Royal Club |
25-2-2008 17:34 |
Posts: 60390 |
hpi over straat is kut
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 17:35 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hpi over straat is kut
ok.. en weet je ook waarom?
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 17:37 |
Posts: 60390 |
omdat je een boel koppelt inlevert voor een beetje toeren en gasreactie
en je heb geen licht
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 25-2-2008 om 17:37 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 17:44 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
omdat je een boel koppelt inlevert voor een beetje toeren en gasreactie
en je heb geen licht
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 25-2-2008 om 17:37 uur.
ok maar wat zou jij mij precies aanraden dan welke cilinder met welke carb en uitlaat en krukas? ik wil namelijk knake hard optrekke en top maaktme nite uit mag 130 zijn maar ook 100..
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 17:46 |
Posts: 60390 |
mhr80 yasuni cross hm uitlaat 24mm mikuni, twin air luchtfilter, doppler volle race krukas.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 17:49 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mhr80 yasuni cross hm uitlaat 24mm mikuni, twin air luchtfilter, doppler volle race krukas.
ok en welke MHR80 dan? en niet laten tunen die MHR80? en wrm mikuni carb 24mm is die beter dan een dellortho ofzo?
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 17:53 |
Posts: 60390 |
mhr80 laten tjoenen op koppel als je dat wilt
mikuni is een kwalitatief betere carb als del'ortho vind ik
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 18:03 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mhr80 laten tjoenen op koppel als je dat wilt
mikuni is een kwalitatief betere carb als del'ortho vind ik
heeft dat wel veel nut dan laten tunen op koppel en wat doe je dan eigenlijk als je hem tuned op koppel? en is mijn verbruik en slijtage dan veel hoger?
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 18:05 |
Posts: 60390 |
ja. slijtage word hoger en verbruik ook
of je dat erg merkt weet ik niet
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 18:10 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ja. slijtage word hoger en verbruik ook
of je dat erg merkt weet ik niet
nee ok als jij het zegt,, maar jij zou ook zegge tussen replica en normale mhr80 zit geen tot amper verschil dus gwn voor replica gaan?
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 18:14 |
Posts: 60390 |
er zit miniem verschil in
koop replica
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 18:16 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
er zit miniem verschil in
koop replica
ok perfect bedankt voor alle info!! weet nu een stuk beter wat ik precies wil! maar had nog 1 vraagje over de carb dan: waar zullen de verschillen zijn op replica met een 21mm carb en 24mm carb en bedoel dan zal me verbruik veel meer zijn of is het de koppel of topsnelheid dieik meer boek wel waard?
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 18:17 |
Posts: 60390 |
nou, hoe groter je carberateur. hoe smaller, maar feller, je powerband word
verbruik met een 24mm en twin air zal hoger zijn als met 21mm. maar dat ligt voor een groot deel aan je rijstijl
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
thebrown |
25-2-2008 18:19 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nou, hoe groter je carberateur. hoe smaller, maar feller, je powerband word
verbruik met een 24mm en twin air zal hoger zijn als met 21mm. maar dat ligt voor een groot deel aan je rijstijl
ok dnek dat ik dan gwn voor de 21mm ga en je raad wel twin air aan niet gwn orgineel met wat gaten extra?
|
|
|
|
Royal Club |
25-2-2008 18:19 |
Posts: 60390 |
t brommerrijden is een stuk leuker met twin air
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|