Quote:Oorspronkelijk gepost door: MB-DRAGSTER
ik zat nu te denken er is ook zon ondgrensde cdi ofzo zou dat kunnen helpen ??
nee ik denk dat hij met een originele cdi ook goed moet draaien toch maar ik had ook ooit eens hetzelfde probleem als jou, elke keer dat ik een nieuwe bougie stak kon ik heeleven rijden en daarna vrat hij hem op ik heb toen al mijn electra vervangen en toen deed hij hetw eer dusja
Wat voor luchtfilter heb je?
Heb je geen hm 183 met orginele luchtfilterbak?
Verleden week nog een 125 athena voor iemand gemaakt-alles orgineel
met 115 sproeier en die loopt heel fijn rond de 100.
zorg dan eerst een goede luchtfilter anders kan je dadelijk hem weer opnieuw afstellen
en het heet niet voor niets een LUCHTFILTER
edit past de ori luchtfilter niet
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 11-3-2008 om 23:31 uur.
Hij krijgt dus veel te veel lucht.
Ook een sponsfilter of(powerfilter) zal niet echt werken,maar is al beter dan niks.
Ik zou hem niet meer starten,eerst ietwat van een filter maken/kopen.
vervang je bobine, probleem is opgelost.. en sproeier 120 erin doen want bij die grootte was de bougie bruin zei je.. als de bobine vervangen is kan hij toeren maken en dan kan je past echt goed afstellen, succes
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MB-DRAGSTER
Tijdstip van ondsteking normaal zoals streepje aangeeft bij honda vonkt mooi blauw en regelmatig lijkt er niet op dat hij een vonk verslaat
Beter dat je je ontsteking veel vroeger zet, met zo een setup kun je hem flink vervroegen. Je moet je grondplaat zover mogelijk naar rechts draaien, dat scheelt heelveel vermogen
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
jullie zitten allemaal fout
ik had het zelfde probleem met mijn MT
de ontsteking :
de gaten waar je hem mee in het blok vast zet helemaal naar rechts uitvijlen tot 5mm voor het einde van het alluminium en helamaal naar rechts zetten