ok ik denk als de tempratuur erg opliep dat het een warm/vast loper is en als het de distributie riem /ketting is dta je je motor WEG kan gooien , kop beschadiggd+laten vlakken niewe kleppen , klepgeleiders , zuigers, wss niewe cilinder, krukas heeft ook wel flink op zn donder gehad , met andere woorden motor in de stront gedraaid en niewe motor lekker geintjuh
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ricardo
ok ik denk als de tempratuur erg opliep dat het een warm/vast loper is en als het de distributie riem /ketting is dta je je motor WEG kan gooien , kop beschadiggd+laten vlakken niewe kleppen , klepgeleiders , zuigers, wss niewe cilinder, krukas heeft ook wel flink op zn donder gehad , met andere woorden motor in de stront gedraaid en niewe motor lekker geintjuh
ow als ik dit hoor lijkt het dat men vader nieuwe dienstauto krijgt
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ricardo
ok ik denk als de tempratuur erg opliep dat het een warm/vast loper is en als het de distributie riem /ketting is dta je je motor WEG kan gooien , kop beschadiggd+laten vlakken niewe kleppen , klepgeleiders , zuigers, wss niewe cilinder, krukas heeft ook wel flink op zn donder gehad , met andere woorden motor in de stront gedraaid en niewe motor lekker geintjuh
waarm zou de tempratuur oplopen, aangezien dat dan toch gelijk uit mieterd en even flink teen de kleppen aan batst
waarm zou de tempratuur oplopen, aangezien dat dan toch gelijk uit mieterd en even flink teen de kleppen aan batst
als de v riem breekt dan staat de dynamo en waterpomp stil , dynamo geeft bobine stroom en wat hij overhoud levert die aan de accu dus dynamo stopt , motor stopt
dat de temp zo hoog oploopt kan komen omdat hij in hoge toeren zat maar wss is dta het niet dan nee als de temp normaal was dan is er nix aan de hand tenzij het de distributie is
en ff vcraagje nog bleef de motor nog toeren maken of stond hij in een klap stil ?
Dit bericht is gewijzigd door ricardo op 29-2-2008 om 1:08 uur.