gerwin88 |
8-3-2008 20:15 |
Posts: 5197 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
ik zag bij motoimport en hier in sales een KRAD cilinder staan. dat moet dus 50cc voor op 80 blok zijn. maar weet iemand meer over die dingen want dat zou wel makkelijk zijn voor brommercross dan hoef je alleen ff cilindertje om te steken. dus wat zijn prestaties en kwaliteit van die cilinder?
heb je al wel wat gezocht?
zijn diverse topics over geweest, zag er pas nog een voorbijkomen.
|
|
VW rider for live |
|
-simon- |
8-3-2008 20:17 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
[...]
heb je al wel wat gezocht?
zijn diverse topics over geweest, zag er pas nog een voorbijkomen.
ja heb wat gezocht maar. maar vond alleen oude topics en daarin dachten ze de halve tijd dat het de kenmerken van een tuner zouden zijn.
maar heb je mischien link van dat topic van pas?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Joel_koningslust |
8-3-2008 20:18 |
Posts: 14514 |
met een krad cilinder moet je wel in de specialklasse volgens mij, omdat je dan een 80 onderblok gebruikt.
de kwaliteit is redelijk goed, is een gietijzeren cilinder dus als hij vastkaaid kan je hem weer boren+honen en nieuw zuigertje erin
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
-simon- |
8-3-2008 20:21 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
met een krad cilinder moet je wel in de specialklasse volgens mij, omdat je dan een 80 onderblok gebruikt.
de kwaliteit is redelijk goed, is een gietijzeren cilinder dus als hij vastkaaid kan je hem weer boren+honen en nieuw zuigertje erin
special klasse zou niet zo erg zijn. maar dit is gewoon goedkoper als een compleet ander blok te kopen en is ook maar voor heel af en toe zoiets te rijden dan. de rest van de tijd mooi mijn mallosie erop.
maar weet iemand iets van de prestaties of ze beetje snel zijn of redelijk makkelijk snel te maken? en zijn dit immi cilinders of wel echte honda?
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 8-3-2008 om 20:22 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
50cc crosser |
8-3-2008 20:22 |
Posts: 1866 |
zolang cilinder maar 50cc is mag je meestal gewoon elke cross rijden onderblok maakt meestal niks uit anders kun je met grotere carb er achter superklasse gaan rijde maar honda mt5 en mt8 blok ogen naar mijn idee redelijk zelfde dus zal denk ik geen problemen geven
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
-simon- |
8-3-2008 20:32 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
zolang cilinder maar 50cc is mag je meestal gewoon elke cross rijden onderblok maakt meestal niks uit anders kun je met grotere carb er achter superklasse gaan rijde maar honda mt5 en mt8 blok ogen naar mijn idee redelijk zelfde dus zal denk ik geen problemen geven
ja welke klasse zou me nie zoveel maken. lijkt me gewoon leuk een keer mee te doen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
50cc crosser |
8-3-2008 20:48 |
Posts: 1866 |
dan zouw het inprinsiepe wel kunnu
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
-simon- |
9-3-2008 10:04 |
Posts: 8211 |
weet iemand iets over de prestaties en kwaliteit van deze cilinders?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
bart de scootergek |
9-3-2008 10:45 |
Posts: 8916 |
Staat er toch al, kijk maar wat Joel zegt.
Zijn dus ori honda cilinders, hardstikke slijtvast en niet kapot te krijgen (spreekwoordelijk natuurlijk).
|
|
Honda RC-33 |
|
-simon- |
9-3-2008 10:47 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
Staat er toch al, kijk maar wat Joel zegt.
Zijn dus ori honda cilinders, hardstikke slijtvast en niet kapot te krijgen (spreekwoordelijk natuurlijk).
how, daar had ik overheen gelezen.
maar de prestaties hoe zijn die? of zijn ze wel redelijk makkelijk snel te maken?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
bart de scootergek |
9-3-2008 10:57 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
how, daar had ik overheen gelezen.
maar de prestaties hoe zijn die? of zijn ze wel redelijk makkelijk snel te maken?
Ik weet er niks vanaf, maar ik denk zo dat ze waarschijnlijk overeenkomende timing hebben met ori Nederlandse nsr. Niet erg vlot dus, en als je wilt gaan tunen kost dat vrij veel werk door het erg slijtvaste gietijzer dat honda gebruikt.
|
|
Honda RC-33 |
|
grasmaaier89 |
9-3-2008 12:37 |
Posts: 14412 |
past dat cilindertje ook op een mtx r2 blok??
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
-simon- |
9-3-2008 12:47 |
|
grasmaaier89 |
9-3-2008 13:04 |
|
-simon- |
9-3-2008 13:05 |
|