Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tzr wil niet sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 469 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47957 - tzr wil niet sneller
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

r krijgsman 14-2-2008 11:05 Print topicpost
Posts: 28
hallo,
ik heb een tzr die ik een beetje wou opvoeren
ik heb nu een mhr50mm 21mm carb en yasuni hmr2 en metrakit prorace koppelingsplaten ma wel standaard krukas hij trekt als een gek maar hij gaat niet harder als 110 zou ik miss de vertanding aan moeten passen? maj jully weten er vast veelmeer van dan ik dus ik hoor het wel alvast bedankt
 

knulla 14-2-2008 11:36 Print reply

Posts: 2953
krukas hoef je nog niet echt te vervangen..

alleen wat voor vertanding heb je dan?
 
look its them duke boys!
r krijgsman 14-2-2008 12:03 Print reply
Posts: 28
orgineel ik weet niet precies welke dat is denk 13 47ofzo

 
Slipstream 14-2-2008 12:28 Print reply

Posts: 581
Origineel is 12-47, alsie uit 2007 of daarna is, is het 11-60.
Dus anders veranderen naar 13-47, heb je wat hogere top maar zal niet extreem veel verschillen. Sowieso denk ik dat als je echt harder wil je over moet stappen naar 70 of 80cc
 
Ik deel geen handtekeningen uit
baquba 14-2-2008 12:45 Print reply

Posts: 156
Hij heeft toch al 80cc.
 
oenoehoofd 14-2-2008 12:45 Print reply

Posts: 17851
indeed, mhr 50mm = 80cc.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Slipstream 14-2-2008 14:04 Print reply

Posts: 581
sorry, niet goed gelezen, heb over de mm heen gelezen.

Tandwielen dus veranderen naar zwaardere vertanding. Ik zou ook met MHR80 een grotere carburateur nemen, denk aan 26mm in die richting.
 
Ik deel geen handtekeningen uit
Timmetje1990 14-2-2008 14:10 Print reply

Posts: 801
Vertanding naar eigen smaak aanpassen, je setup lijkt me zeker niet slecht om aardig hard te kunnen gaan.

Groter voortandwiel = Harder
Kleiner achtertandiwel = Harder
 
Tim heeft gesproken :'D
knulla 14-2-2008 14:34 Print reply

Posts: 2953
13,47 is een goeie verhouding voor jou setup,

als ie nog origineel is heb je, 11,47

begin hier maar s mee
 
look its them duke boys!
Tombrom 14-2-2008 14:43 Print reply

Posts: 15925
je hebt de gewone mhr en niet de team?

dan is dit redelijk vlot al de gewone mhr 80 loopt gewoon niet hard
 
BIET 14-2-2008 15:11 Print reply

Posts: 22355
110 is een nette snelheid, rij je niet perse uberlicht vertand.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 14-2-2008 15:58 Print reply

Posts: 5391
als je nu 13 47 hebt dan moet je 14 47 maar eens proberen.
 
r krijgsman 14-2-2008 18:08 Print reply
Posts: 28
wat is de to di eik hierongeveer uit kan persen met 13-47 en kan iemanmd een schating doen ik pk s

 
MTX_Shadow 14-2-2008 18:17 Print reply

Posts: 150
110 nog niet genoeg ???? dat slijt toch als de tyfus ??
 
Echte mannen rijden Schakel.
mblover 14-2-2008 18:37 Print reply

Posts: 5391
wat bedoel je nu in het begin van je zin?

MTX, valt wel mee hoor, tis geen honda

oh denk dat ik hem al zie,
denk dat je met 13-47 niet op meer als 110 of misschien 115 op de teller hoeft te rekenen, afhankelijk van hoeveel overtoeren je setup wil draaien... beter is als je hem zwaarder vertand...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 14-2-2008 om 18:38 uur.
 
Tzr Madness 14-2-2008 18:44 Print reply

Posts: 4656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Slipstream
Origineel is 12-47, alsie uit 2007 of daarna is, is het 11-60.
Dus anders veranderen naar 13-47, heb je wat hogere top maar zal niet extreem veel verschillen. Sowieso denk ik dat als je echt harder wil je over moet stappen naar 70 of 80cc


2004 is 11 47 ori maarja ik zou gewoon 2 tandjes meer proberen dus ipv bijv 11 , 13 nemen oid
 

Dit topic is 1234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved