De keering wat ik had heeft een dubbele veer en was geloof ik aan aleebij de kanten het zelfde, wij doen er altijd wat versnellings bak olie op, en meestal is het idd zo dat de dichte kant naar je toe moet, en ook idd met een busje (doppenset?) op de buitenste rand er zo in tikken.
oke dat komt goed, en tot hoever mag het aanslaan.
ik dacht dat er in de buitenring zo massief ring schuin in zat en als je die dan goed aanslaat komt ie er dan nog strakker indoordat je die dan vlak slaat als je snap wat ik bedoel?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat weet ik niet , ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk ( van die ring), wij tikken hem altijd zo ver erin dat hij netjes op het lager aansluit
oke, weet eigenlijk niet of dat bij deze ook zo is, heb het wel gezien bij grotere keeringen van een auto oid
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat weet ik niet , ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk ( van die ring), wij tikken hem altijd zo ver erin dat hij netjes op het lager aansluit
Dat zou ik doen en anders mischien ff op een bouwtekening kijken ofso.
Naja tot vanavond