Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70 malossi of 70 cc parmakit?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 942 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48472 - 70 malossi of 70 cc parmakit?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

henk43 13-3-2008 18:30 Print topicpost

Posts: 916
Ik wil graag een 70cc nemen voor mijn MT5, maar ik zit heel erg te twijfelen of ik nou een 70cc parmakit of een 70cc malossi wil.

Dus mijn set-up moet worden
70cc malossi/parmakit
proma pijp bovenlangs
18mm keihin

wat zijn jullie ervaringen met de cilinders en niet komen dat ik polini moet nemen ofzo, maar gewoon deze cilinders.

dus dit zijn de belangrijkste dingen die ik wil weten, als je nog meer over de cilinders weet te vertellen graag.
1. welke is het snelst
2. welke trekt het hardst
3. welke is het betrouwbaarst.

Dit bericht is gewijzigd door henk43 op 13-3-2008 om 18:39 uur.
 
Nobody said it was easy

Citta92 13-3-2008 20:03 Print reply

Posts: 614
70cc malossi is beter, parmakit is vastloper gevoelig.
Malossi 70cc zal waarschijnlijk even hard lopen, maar heeft wel langere powerband.


 
Sypie_Honda 13-3-2008 20:05 Print reply

Posts: 13830
ik heb met beide cilinders gereden, en ik zou voor de 70 malossi gaan, zeker weten.

malossie is het snelst.
trekt het hardst.
en is het betrouwbaarst.

de malossi is veel beter afgewerkt als de parmakit.

malossi is alleen wel wat duurder als parmakit, maar je krijg ook wel kwaliteit voor je prijs.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
henk43 13-3-2008 20:09 Print reply

Posts: 916
want ik heb best wel wat slechte verhalen over het nieuwe type gehoord, vandaar dat ik ging twijfelen
 
Nobody said it was easy
ARWIN_honda 13-3-2008 20:10 Print reply

Posts: 3534
malossi is vele beter als parmakit. zoals gezegt, afwerking is veel beter, en hijs sneller. je betaald wel iets meer voor, maar je krijgt er veel voordelen bij ten opzichte van parmakit.
 
Suzuki GSX-R600 K4
Sypie_Honda 13-3-2008 20:13 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
want ik heb best wel wat slechte verhalen over het nieuwe type gehoord, vandaar dat ik ging twijfelen


nieuwe type malossie of parmakit ?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
henk43 13-3-2008 20:18 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


nieuwe type malossie of parmakit ?


van de malossi
 
Nobody said it was easy
Sypie_Honda 13-3-2008 20:19 Print reply

Posts: 13830
ow? niks mis meer hoor.

zijn miss iets minder snel als de oude types. mja in de oude types zitten meer gaten, dus die zou in theorie ook meer moeten slijten.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Royal Club 13-3-2008 20:23 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ow? niks mis meer hoor.

zijn miss iets minder snel als de oude types. mja in de oude types zitten meer gaten, dus die zou in theorie ook meer moeten slijten.


nieuw type is gebalanceerder? vermogen/slijtage
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 13-3-2008 20:25 Print reply

Posts: 13830
ja wie weet, zou wel eens willen weten waarom ze hem verandert hebben.

heb trouwens nog nooit een malossie gezien met 2 gleuven als inlaat, net als de FA.

wel met die vage spoelers onder de gewone spoelers. dat heeft het nieuwe type niet.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
henk43 13-3-2008 20:29 Print reply

Posts: 916
en kan je makkelijk wheely's maken met een malossi
 
Nobody said it was easy
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-3-2008 20:30 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
en kan je makkelijk wheely's maken met een malossi


hij knapt niet op het achterwiel weg als je gas lostrekt.

met met gas oefenen en koppeling of stuurtrekken kun je hem mooi op achterwiel krijgen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 13-3-2008 20:30 Print reply

Posts: 13830
ligt volledig aan jezelf.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
S1lv3r 13-3-2008 20:44 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ja wie weet, zou wel eens willen weten waarom ze hem verandert hebben.

heb trouwens nog nooit een malossie gezien met 2 gleuven als inlaat, net als de FA.

wel met die vage spoelers onder de gewone spoelers. dat heeft het nieuwe type niet.


Twee sleuven als inlaat hoort toch juist bij het oude model malossi?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-3-2008 20:45 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


Twee sleuven als inlaat hoort toch juist bij het oude model malossi?


idd
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
flip_nsr_80cc 13-3-2008 23:03 Print reply

Posts: 597
persoonlijk zouw ik voor molossi gaan (ma heb verder geen ervaring )

zelf had ik een 70cc kaio op mijn nsr die hield volgens mij een malossi erg goed bij ma was wtaregekoeld
 
i cant spel, dus zeur niet

Dit topic is 2700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved