Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Membraan (Metaal Vs Carbon) & gasreactie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4840 - Membraan (Metaal Vs Carbon) & gasre...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

T_M_C 24-7-2002?21:12 Print topicpost
Posts: 105
Membraan,

Ik heb een yamaha Dt met een 3kleps metalen metalen membraam
Wat is het verschil met een carbon mebraam plaatje & en waar krijg ik die?

gasreactie

Ik vind dat Dt trage reactie op gas hebben.
Mijn puch met polini reageert sneller.Maar ik vind dat dt weinig vooronsteking hebben, Als ik mijn puch de zelfde vooronsteking geef als de dt reageert mij puch ook traag en levert mindere prestaties.

heeft mijn puch teveel voor onsteking of de DT te weinig???

(dt grondplaat is niet stelbaar dus uitboren)

[This message is edited by Nick on 24-7-2002 21:36]
 

barry 24-7-2002?21:30 Print reply

Posts: 7387
te weinig vooronsteking lijkt mij
 
He?
Nick - Administrator 24-7-2002?21:35 Print reply

Posts: 4967
Gasreactie is ook heel erg afhankelijk van je afstelling hoor.
Bij een wat armer mengsel is je gasreactie meteen 20x beter.
 
Joost 24-7-2002?22:40 Print reply
Posts: 1108
Voordeel van carbon: flapperen niet bij hoge-toeren en mollen je cilinder niet als ze afbreken.

Voordeel van metaal: Geen.

Conclusie: Carbon is veeeeeeeeel beter!



[This message is edited by Joost ? on 24-7-2002 22:48]
 
It is going to be a Endless summer...
Blorn 24-7-2002?23:39 Print reply

Posts: 13825
hebk nog nooit metalen kleppen gehad dus trek je conclusies maar
 
T_M_C 25-7-2002?14:53 Print reply
Posts: 105
Allebei de carbuarateurs zijn goed afgesteld,
Maar de dt is trager qua gasreactie.

de dt heeft 1mm vooronsteking.
ik wil er 1,6 van maken.

 
Pingu 25-7-2002?17:22 Print reply
Posts: 1842
doe maar wor, k hou je niet tegen... als je zelf zegt dat je vindt dat de dt te weinig vooront. heeft, geef hem dan meer.....
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
MB50TUNED 25-7-2002?21:02 Print reply
Posts: 1054
carbon kan je cilinder ook slopen en met metaal kan je cilinder ook onbeschadigt blijven (uit ervaring). En bij ultradunne keppen is carbon steviger. Maar voor een straatbrommer is dat niet nodig.

Er zijn wel carbon kleppen met dunnere top dan begin, multi stage reeds. Dit moet een bredere powerband geven/meer vermogen onderin.

materiaal kleppen is niet het belangrijkst voor op straat, afstand reedstops, venster grote en stugheid valt de winst uit te halen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
T_M_C 26-7-2002?12:41 Print reply
Posts: 105
wat moet ik eraan veranderen dan?
 
SIWWN 26-7-2002?13:00 Print reply
Posts: 7079
een tunings beurt
 
MB50TUNED 26-7-2002?18:54 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: T_M_C?

wat moet ik eraan veranderen dan?


www.bimotion.go.to.

of 2 stroke performance tuning, graham bell, of zoeken op hetforum.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Rudy 26-7-2002?23:26 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: T_M_C?

Allebei de carbuarateurs zijn goed afgesteld,
Maar de dt is trager qua gasreactie.

de dt heeft 1mm vooronsteking.
ik wil er 1,6 van maken.



als hij orgineel is vind ik dat niet vreemd
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
swiss 27-7-2002?03:19 Print reply
Posts: 672
ik ben op de terugweg van de meeting stil komen te staa nvoor utrecht, en na een uur zoeken, kwam ik erachter dat mijn net nieuw zelf geknipte carbon membraam afgebroken was, mijn cilinder had geen schade. dus ik denk dat ik weer voor carbon ga alleen nu niet zelfgeknipt maar mooi voorverpakt in doosje
 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w

Dit topic is 1480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved