Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - KRAD cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48402 - KRAD cilinder
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 5842 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 8-3-2008 20:10 Print topicpost

Posts: 8211
ik zag bij motoimport en hier in sales een KRAD cilinder staan. dat moet dus 50cc voor op 80 blok zijn. maar weet iemand meer over die dingen want dat zou wel makkelijk zijn voor brommercross dan hoef je alleen ff cilindertje om te steken. dus wat zijn prestaties en kwaliteit van die cilinder?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

gerwin88 8-3-2008 20:15 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
ik zag bij motoimport en hier in sales een KRAD cilinder staan. dat moet dus 50cc voor op 80 blok zijn. maar weet iemand meer over die dingen want dat zou wel makkelijk zijn voor brommercross dan hoef je alleen ff cilindertje om te steken. dus wat zijn prestaties en kwaliteit van die cilinder?


heb je al wel wat gezocht?
zijn diverse topics over geweest, zag er pas nog een voorbijkomen.
 
VW rider for live
-simon- 8-3-2008 20:17 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
[...]


heb je al wel wat gezocht?
zijn diverse topics over geweest, zag er pas nog een voorbijkomen.


ja heb wat gezocht maar. maar vond alleen oude topics en daarin dachten ze de halve tijd dat het de kenmerken van een tuner zouden zijn.
maar heb je mischien link van dat topic van pas?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 8-3-2008 20:18 Print reply

Posts: 14514
met een krad cilinder moet je wel in de specialklasse volgens mij, omdat je dan een 80 onderblok gebruikt.

de kwaliteit is redelijk goed, is een gietijzeren cilinder dus als hij vastkaaid kan je hem weer boren+honen en nieuw zuigertje erin
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 8-3-2008 20:21 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
met een krad cilinder moet je wel in de specialklasse volgens mij, omdat je dan een 80 onderblok gebruikt.

de kwaliteit is redelijk goed, is een gietijzeren cilinder dus als hij vastkaaid kan je hem weer boren+honen en nieuw zuigertje erin


special klasse zou niet zo erg zijn. maar dit is gewoon goedkoper als een compleet ander blok te kopen en is ook maar voor heel af en toe zoiets te rijden dan. de rest van de tijd mooi mijn mallosie erop.
maar weet iemand iets van de prestaties of ze beetje snel zijn of redelijk makkelijk snel te maken? en zijn dit immi cilinders of wel echte honda?

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 8-3-2008 om 20:22 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
50cc crosser 8-3-2008 20:22 Print reply

Posts: 1866
zolang cilinder maar 50cc is mag je meestal gewoon elke cross rijden onderblok maakt meestal niks uit anders kun je met grotere carb er achter superklasse gaan rijde maar honda mt5 en mt8 blok ogen naar mijn idee redelijk zelfde dus zal denk ik geen problemen geven
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
-simon- 8-3-2008 20:32 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
zolang cilinder maar 50cc is mag je meestal gewoon elke cross rijden onderblok maakt meestal niks uit anders kun je met grotere carb er achter superklasse gaan rijde maar honda mt5 en mt8 blok ogen naar mijn idee redelijk zelfde dus zal denk ik geen problemen geven


ja welke klasse zou me nie zoveel maken. lijkt me gewoon leuk een keer mee te doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
50cc crosser 8-3-2008 20:48 Print reply

Posts: 1866
dan zouw het inprinsiepe wel kunnu
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
-simon- 9-3-2008 10:04 Print reply

Posts: 8211
weet iemand iets over de prestaties en kwaliteit van deze cilinders?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
bart de scootergek 9-3-2008 10:45 Print reply

Posts: 8916
Staat er toch al, kijk maar wat Joel zegt.

Zijn dus ori honda cilinders, hardstikke slijtvast en niet kapot te krijgen (spreekwoordelijk natuurlijk).
 
Honda RC-33
-simon- 9-3-2008 10:47 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
Staat er toch al, kijk maar wat Joel zegt.

Zijn dus ori honda cilinders, hardstikke slijtvast en niet kapot te krijgen (spreekwoordelijk natuurlijk).


how, daar had ik overheen gelezen.
maar de prestaties hoe zijn die? of zijn ze wel redelijk makkelijk snel te maken?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
bart de scootergek 9-3-2008 10:57 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


how, daar had ik overheen gelezen.
maar de prestaties hoe zijn die? of zijn ze wel redelijk makkelijk snel te maken?


Ik weet er niks vanaf, maar ik denk zo dat ze waarschijnlijk overeenkomende timing hebben met ori Nederlandse nsr. Niet erg vlot dus, en als je wilt gaan tunen kost dat vrij veel werk door het erg slijtvaste gietijzer dat honda gebruikt.
 
Honda RC-33
grasmaaier89 9-3-2008 12:37 Print reply

Posts: 14412
past dat cilindertje ook op een mtx r2 blok??
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
-simon- 9-3-2008 12:47 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johnnyboy mtxsh
past dat cilindertje ook op een mtx r2 blok??


ja. daar wil ik hem dan ook opzette.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
grasmaaier89 9-3-2008 13:04 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ja. daar wil ik hem dan ook opzette.


uhu, maar wat de andere zeggen overal slijtvast enzo.. klopt wel.
die cilinders zijn ook niet te slopen
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
-simon- 9-3-2008 13:05 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johnnyboy mtxsh
[...]


uhu, maar wat de andere zeggen overal slijtvast enzo.. klopt wel.
die cilinders zijn ook niet te slopen


welke cilinder zijn niet te slopen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 5842 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved