TSX-Rider |
4-3-2008 16:05 |
Posts: 550 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]
manual hier
en uit de knowledge base hier :
Suzuki TS50X, TS50, ZR50X1, ZR50S/SP/SL/SLP :
Kogel lagers :
Linker krukas : 6204
Rechter kurkas : 6204NR (belangrijk : de R staat voor een ring die om het lager heen zit, de N voor de groef)
Primaire as : 6203
Secundaire as : 6204
Small end : 12x16x16
Keeringen :
Krukas links : 18x30x4
Krukas rechts : 28x47x7,3
Tandwiel as : 20x35x5
Versnellings as : 12x22x9
Koppeling as : 17x5x5
ZR50/GT50/TS50:
Krukas rechts : 26x47x7.3
Krukas links : 37x21x8
Kickstarter : 13x24x6
Dit bericht is gewijzigd door pangolopalanga op 4-3-2008 om 15:47 uur.
super bedankt , dus dit zijn alle lagers en keerringen die ik nodig heb? echt bedankt
ps. de smal-end lager hoeft tog eigelijk niet vervangen te worden? zijn er nog meer lagers en keerringen die eigelijk niet hoeven?
Dit bericht is gewijzigd door TSX-Rider op 4-3-2008 om 16:07 uur.
|
|
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last |
|
Geared |
4-3-2008 16:07 |
Posts: 606 |
ja dat zijn ze wel.
|
|
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit. |
|
TSX-Rider |
4-3-2008 16:20 |
Posts: 550 |
ps. de smal-end lager hoeft tog eigelijk niet vervangen te worden? zijn er nog meer lagers en keerringen die eigelijk niet hoeven?
|
|
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
4-3-2008 16:20 |
Posts: 7728 |
waarom zou die niet vervagen hoeven te worden? is ook gewoon een belangrijk lager hoor, ik neem aan dat je weet waar die zit?
oftewel alles vervangen, ook al 'draait het nog goed'
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 4-3-2008 om 16:21 uur.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Frysk |
4-3-2008 16:21 |
Posts: 34930 |
ooh ja eens simpele tip die veel ergernis kan voorkomen
haal je luchtfilterbak en je carburateur en je uitlaat van je blok af.
ff de inlaat en uitlaat dichtmaken met een doekje oid
en alles ff insprayen met ontvetter, inwerken laten en je blok afspuiten met hogedruk spuit..
er is niks vervelender dan een smerig blok reviceren.
|
|
giggitybyte |
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
4-3-2008 16:22 |
Posts: 8624 |
Als je hem toch opensmijt, vervang dan alles wat je demonteert zeker. Small-end : als het niet goed meer is, vervangen uiteraard
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
4-3-2008 16:23 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja eens simpele tip die veel ergernis kan voorkomen
haal je luchtfilterbak en je carburateur en je uitlaat van je blok af.
ff de inlaat en uitlaat dichtmaken met een doekje oid
en alles ff insprayen met ontvetter, inwerken laten en je blok afspuiten met hogedruk spuit..
er is niks vervelender dan een smerig blok reviceren.
toevoeging:
velgenreiniger , industrial cleaner of blokreiniger werkt beter als wasbenzine,terpentine,thinner of wasbenzine
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-3-2008 om 16:24 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
4-3-2008 16:25 |
Posts: 7728 |
toevoeging: remmenreiniger. ook al zal dat spul ook onder de naam blokreiniger oid verkocht worden.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
4-3-2008 16:26 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
toevoeging: remmenreiniger. ook al zal dat spul ook onder de naam blokreiniger oid verkocht worden.
nee
remmenreiniger is vergelijkbaar met wasbenzine ed.
andere spul werkt erg goed icm water en is dus veel fijner met een stoomcleaner of hogedrukspuit.
met busje velgenreiniger(6 euro ofzo) van de welkoop/bond maak je 5 blokken brandschoon zonder er met een kwast of doekje bij te hoeven..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-3-2008 om 16:30 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|