Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #48516 - snelste honda nsr cilinder
|
Pagina 1 van 7
|
Dit topic is 18869 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Royal Club |
15-3-2008 22:44 |
Posts: 60390 |
daytona 50cc
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
THOMASJEUHHH |
15-3-2008 22:46 |
Posts: 4159 |
daytona mini jah, heeft standaat fluitpoorten,,
maar die vind je toch niet.
dan zou ik voor een belgische ge2 gaan, en die bewerken.(ik heb dr 1 met fluiters en 1 met vlinderpoort)
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
mt125 athena |
15-3-2008 22:47 |
Posts: 216 |
waar haal je zoon daytona 50cc
|
|
|
|
Royal Club |
15-3-2008 22:48 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
waar haal je zoon daytona 50cc
geen idee
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Jelmer MX |
15-3-2008 22:49 |
Posts: 13514 |
NSR250 cil
|
|
|
|
mt125 athena |
15-3-2008 22:50 |
Posts: 216 |
bestaan die cilinders wel??
|
|
|
|
Royal Club |
15-3-2008 22:51 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
bestaan die cilinders wel??
ja
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Joel_koningslust |
15-3-2008 22:51 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
NSR250 cil
slag komt helemaal niet overeen
is totaal geen hoogtoerige cilinder max 6k ofzo dacht ik
en de bus is veel te breed, dan moet je het carter aan bijde kanten 4cm oplassen ofzo
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mt125 athena |
15-3-2008 22:54 |
Posts: 216 |
en wat nog meer behalvr zoon daytona
|
|
|
|
Royal Club |
15-3-2008 22:55 |
Posts: 60390 |
belgse GE2
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Joel_koningslust |
15-3-2008 22:56 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
en wat nog meer behalvr zoon daytona
gt4 cilinder, maar die vind je ook niet makkelijk. die komen van de mini nsr fabrieksracers
ge2 van belgische nsr. als je die laat bewerken is het ook wel een lief cilindertje
of gewoon een imi gietijzeren ding een dan een vlinderpoort erin laten lassen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
15-3-2008 22:58 |
Posts: 60390 |
ik heb nog nooit een fabrieks gietijzer met vlinderpoort gezien eigenlijk
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Joel_koningslust |
15-3-2008 22:59 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik heb nog nooit een fabrieks gietijzer met vlinderpoort gezien eigenlijk
ik ook niet, daarom zelf lassen dan maar
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
15-3-2008 23:00 |
|
Joel_koningslust |
15-3-2008 23:01 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
wel terugleggen he
uiteraard, er was hier eens een project die een spijltje in een 110 ging lassen, die had het volgens mij niet terug gelegd. k ga die foto's maar eens opzoeken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Dit topic is 18869 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 7
|
|