dirktimmer |
28-2-2008 11:43 |
Posts: 1737 |
malossi is het beste, als je dat te duur vind een eurokit nemen. malossi is sneller en slijtvaster dan eurokit
|
|
|
|
PuchMaxiS72 |
28-2-2008 12:06 |
Posts: 343 |
Maar wat is het eigenlijke verschil? Immitatie heeft een gietijzeren wand(toch?) eurokit een Nicasile wand, en Malossi op zijn beurt ook weer een gietijzeren wand. Zit er veel verschil in de poorten? Is een malossi dus ook echt duidelijk sneller dan een eurokit, of zal het echt maar een paar km's schelen? Of is het juist trekkracht wat de malossi veel meer heeft?
|
|
TSX gereviseerd |
|
johankreidlerman |
28-2-2008 12:20 |
Posts: 3693 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PuchMaxiS72
Maar wat is het eigenlijke verschil? Immitatie heeft een gietijzeren wand(toch?) eurokit een Nicasile wand, en Malossi op zijn beurt ook weer een gietijzeren wand. Zit er veel verschil in de poorten? Is een malossi dus ook echt duidelijk sneller dan een eurokit, of zal het echt maar een paar km's schelen? Of is het juist trekkracht wat de malossi veel meer heeft?
malossi is sneller en sterker maar wel duur.
ik zouw gewoon weer een imi halen en een beetje opvoeren
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
PRO TUNING |
28-2-2008 14:09 |
|
PuchMaxiS72 |
28-2-2008 14:25 |
Posts: 343 |
Nu je het zegt, heb ff gezocht en hem gevonden. Weet je ook hoe 'ie presteert ten opzichte van de andere 3?
Dit bericht is gewijzigd door PuchMaxiS72 op 28-2-2008 om 14:27 uur.
|
|
TSX gereviseerd |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
28-2-2008 15:01 |
Posts: 17929 |
malossi is niks sneller dan eurokit, is exact dezelfde cilinder, alleen heeft eurokit chroomwand en malossi een nikasilwand
zelf geef ik de voorkeur aan gietcilinders, weinig slijtage, veel koppel bij lage toeren
|
|
|
|
PuchMaxiS72 |
28-2-2008 15:51 |
Posts: 343 |
Eurokit heeft toch een nikasil wand en Malossi een chrome? of heb ik het mis?
Maar ik zal dus weinig verschil merken tussen mijn gietijzeren 70 imi en een malossi/eurokit/parmakit ?
|
|
TSX gereviseerd |
|
koekie - Administrator |
28-2-2008 16:52 |
Posts: 12588 |
ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn eurokit verwisseld voor een malossi, maar vind hem stukken meer koppel en kracht hebben!
|
|
Haaks de hoek om! |
|
PuchMaxiS72 |
3-3-2008 22:21 |
Posts: 343 |
dus tussen eurokit en malossi is duidelijk verschil merkbaar?
En die immitatie dan? mijn immitatie gaat wel harder dan de eurokit..
|
|
TSX gereviseerd |
|
koekie - Administrator |
3-3-2008 22:45 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PuchMaxiS72
dus tussen eurokit en malossi is duidelijk verschil merkbaar?
En die immitatie dan? mijn immitatie gaat wel harder dan de eurokit..
dat duurt ook maar een maandje of 2
|
|
Haaks de hoek om! |
|
PuchMaxiS72 |
4-3-2008 18:16 |
Posts: 343 |
Mwuah, mijn immi zat er al op toen ik hem kocht, ziet er niet eens helemaal goed meer uit ofzo. Zijn eurokit is vrij nieuw. Ken ook iemand die met die 70cc immitatie de 100 heeft gehaald.
|
|
TSX gereviseerd |
|
mtx-motard |
4-3-2008 18:30 |
Posts: 14947 |
met gietijzer kun je honen, dat is er niet bij als je nicasil wand stuk gaat.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
PuchMaxiS72 |
5-3-2008 23:38 |
Posts: 343 |
Snap ik. Mijn immitatie is gietijzer, dus te honen als hij schade heeft.
Nou is de vraag of ik beter doe aan een eurokit of malossi, in plaats van de immitatie. Of deze 2 dus echt duidelijk meer vermogen geven, of dat ik beter die immitatie zo kan houden, en hem gewoon honen als 'ie versleten is.
Dit bericht is gewijzigd door PuchMaxiS72 op 5-3-2008 om 23:39 uur.
|
|
TSX gereviseerd |
|