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
daytona mini jah, heeft standaat fluitpoorten,,
maar die vind je toch niet.
dan zou ik voor een belgische ge2 gaan, en die bewerken.(ik heb dr 1 met fluiters en 1 met vlinderpoort)




Ik heb een daytona mini 70cc , maar die is eigenlijk kapot

Ik zou een 80cc blok pakken en daar mee beginnen klijkt me makkelijker dan met een 50cc beginnen, en dan de orginel 80cc aanpassen of een 90cc malossi ofzo kopen.

De standaart mbx80 cilinder en die tunen loopt ook best wel leuk, die van mij loopt in de powerband tot de 12000 geen idee waar het begint, en heeft een top van 100, maar is wel zo ligt vertand dat die automatisch in de 1 en 2 op het achterwiel gaat, dus de top snelheid kan dan nog hoger als je dan voor een groter tandwiel er op zet.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-3-2008 om 9:20 uur.
 
Royal Club 16-3-2008 9:00 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



er zijn volgens mij wel mbx80 cilinders met vlinderpoort

ns-1 heeft ori ook een vlindertje


we hebben het over nsr50.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mt125 athena 16-3-2008 11:01 Print reply

Posts: 216
die 50 of 70 athena,s hebben die een goede top en hoge powerband
(tussen de 8000 en de 1200)

want ik heb namelijk een gianelli conti omgelast voor mijn honda
mtx 50R en nu heb ik een 70 charoma cilinder en die loopt zo gods gruwlijk lang door in toeren omdat die powerband van die cilinder lager ligt dan die van de uitlaat

dus ik moet men powerband van men uitlaat gelijk hebben met die van de cilinder anders loop ik veel trek kracht mis

Dit bericht is gewijzigd door mt125 athena op 16-3-2008 om 11:05 uur.
 

Dit topic is 18741 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved