Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 849 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 194 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 193, 194, 195 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

renbe 13-4-2008 13:48 Print reply
Posts: 10
mb velg en mbx velg zijn allebij 17 inch
 
mbrulezzz 13-4-2008 13:49 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


tweemaal 18 inch

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renbe
mb velg en mbx velg zijn allebij 17 inch



wat is het nou?
 
MB racing
- Kevin - 13-4-2008 13:51 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renbe
mb velg en mbx velg zijn allebij 17 inch


Dat is fout!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz
wat is het nou?




Kijk even op de velg vlakbij de stabilisator. Daar staat dus: 1.40 x 18 .

Geen 17 inch zoals de onwetende renbe zegt.
 
DerbiFtW 13-4-2008 13:57 Print reply
Posts: 211
Yo mensjes.. als ik mijn zuiger en zuigveren ( die beetje versleten zijn ) vervang krijg ik dan meer trekkracht?
 
allbrezz 13-4-2008 14:15 Print reply

Posts: 493
ja, trekkracht .... je bedoeld waarschijnlijk: koppel

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 13-4-2008 om 14:15 uur.
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
marcor777 13-4-2008 14:56 Print reply
Posts: 38
Hallo,

Ik heb alweer een probleempje met mijn mt5. Als ik op de kickstart trap hoor ik alleen een beetje geroffel en hij slaat dus niet aan. weet iemand waar dit aan kan liggen?
 
Razor 13-4-2008 16:15 Print reply

Posts: 1554
Bij mijn Rieju RR komen er op de spanningsregelaar 3 draden uit. Één gele vanuit de ontsteking, en een andere gele en zwarte komen er als het ware uit.

Tussen die gele, en die zwarte heb ik spanning.
En tussen die gele en die andere gele heb ik ook spanning.

Deze is met stationair 8 volt, en loopt op tot 50 V. Afhankelijk van hoeveel gas ik geef.
Dus lijkt mij dan dat de lichtspoel goed is, want er komt stroom binnen en die ook nog eens varieert op het gas.

Kan ik nu concluderen dan, dat de spanningsregelaar kapot is?


En ik heb een groen kastje erop zitten en deze zit op een rs50:
Anders qua kleur... maar volgensmij is deze verder hetzelfde..!

http://img261.images...image=img0327uy4.jpg

Moet die bout die door het kastje heen gaat... per se massa maken met frame?

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 13-4-2008 om 16:15 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 13-4-2008 om 16:16 uur.
 
blowdown en een powerband te koop!
DerbiFtW 13-4-2008 16:46 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
ja, trekkracht .... je bedoeld waarschijnlijk: koppel

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 13-4-2008 om 14:15 uur.


k thx:p want ik ben er laatst uitgetrokken door een ontgrenste derbi senda:P terwijl ik MK thrower eb..( wel 2e handse brommer dus:P strax maar is kijken naar zuiger enzovoort )
 
Mathijs MT5 13-4-2008 17:42 Print reply

Posts: 734
Ik wil graag mijn velgen two-tone spuiten dus ene kant zwart en andere rood dus ik hoef dan alleen het rode te spuiten aangezien ze al zwart zijn. Dus ik dacht dit kan ik wel gewoon met een spuitbus doen en dan daarna met blanke lak erover heen. Maar is dit wel een beetje bestand tegen steenslag?
 
rudolfb 13-4-2008 18:11 Print reply
Posts: 47
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

normaal gezien zou dat probleemloos moeten gaan
over wat voor een brommer praten we hier?


Motorhispania, het gaat allemaal wel makkelijk. Maar als je over een hobbel rijdt komt de zitting tegen spatbord aan en krijg je allemaal lelijke witte schaven/strepen.
 
GJSchoonbeek 13-4-2008 18:26 Print reply
Posts: 356
Hallo mensen,

Ik heb een vraag, mijn koppelingsplaten zijn versleten heb al nieuwen in huis enz. Ik blok opendraaien, allemaal wel goed maar nu ben ik bij het huis dat om de koppelingsplaten heen zit. Hier zitten 6 schroeven in en die moeten allemaal los om hem open te krijgen, maar 1 schroef hiervan is stomp en kan hem maar niet los krijgen. Weten jullie wat te doen..?
 
farmer tuning 13-4-2008 18:31 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GJSchoonbeek
Hallo mensen,

Ik heb een vraag, mijn koppelingsplaten zijn versleten heb al nieuwen in huis enz. Ik blok opendraaien, allemaal wel goed maar nu ben ik bij het huis dat om de koppelingsplaten heen zit. Hier zitten 6 schroeven in en die moeten allemaal los om hem open te krijgen, maar 1 schroef hiervan is stomp en kan hem maar niet los krijgen. Weten jullie wat te doen..?


hij is dus dol zeg je. wat je kan doen is een streep erins lijpen en dan met een plate of + schroeven draaier eruit halen. voor de plus schroeven draaier moet je wel 2 streepjes erin slijpen
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Erik 39 13-4-2008 18:43 Print reply

Posts: 15088
Plastishine, werkt dat ook op ongespoten kunstof kappen?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-4-2008 19:01 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Plastishine, werkt dat ook op ongespoten kunstof kappen?


waarom zou je een plasticpolijst goedje kopen voor gespoten kappen ?
dan kun je net zo goed lakpolish halen..

lijkt me wel dus
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
corradovr6 13-4-2008 19:31 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
Hey, past een koppeling van een 125cc op een 50cc honda nsr blok?
Op de foto lijkt ie bijna hetzelfde.


Iemand een idee??
 

Dit topic is 82607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 194 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 193, 194, 195 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved