Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - KRAD cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1034 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48402 - KRAD cilinder
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

grasmaaier89 9-3-2008 15:45 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
50 krad heel slijtvast maar heel erg sloom
mijne liep net 70 met fakking 6 bak en al


ideaal voor controles dus
alleen jammer dat tie dan tog heel sloom is

edit: met welke twv reed jij dan, ik rij 13/45 met mn r2 met 10K max.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
-simon- 9-3-2008 15:48 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
50 krad heel slijtvast maar heel erg sloom
mijne liep net 70 met fakking 6 bak en al


maar met een beetje beune is hij wel snel(ler) te maken?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
driver004 9-3-2008 15:56 Print reply

Posts: 3418
uiteraard
is wel (veel) meer werk dan een gewone tunen he

omdat die bus zo dik is


 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
grasmaaier89 9-3-2008 16:21 Print reply

Posts: 14412
kijke of t dan ook past, want dat weten we nog niet echt zeker.
als t past, maak je 2 mensen gelukkig
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
driver004 9-3-2008 16:49 Print reply

Posts: 3418
duh krad past

mbx 80
mtx r
mtx r1
mtx r2
ns1 (moet je wel andere zuiger nemen )
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
grasmaaier89 9-3-2008 17:09 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
duh krad past

mbx 80
mtx r
mtx r1
mtx r2
ns1 (moet je wel andere zuiger nemen )


bedankt man,
nu weten we t zeker
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Sypie_Honda 9-3-2008 17:58 Print reply

Posts: 13830
ik was ooit bij zo'n brommercross achterhoker.

die had een MBX80 blok met zo'n krad cilinder. volges hem was dat een oplossing dit en dat, omdat die blokken berekend zijn op een 80.

en moest ook wel snel zijn volges hem.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
grasmaaier89 9-3-2008 22:02 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ik was ooit bij zo'n brommercross achterhoker.

die had een MBX80 blok met zo'n krad cilinder. volges hem was dat een oplossing dit en dat, omdat die blokken berekend zijn op een 80.

en moest ook wel snel zijn volges hem.



dus dan zou (omdat een r2 langere slag heeft) net zo laagtoerig zijn als de ori. 80cc.
volgens mij heeft die 50cc niet genoeg kracht dan om vooruit te blazen, ook omdat een r2 heel zwaar is in gewicht.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
crossgek - Forum en Sales Moderator 9-3-2008 23:25 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johnnyboy mtxsh
[...]



dus dan zou (omdat een r2 langere slag heeft) net zo laagtoerig zijn als de ori. 80cc.
volgens mij heeft die 50cc niet genoeg kracht dan om vooruit te blazen, ook omdat een r2 heel zwaar is in gewicht.


nee.
door je kleinere zuigerdiameter is de oppervlakte logische wijs ook kleiner.

hierdoor heb je bij een zelfde druk bovenin de cilinder minder kracht. omdat kracht druk x oppervlakte is

dus minder koppel
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Tobias Verhoef 15-11-2009 20:31 Print reply

Posts: 1832
Weer sorry voor kicken

maar ik heb hier een KRAD cilinder en die is aluminium en nicaseal en deze is niet gietijzer.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 15-11-2009 20:34 Print reply

Posts: 29286
foto?

dat is wel interessant
 
Tobias Verhoef 15-11-2009 20:36 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
foto?

dat is wel interessant


Komt eraan heb ze gemaakt ik zet ze bij die topic over honda cilinders
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 15-11-2009 20:36 Print reply

Posts: 29286
is goed
 

Dit topic is 5841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved