Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1041 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4817 - nsr opvoeren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1073 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maartenx 23-7-2002?00:30 Print topicpost
Posts: 96
ik heb er nu een 70cc fast arrow op zitte
22 mm carb
135 sproeier
malossi powerfilter
en een metrakit uilaat
voor de rest is alles origineel en zoals het was zoals ontsteking enzo...
hij rijd nu op top 10.5k toeren
en in vrij 12.5k
en max 90-95

hoe kan ik m'n nsr sneller laten rijden zonder dat het me veel kost??
en geen antwoorden van andere twv enzo...
 

Steve_ZHC 23-7-2002?03:29 Print reply

Posts: 2716
ontsteking origineel? FOEI
Ga die maar ff max. vervroegen, is wel FAQ over, vliegwieltrekker is niet duur, paar euro's maar.

Dan verder kijken, bij mijn MT hielp het wel (snelle grondplaat + uitgeveild) en nu heb ik geen dip en het trekt beter...

En daarna ga je Bimotion downloaden, is FREEware, kweenie meer waar het stond/staat, sorry, en dan leen je een dremel als je die niet hebt, en dan ga je verantwoord zitten kloten in de cilinder.
Ook ff nieuwe zuigerveertjes erin na het tunen als ik jou was.
 
maartenx 24-7-2002?20:25 Print reply
Posts: 96
maar hoe weet je wanneer je ontsteking goed is dan??
of te ver natuurlijk

en cilinder uitvijlen.... waar mot ik dan aan vijlen en wat moet weg in welke vorm enzo

 
maartenx 24-7-2002?20:28 Print reply
Posts: 96
en wat houd dat programmatje in dan??
 
SIWWN 24-7-2002?20:29 Print reply
Posts: 7079
Uitlaatpoort 94% van de boring
uitlaatpoort lager
inlaatpoort hoger


grapje!!!


UItlaatpoort breder. max 66% van de boring
UItlaatpoort ook 1 a 2 mm hoger
Inlaatpoort ook wat lager
Ik zou de zelfde vormen behouden
en alles poleisten
 
BlueThunder 24-7-2002?23:54 Print reply
Posts: 190
80 blok kopen 110 malossie derop 28mm mikuni tecno....is keisnel
 
je kunt altijd sneller......
Blorn 25-7-2002?00:01 Print reply

Posts: 13825
94cc 98euro is denk sneller (na tunen zo en zo..)
 
maartenx 28-7-2002?14:41 Print reply
Posts: 96
wat bedoel je met boring 66%
wat is boring en wat mot ik met die 66%
en hoeveel lager moet die inlaatpoort
en hoeveel mm mot ik de ontsteking vervroegen??


[This message is edited by D?M?N on 28-7-2002 14:44]
 
ids_ 28-7-2002?15:45 Print reply
Posts: 423
poeh........
 
Een snelle Brommer is niet opgevoerd, hij is verbeterd!!
Blukaap 28-7-2002?15:51 Print reply

Posts: 10006
Uhmm, als je niet weet wat de boring is zou ik sowieso niet beginnen aan vijlen in je cilinder.
Laat het dan maar doen..
 
Bastila is lief
jeroen 28-7-2002?23:17 Print reply

Posts: 15066
zou sowieso niet zo snell gaan vijlen aan men cilinder,
 
maartenx 28-7-2002?23:41 Print reply
Posts: 96
boring is toch de doorsnee van de cil zeg maar??
ik snap het allemaal wel maar die woorde week nie allemaal...
dus 45.5 bij malossi enzo??
 
jeroen 28-7-2002?23:45 Print reply

Posts: 15066
us als je boring 100 mm is, nou ja ok vb, dan mag je uitlaat poort niet meer zijn dan 66
 
maartenx 29-7-2002?00:01 Print reply
Posts: 96
dus de uitlaatpoort moet ik breder maken tot max 66% van de boring en 2 mm hoger en de inlaatpoort 2mm lager
en dat was het???
 
-Michiel RS- 29-7-2002?00:24 Print reply
Posts: 2803
Ik zou het niet zelf doen want je bent een newbie () en.. deze meneer hieronder:

Quote:
Originally posted by: SIWWN (JUNK TWOEH)? MT

Uitlaatpoort 94% van de boring
uitlaatpoort lager
inlaatpoort hoger


grapje!!!


UItlaatpoort breder. max 66% van de boring
UItlaatpoort ook 1 a 2 mm hoger
Inlaatpoort ook wat lager
Ik zou de zelfde vormen behouden
en alles poleisten


Heeft zelf een MT en weet gewoon niet hoe jouw cil eruitziet en zegt maar wat, dus straks verziek je je cilinder.

En alles staat in de faq over je ontsteking, dus niet door blijven vragen hoe die nou moet.
 
SIWWN 29-7-2002?15:15 Print reply
Posts: 7079
niet zeiken man..


Gewoon lekker een middagje veilen en ding loopt gelijk 60 km harder
 

Dit topic is 1073 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved