Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keet s power tuning??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1029 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48025 - keet s power tuning??
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3345 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 18-2-2008 17:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
ja ?
omdat dit toch met versnellingsbak is enzo,
of kan ik die gewoon laten zitten en niet aanraken om bij de krukas te komen,
en vanaf welke kant kan ik dan het makkelijkst het blok loshalen


vanaf welke kant je hem losmaakt boeit niet zoveel, met de tandwiel as naar boven vind ik zelf het makkelijkste omdat die as dan niet zo snel kan verschuifen of eruit gedrukt kan worden doordat hij de tafel raakt

je versnellingsbak kan je gewoon laten zitten ja
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 18-2-2008 17:46 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Lijkt me een quaestie van een verdwaald circlipje of stukje zuigerveer dat voor zichzelf is begonnen..
Mja 't is maar hoe je het noemt.

@ ts: Krukas vervangen kun je wel denk ik. Maar is 't ook nodig?


tjsa... het is idd maar hoe je het noemt, er heeft iig iets tussen gezeten en een beetje in de wand gehapt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 17:47 Print reply

Posts: 834
oke, heb ik dan nog bijzonder gereedschap oid nodig want ik neem aan dat vliegwiel enzo er dan wel allemaal af moet ?? dus eerst dat loshalen aan de andere kant?
en meot ik dingen verwachten die eruit geperst moeten worden of kan alles geowon zo lospakken ?
en iemand verder nog tips over hoe ik dat het beste kan doen,
wil namelijk niet graag iets fout doen.
 
koekie - Administrator 18-2-2008 17:48 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


vanaf welke kant je hem losmaakt boeit niet zoveel, met de tandwiel as naar boven vind ik zelf het makkelijkste omdat die as dan niet zo snel kan verschuifen of eruit gedrukt kan worden doordat hij de tafel raakt

je versnellingsbak kan je gewoon laten zitten ja



als je pech hebt, en je moet de krukas er aan de verkeerder kant uittikken, moet de bak er toch echt uit:P
 
Haaks de hoek om!
Joel_koningslust 18-2-2008 17:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
oke, heb ik dan nog bijzonder gereedschap oid nodig want ik neem aan dat vliegwiel enzo er dan wel allemaal af moet ?? dus eerst dat loshalen aan de andere kant?
en meot ik dingen verwachten die eruit geperst moeten worden of kan alles geowon zo lospakken ?
en iemand verder nog tips over hoe ik dat het beste kan doen,
wil namelijk niet graag iets fout doen.


vliegwieltrekker heb je iig geval nodig.

ik begin met het vliegwiel+ontsteking eraf halen, dan over naar de koppelingskant. koppeling enz eraf halen. carterbouten kruislings los maken en dan 1 deel vastpakken en een beetje aan trekken en dan me een kunstof hamer wat op het eind van de krukas en op de tandwielas tikken. dan komt het carterdeel los en kun je meestal de krukas er zo uit pakken.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 17:50 Print reply

Posts: 834
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


tjsa... het is idd maar hoe je het noemt, er heeft iig iets tussen gezeten en een beetje in de wand gehapt



ik volg niet war dit over gaat ??
welke wand van de cillinder ?? die is wel goed hoor niks geen krasje die er niet hoort

@ joel oke bedankt nu weet ik hoe ik het begin moet maken

en koppeling die was ook niet goed, volgens mij want toen hij nog goed liep dat blok,

dan deed hij het geod stationair, en als ik dan koppeling inhield bij versnelling viel hij uit?

is het moeilijk om platen te vervangen, en hoe kan ik zien dat de platen ofzo zijn versleten want ik heb nog nieuwen hier liggen


Dit bericht is gewijzigd door fox-power op 18-2-2008 om 17:52 uur.
 
Henk-88 18-2-2008 17:52 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
[...]



ik volg niet war dit over gaat ??
welke wand van de cillinder ?? die is wel goed hoor niks geen krasje die er niet hoort



Haha, dat gat over MIJN cilinder

Als jij nou eens een poortmapje maakt! Ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 18-2-2008 17:52 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
[...]



ik volg niet war dit over gaat ??
welke wand van de cillinder ?? die is wel goed hoor niks geen krasje die er niet hoort


dit was weer tegen henk, je kunt het toch zien dat wat henk zei er nog boven staan in mijn post
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 17:53 Print reply

Posts: 834

haha oke sorry was ff beetje harry warry,
.



edit ::
maar weet iemand van die koppeling wat ik daar het beste mee kan doen,
het moet straks wel 8 uur gaan lopen he !!

Dit bericht is gewijzigd door fox-power op 18-2-2008 om 17:58 uur.
 
fox-power 18-2-2008 18:36 Print reply

Posts: 834
??
 

Dit topic is 3345 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved