Wat voor koppakkingen gebruik je?
Ik neem aan gewoon Malossi. Ik krijg ze niet stuk. Is je cilinder en je cilinderkop 100 % vlak? Ik verbaas me ook dat jij de koppakingen zo snel stuk krijgt, tipje van Saknet is wel handig, op moment aandraaien, het moment voor de cilinderkopbout is: 18 - 22 Nm volgens een officieel Honda document. Maar zelfs als je met gevoel je bouten aandraait, snap ik niet hoe je een koppakking kapot kan krijgen.
Ik vind je carb wel erg klein. Ik rij misschien wel met een iets wat grote carb maar kun je geen andere carb uittesten. Een 20 mm Mikuni is al lastig af te stellen. In combinatie met de Malossi cilinder ben ik bang dat je hem nooit goed afgesteld krijgt.
Het uitvallen en daarna weer aangaan is een probleem met je benzine flow. Wat Saknet hierboven zegt zou ook mogelijk kunnen zijn.
Gewoon even je carb compleet schoonmaken. Nieuwe benzine filter en kraan in de tank en nieuwe bezineleiding, nieuw filtertje op je leiding en klaar.
Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 9-2-2008 om 19:17 uur.
|