Citta92 |
13-3-2008 20:03 |
Posts: 614 |
70cc malossi is beter, parmakit is vastloper gevoelig.
Malossi 70cc zal waarschijnlijk even hard lopen, maar heeft wel langere powerband.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
13-3-2008 20:05 |
Posts: 13830 |
ik heb met beide cilinders gereden, en ik zou voor de 70 malossi gaan, zeker weten.
malossie is het snelst.
trekt het hardst.
en is het betrouwbaarst.
de malossi is veel beter afgewerkt als de parmakit.
malossi is alleen wel wat duurder als parmakit, maar je krijg ook wel kwaliteit voor je prijs.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
henk43 |
13-3-2008 20:09 |
Posts: 916 |
want ik heb best wel wat slechte verhalen over het nieuwe type gehoord, vandaar dat ik ging twijfelen
|
|
Nobody said it was easy |
|
ARWIN_honda |
13-3-2008 20:10 |
Posts: 3534 |
malossi is vele beter als parmakit. zoals gezegt, afwerking is veel beter, en hijs sneller. je betaald wel iets meer voor, maar je krijgt er veel voordelen bij ten opzichte van parmakit.
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Sypie_Honda |
13-3-2008 20:13 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk43
want ik heb best wel wat slechte verhalen over het nieuwe type gehoord, vandaar dat ik ging twijfelen
nieuwe type malossie of parmakit ?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
henk43 |
13-3-2008 20:18 |
Posts: 916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
nieuwe type malossie of parmakit ?
van de malossi
|
|
Nobody said it was easy |
|
Sypie_Honda |
13-3-2008 20:19 |
Posts: 13830 |
ow? niks mis meer hoor.
zijn miss iets minder snel als de oude types. mja in de oude types zitten meer gaten, dus die zou in theorie ook meer moeten slijten.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Royal Club |
13-3-2008 20:23 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ow? niks mis meer hoor.
zijn miss iets minder snel als de oude types. mja in de oude types zitten meer gaten, dus die zou in theorie ook meer moeten slijten.
nieuw type is gebalanceerder? vermogen/slijtage
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Sypie_Honda |
13-3-2008 20:25 |
Posts: 13830 |
ja wie weet, zou wel eens willen weten waarom ze hem verandert hebben.
heb trouwens nog nooit een malossie gezien met 2 gleuven als inlaat, net als de FA.
wel met die vage spoelers onder de gewone spoelers. dat heeft het nieuwe type niet.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
henk43 |
13-3-2008 20:29 |
Posts: 916 |
en kan je makkelijk wheely's maken met een malossi
|
|
Nobody said it was easy |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
13-3-2008 20:30 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk43
en kan je makkelijk wheely's maken met een malossi
hij knapt niet op het achterwiel weg als je gas lostrekt.
met met gas oefenen en koppeling of stuurtrekken kun je hem mooi op achterwiel krijgen.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Sypie_Honda |
13-3-2008 20:30 |
Posts: 13830 |
ligt volledig aan jezelf.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
S1lv3r |
13-3-2008 20:44 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ja wie weet, zou wel eens willen weten waarom ze hem verandert hebben.
heb trouwens nog nooit een malossie gezien met 2 gleuven als inlaat, net als de FA.
wel met die vage spoelers onder de gewone spoelers. dat heeft het nieuwe type niet.
Twee sleuven als inlaat hoort toch juist bij het oude model malossi?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
13-3-2008 20:45 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]
Twee sleuven als inlaat hoort toch juist bij het oude model malossi?
idd
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
flip_nsr_80cc |
13-3-2008 23:03 |
Posts: 597 |
persoonlijk zouw ik voor molossi gaan (ma heb verder geen ervaring )
zelf had ik een 70cc kaio op mijn nsr die hield volgens mij een malossi erg goed bij ma was wtaregekoeld
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|