Ik rijd dus met een MB'tje, met daaronder
- ori 80 ac
- 20mm Mikuni 2 bouts
- Proma 80 auspuf
- ori membraan met carbon klepjes
- 5 bak
- twv 17/43
De cilinder is nog helemaal standaard, draait hoogstens 9.500 - 10.000 tpm (wel tijdens het rijden, als je hem doortrekt in z'n 2e of 3e versnelling ofzo), en dat moet dus gaan veranderen
wat kan ik dan het beste doen? De uitlaatpoort 66% van de boring, en iets verhogen? Hoeveel hoger moet hij dan worden?
En heeft iemand misschien een poortmap, of heeft iemand de maten (vooral hoogte + breedte van de uitlaat poort) van die cilinder?
En dan heb ik nog wat geld te besteden voor een nieuwe uitlaat (deze zit bdw ook vol met deuken/roest en meer van dat soort rotzooi)
Ik heb nu een Proma 80, maar ik zit eigenlijk zelf te denken aan een Tecno. Kun je bij een Tecno wel je rechterkant van je voetsteun en je rempedaal erop laten zitten, want ik heb een aantal foto's van MB's met Tecno gezien, en daar was de voetsteun + rempedaal verwijderd/veranderd.
Of is een tecno niks op een 80cc, of is er een uitlaat die ik beter kan nemen?
|