Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinder kop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 712 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48013 - Cilinder kop
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Convergence 16-2-2008 18:49 Print topicpost

Posts: 2192
hey ik heb een metrakit aangeschaft ( 50cc )

maar in me orignele kop zitten 2 gaatjes daar kunnen 2 slangetjes in naar de carb.. maar in de metrakit zitten die gaatjes er niet alleen een klein beginnetje

is dat voor koeling in de carb ofzo? en onnodig of moet ik dat uitboren en dat gedoe overzetten in de metrakit? tis ene veertje en nog iets. wat je eraan kan schroeven.

Kan fotos maken wanneer nodig,.
 
Project 2010 zie project Snowhite

THE CRAZY DOCTOR 16-2-2008 18:55 Print reply

Posts: 1302
snap er niet veel van maak idd maar foto's
 
Banaan 16-2-2008 18:56 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
hey ik heb een metrakit aangeschaft ( 50cc )

maar in me orignele kop zitten 2 gaatjes daar kunnen 2 slangetjes in naar de carb.. maar in de metrakit zitten die gaatjes er niet alleen een klein beginnetje

is dat voor koeling in de carb ofzo? en onnodig of moet ik dat uitboren en dat gedoe overzetten in de metrakit? tis ene veertje en nog iets. wat je eraan kan schroeven.

Kan fotos maken wanneer nodig,.


merk brommer?

 
Convergence 16-2-2008 18:57 Print reply

Posts: 2192
rieju rr voor am6 dus. oke dan moet ik ff batterijen zoeken voor me camera
 
Project 2010 zie project Snowhite
ARWIN_honda 16-2-2008 18:57 Print reply

Posts: 3534
thermostaat zit in de kop,die moet je overbouwen. kan je eruitdraaien.
 
Suzuki GSX-R600 K4
Convergence 16-2-2008 19:00 Print reply

Posts: 2192
aye dat weet ik maar ik bedoel wat anders in de binnekant
 
Project 2010 zie project Snowhite
Convergence 16-2-2008 19:00 Print reply

Posts: 2192
Het is om de carb op temperatuur te laten komen. onnodig dus
 
Project 2010 zie project Snowhite
Harold 16-2-2008 19:04 Print reply

Posts: 1052
Dat koelwater in je carb is handig in de winter. Je carburateur wordt verwarmd door het warme koelwater en zo kan hij tijdens het rijden niet bevriezen door de koude rijwind. Dit komt bij sommige type brommers die dat niet hebben vaak voor.

Het is dus niet noodzakelijk, veel brommers hebben het ook niet en grote carburateurst (19mm +) zullen ook niet snel bevriezen. Alleen de 12, 14 , 17,5mm carbs hebben hier wel eens last van als het erg koud is.

Je zou die beginnende gaatjes door kunnen boren en schroefdraad er in tappen. Als je dat zorgvuldig doet en eerst kijkt waar je met de boor uit komt, kan dat geen kwaad. Er zijn ook T stukje verkrijgbaar die je tussen de in en uitgaande koelslang kunt zetten en daar dus weer die dunne slangtjes op richting je carb. Je knipt dan de dikke slangen door en zet dat T stukje er tussen.
 
Convergence 16-2-2008 19:05 Print reply

Posts: 2192
aye maar ik rij niet omdat ik het nodig heb voor school ofzo. ik rij alleen voor fun, een niet als het echt koud is want dan is het geen fun ^^ dus het maakt voor mij niet zoveel uit.
 
Project 2010 zie project Snowhite
Matthijsar50 16-2-2008 19:16 Print reply

Posts: 1029
dan maakt het dus niet uit..!
 
Peugeot 106 rallye ph2!

Dit topic is 582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved