Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ontluchtingsnippel dol

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 829 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48033 - Ontluchtingsnippel dol
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BramRoemaat 17-2-2008 18:59 Print topicpost

Posts: 510
Ik wou vandaag men remmen erop zetten, Maar ik kwam erachter dat schroefdraad in klauw en op ontluchtingsnippel kapot zijn. En een nieuwe klauw kost nog aardig wat, Kun je dat repareren? Of moet ik toch een nieuwe klauw kopen. Het gaat hier om een Rieju RS1

Groeten Bram
 

Joel_koningslust 17-2-2008 19:00 Print reply

Posts: 14514
helicoil erin ( laten ) zetten of opboren en groter nippeltje erin zetten
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Name of Steel 17-2-2008 19:55 Print reply

Posts: 3532
helicoil in je remklauw lijkt me geen verstandige..

opboren kan ook niet altijd, maar valt altijd te proberen
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Joel_koningslust 17-2-2008 19:56 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
helicoil in je remklauw lijkt me geen verstandige..

opboren kan ook niet altijd, maar valt altijd te proberen


waarom geen helicoil erin?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 18-2-2008 11:57 Print reply
Posts: 7168
groter boren en dan schroefdraad tappen, en groter nippeltje erin van een auto.

ga maar ff kijken welke maat ze hebben bij een auto/motorzaak, en boor/tap het in die maat.
 

Dit topic is 511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved