Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 125cc MB wil niet goed lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1157 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48445 - 125cc MB wil niet goed lopen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2357 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

.puch_chopper 11-3-2008 22:29 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-DRAGSTER
ik zat nu te denken er is ook zon ondgrensde cdi ofzo zou dat kunnen helpen ??


nee ik denk dat hij met een originele cdi ook goed moet draaien toch maar ik had ook ooit eens hetzelfde probleem als jou, elke keer dat ik een nieuwe bougie stak kon ik heeleven rijden en daarna vrat hij hem op ik heb toen al mijn electra vervangen en toen deed hij hetw eer dusja
 
MB-DRAGSTER 11-3-2008 22:34 Print reply

Posts: 76
okej zou mijn electra ff nalopen (als ie het voor 23 mei maar doet dan rij ik met een groepje vanuit Scheemda naar assen voor ducati club race )
 
mr200r 11-3-2008 23:15 Print reply
Posts: 5122
Wat voor luchtfilter heb je?
Heb je geen hm 183 met orginele luchtfilterbak?
Verleden week nog een 125 athena voor iemand gemaakt-alles orgineel
met 115 sproeier en die loopt heel fijn rond de 100.
 
mr200r
MB-DRAGSTER 11-3-2008 23:28 Print reply

Posts: 76
Geen luchtfilter !!! heb nog nix gevonden wat past
 
rik hulkenberg 11-3-2008 23:30 Print reply

Posts: 10029
zorg dan eerst een goede luchtfilter anders kan je dadelijk hem weer opnieuw afstellen
en het heet niet voor niets een LUCHTFILTER
edit past de ori luchtfilter niet

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 11-3-2008 om 23:31 uur.
 
MB-DRAGSTER 11-3-2008 23:35 Print reply

Posts: 76
nee en die heb ik ook niet meer
 
mr200r 11-3-2008 23:55 Print reply
Posts: 5122
Hij krijgt dus veel te veel lucht.
Ook een sponsfilter of(powerfilter) zal niet echt werken,maar is al beter dan niks.
Ik zou hem niet meer starten,eerst ietwat van een filter maken/kopen.
 
mr200r
vroembroem 12-3-2008 0:43 Print reply
Posts: 617
had ongeveer dezelfde setup, je zit veel te klein met sproeier, ik reed met 150 nog arm (sproeier dan)
 
Citta92 12-3-2008 8:33 Print reply

Posts: 614
ik ree 113cc malossi op orginele cdi dat maakt niet uit, maar ploffen uit je uitlaat is echt iets elektronika's
 
Cyper.76 12-3-2008 12:34 Print reply

Posts: 219
vervang je bobine, probleem is opgelost.. en sproeier 120 erin doen want bij die grootte was de bougie bruin zei je.. als de bobine vervangen is kan hij toeren maken en dan kan je past echt goed afstellen, succes
 
honda cr mt 80 12-3-2008 15:23 Print reply
Posts: 694
dit heb ik oek gehad bij mij was het de cdi die verot was er een ander op gezet en toen ging hij van leer
 
Rocket Rico 16-3-2008 17:22 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-DRAGSTER
Tijdstip van ondsteking normaal zoals streepje aangeeft bij honda vonkt mooi blauw en regelmatig lijkt er niet op dat hij een vonk verslaat



Beter dat je je ontsteking veel vroeger zet, met zo een setup kun je hem flink vervroegen. Je moet je grondplaat zover mogelijk naar rechts draaien, dat scheelt heelveel vermogen

 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
mt125 athena 18-3-2008 19:09 Print reply

Posts: 216
jullie zitten allemaal fout
ik had het zelfde probleem met mijn MT
de ontsteking :
de gaten waar je hem mee in het blok vast zet helemaal naar rechts uitvijlen tot 5mm voor het einde van het alluminium en helamaal naar rechts zetten

dan moet je vaan testen hoe hij goed staat
 
Citta92 19-3-2008 14:10 Print reply

Posts: 614
mt125 hoe bedoel je dat ?

Ik had hem gewoon altijd op zijn vroegst staan.

 

Dit topic is 2357 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved