ja om een brommer te laten keuren moet je minder als 50cc hebben 49,9 of lager dus. en hij mag max 45 lopen volgens mij of 50? en de verlichting moet het ook doen volgens mij.
als ik jou was had ik er 80cc onder gegooit maar dan echt goed afstellen wand heb ik gehad met mijn puch 85cc dat hij vast liep gelukkig was dat maar op 30 km per uur maar dat ken je krijgen dan
en een goeie sproeier en carbrateur doet wonderen
ik heb 2 speed 80cc metrakit met 19 bing en bullet uitlaat.
laapt ook wel tege de 100 alleen koppeling slipt op top..
heb hem ook gewoon laten keuren met alles erop en eraan.
staat ook geen bloknr. op maar was geen probleem.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: The_Co
ik heb 2 speed 80cc metrakit met 19 bing en bullet uitlaat.
laapt ook wel tege de 100 alleen koppeling slipt op top..
heb hem ook gewoon laten keuren met alles erop en eraan.
staat ook geen bloknr. op maar was geen probleem.
ckr nog met schouwen en niet bij rdw.
(of je hebt echt fukin mazzel gehad)
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
hier reden er een paar puchjes met gilardoni, 24mm, binnenrotor en een met een proma van honda en de andere met een turbokit van derbi. en dat loopt allebij goed. volgens hun beter als de fabrieks pijpjes voor puch.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed