Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keet s power tuning??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48025 - keet s power tuning??
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 18-2-2008 16:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
genakt ?


vastgelopen, maar ik had het eigenlijk over henks poortmapje

die cilinder van jou is volgens mij toch echt minimaal getuned, ik denk dat hij gewoon afgewerkt is door iemand die denkt, dat hij als hij dit op zn cilinder zet, hij heel wat is
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 16:55 Print reply

Posts: 834
ok dus dit zou niet echt rijdbaar zijn ?
 
Joel_koningslust 18-2-2008 16:56 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
ok dus dit zou niet echt rijdbaar zijn ?


jawel hoor, maar veel sneller als dezelfde cilinder maar dan ori zal hij niet zijn

de op henk's poortmap zal niet meer lekker lopen denk ik
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 16:57 Print reply

Posts: 834
maar de inlaat van deze is veel groter als die van de standaard hoor ?
want ik heb een 20 mikunie ofwat. geen immi ofzo.
maar die loopt precies omoi over dat gat en op standaard is de inlaat maar 16 ofzo
 
Henk-88 18-2-2008 17:20 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
de op henk's poortmap zal niet meer lekker lopen denk ik



Denk ik ook. Maar ALS 'ie loopt dan geeft 'ie feest denkzz
Toch maar 'ns een zuigertje voor bestellen en uitproberen..
Is volgens mij niet vastgelopen btw.

@ ts: Inlaat 16 mm is op 50-snel.

70cc zal toch wel 20mm inlaat hebben?

Mja, poorttiming veranderen haalt het meeste uit en daar ziet die van jou niet naar uit. Of is de bovenkant afgedraaid?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
ok dus dit zou niet echt rijdbaar zijn ?



Lijkt me juist uitstekend rijdbaar.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 18-2-2008 om 17:21 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
fox-power 18-2-2008 17:31 Print reply

Posts: 834
zaten wel 2 voetpakkingen nog aan en de kop is ook afgevlakt ?
of bedoel je dat niet ?
 
Joel_koningslust 18-2-2008 17:33 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Denk ik ook. Maar ALS 'ie loopt dan geeft 'ie feest denkzz
Toch maar 'ns een zuigertje voor bestellen en uitproberen..
Is volgens mij niet vastgelopen btw.


Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 18-2-2008 om 17:21 uur.


hij lijkt toch een beetje vastgelopen op de 2e poort van rechts na de uitlaatpoort

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
zaten wel 2 voetpakkingen nog aan en de kop is ook afgevlakt ?
of bedoel je dat niet ?


die 2 voetpakkingen zijn waarschijnlijk voor de squis af te stellen, maar als hij afgedraaid is dan zou hij korter moeten zijn dan je andere

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 18-2-2008 om 17:34 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 17:36 Print reply

Posts: 834
korter als de ander :P ?? heb maar 1 cillinder kop erbij gekocht en die is afgevlakt
 
Joel_koningslust 18-2-2008 17:37 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
korter als de ander :P ?? heb maar 1 cillinder kop erbij gekocht en die is afgevlakt


ik had het over de cilinder, ik meende me te herrineren dat je 2 cilinders had


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 17:39 Print reply

Posts: 834
3 :P
maar de cillinder is niet korter ofzo maar mischien dat de poorten zijn bijgewerkt wee ik niet.
ik heb de 2 anderen niet hier ik ga wel ff poortmapjes maken denk ik
van allemaal dan zie ik wel of er verschil in zit,

en dan nog iets. een krukas vervangen van een tsx blok is dat moeilijk??
ik heb wel eens een puch blok helemaal los gehad
maar ish et dan verstandig om zelf de krukas te vervangen ??
 
Joel_koningslust 18-2-2008 17:39 Print reply

Posts: 14514
het is zeker zelf te doen.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
fox-power 18-2-2008 17:43 Print reply

Posts: 834
ja ?
omdat dit toch met versnellingsbak is enzo,
of kan ik die gewoon laten zitten en niet aanraken om bij de krukas te komen,
en vanaf welke kant kan ik dan het makkelijkst het blok loshalen
 
- Han - 18-2-2008 17:44 Print reply

Posts: 9667
wrom moet je een andere krukas?

als die nog goed is laat maar lekker zitte
 
<10.000 posts
Henk-88 18-2-2008 17:44 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
hij lijkt toch een beetje vastgelopen op de 2e poort van rechts na de uitlaatpoort




Lijkt me een quaestie van een verdwaald circlipje of stukje zuigerveer dat voor zichzelf is begonnen..
Mja 't is maar hoe je het noemt.

@ ts: Krukas vervangen kun je wel denk ik. Maar is 't ook nodig?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
fox-power 18-2-2008 17:45 Print reply

Posts: 834
ist niet meer goed.
is van mijn eigen blok waar ik ooit een vastloper mee heb gehad
en nu zit er ong een mm speling verticaal op de drijfstang
en wil er een cross mee gaan reiden dus ben ik bang dat dat niet goedgaat.
 

Dit topic is 3353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved