Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 500cc 2 takt vs 4 takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 547 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48055 - 500cc 2 takt vs 4 takt
Pagina 8 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina
Dit topic is 16148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 19-2-2008 22:09 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]


en daar komt het vermogen feller los wat je nodig hebt om zo hoog en ver te komen


met een 450 4t inplaats van 250 2t lukt dat ook zeker wel. en met zoon verre sprong kan dat corrigeren ook nog wel maar met freestyle meestal niet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Pruttelaar 19-2-2008 22:29 Print reply

Posts: 761
nja iig bedankt voor de reacties is wel leuk dat er allemaal fetien en weetjes naar ove komen, heb er aardig wat van geleerd, net als meeste anderen wss thnx, nja hij kan wel geclosed worden denk ik :P
 
welke chinese bevolkingsgroep heeft een hekel aan negers de kroepoeksclan
maxisport 19-2-2008 22:37 Print reply

Posts: 4206
en wat ben je wijs geworden.


een echte vent rijd 2-takt
 
dokocrosser 19-2-2008 22:41 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
en wat ben je wijs geworden.


een echte vent rijd 2-takt


rijdt motor
 
mtx-motard 19-2-2008 22:46 Print reply

Posts: 14947
2takt met een mengverhouding 1:20 voor echte mannen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
-simon- 19-2-2008 22:47 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
2takt met een mengverhouding 1:20 voor echte mannen


dat is leuk voor een stoplicht met de wind van achter.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
mtx-motard 19-2-2008 22:48 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


dat is leuk voor een stoplicht met de wind van achter.


iig zo rij ik altijd en nooit last gehad van vastlopers
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Martijn II - Forum en Sales Moderator 19-2-2008 23:14 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
t is gewoon een redelijk feit dat een 2-takt iets van 1,6 keer meer vermogen per cilinderinhoud heeft.. dus is tie sneller. <-- daar staat een punt


vermogen is voor sjonnies.

vermogen komt tot stand met koppel en koppel is voor echte mannen.

als je ziet hoe ver de 4takt ontwikkeld is en hoe stil de 2taktontwikkeling gestaan heeft kies ik voor 4t

uit een 4t 500cc 1cil haal je met gemak 60pk... een 2t 70pk...oeh oeh wat een verschil.


Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 19-2-2008 om 23:14 uur.
 
Too cool for school!
Jelmer MX 19-2-2008 23:28 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


vermogen is voor sjonnies.

vermogen komt tot stand met koppel en koppel is voor echte mannen.

als je ziet hoe ver de 4takt ontwikkeld is en hoe stil de 2taktontwikkeling gestaan heeft kies ik voor 4t

uit een 4t 500cc 1cil haal je met gemak 60pk... een 2t 70pk...oeh oeh wat een verschil.


Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 19-2-2008 om 23:14 uur.

en waarom staat die stil..

om al dat gezeik om het milieu..
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 20-2-2008 0:51 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

en waarom staat die stil..

om al dat gezeik om het milieu..


dat is de laatste jaren...
maar er wordt nog zat ontwikkeld buiten de instanties die zich aan die milieueisen moeten houden en nog is de ontwikkeling niet schrikbarend...


 
Too cool for school!

Dit topic is 16148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved