Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - MHR80 met ..?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 714 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48190 - MHR80 met ..?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2112 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 25-2-2008 17:34 Print reply

Posts: 60390
hpi over straat is kut
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 17:35 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hpi over straat is kut


ok.. en weet je ook waarom?
 
Royal Club 25-2-2008 17:37 Print reply

Posts: 60390
omdat je een boel koppelt inlevert voor een beetje toeren en gasreactie
en je heb geen licht

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 25-2-2008 om 17:37 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 17:44 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
omdat je een boel koppelt inlevert voor een beetje toeren en gasreactie
en je heb geen licht

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 25-2-2008 om 17:37 uur.


ok maar wat zou jij mij precies aanraden dan welke cilinder met welke carb en uitlaat en krukas? ik wil namelijk knake hard optrekke en top maaktme nite uit mag 130 zijn maar ook 100..
 
Royal Club 25-2-2008 17:46 Print reply

Posts: 60390
mhr80 yasuni cross hm uitlaat 24mm mikuni, twin air luchtfilter, doppler volle race krukas.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 17:49 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mhr80 yasuni cross hm uitlaat 24mm mikuni, twin air luchtfilter, doppler volle race krukas.


ok en welke MHR80 dan? en niet laten tunen die MHR80? en wrm mikuni carb 24mm is die beter dan een dellortho ofzo?


 
Royal Club 25-2-2008 17:53 Print reply

Posts: 60390
mhr80 laten tjoenen op koppel als je dat wilt

mikuni is een kwalitatief betere carb als del'ortho vind ik
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 18:03 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mhr80 laten tjoenen op koppel als je dat wilt

mikuni is een kwalitatief betere carb als del'ortho vind ik


heeft dat wel veel nut dan laten tunen op koppel en wat doe je dan eigenlijk als je hem tuned op koppel? en is mijn verbruik en slijtage dan veel hoger?
 
Royal Club 25-2-2008 18:05 Print reply

Posts: 60390
ja. slijtage word hoger en verbruik ook

of je dat erg merkt weet ik niet
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 18:10 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ja. slijtage word hoger en verbruik ook

of je dat erg merkt weet ik niet


nee ok als jij het zegt,, maar jij zou ook zegge tussen replica en normale mhr80 zit geen tot amper verschil dus gwn voor replica gaan?
 
Royal Club 25-2-2008 18:14 Print reply

Posts: 60390
er zit miniem verschil in

koop replica
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 18:16 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
er zit miniem verschil in

koop replica


ok perfect bedankt voor alle info!! weet nu een stuk beter wat ik precies wil! maar had nog 1 vraagje over de carb dan: waar zullen de verschillen zijn op replica met een 21mm carb en 24mm carb en bedoel dan zal me verbruik veel meer zijn of is het de koppel of topsnelheid dieik meer boek wel waard?
 
Royal Club 25-2-2008 18:17 Print reply

Posts: 60390
nou, hoe groter je carberateur. hoe smaller, maar feller, je powerband word

verbruik met een 24mm en twin air zal hoger zijn als met 21mm. maar dat ligt voor een groot deel aan je rijstijl
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thebrown 25-2-2008 18:19 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nou, hoe groter je carberateur. hoe smaller, maar feller, je powerband word

verbruik met een 24mm en twin air zal hoger zijn als met 21mm. maar dat ligt voor een groot deel aan je rijstijl


ok dnek dat ik dan gwn voor de 21mm ga en je raad wel twin air aan niet gwn orgineel met wat gaten extra?
 
Royal Club 25-2-2008 18:19 Print reply

Posts: 60390
t brommerrijden is een stuk leuker met twin air
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 2112 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved