het vliegwielkapje hoeft toch niet zo vast te zitten?
en zit toch nog wel vast met meerdere boutjes?
anders is het misschien een optie (dat kan bij honda blok iig) als het aan de bovenkant is, dan kun je er gewoon helemaal doorheen boren en een wat langer boutje met een moertje erop doen.
vliegwielkapje moet wel goed vast zitten. daar zit dat armpje in wat de drukstift naar binnen moet duwen. als dat kapje niet goed vast zit druk je ipv de drukstift naar binnen, het kapje naar buiten. dus moet vast
tuurlijk krijg je hem dan weer los,, het is niet te zien bij mijn blok en dat lijmpistool ding is gwn beetje flubbereg, flexibel eg maar
als ik met stanley mesje erlangs zou gaan zou ik hem er zo af kunne roppe
Quote:Oorspronkelijk gepost door: riccardot
heb je gelijk in
Maar volgens mij kun je geen m7 tappen..
Heeft iemand ervaring met m8 in een tsx blok? Het lijkt erop dat er wel genoeg vlees is..
als je geen m7 kunt tappen kun je zeker geen m8 tappen.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
@Jozeff: ik bedoelde dat ik niet zeker weet of de maat m7 als tap bestaat.
Die manier van niek is ook wel stevig nog niet aan gedacht. Wel een beetje beun .
En toch overweeg ik om het wel met kneedbaar metaal te doen. De meerderheid zegt dat dat gewoon sterk genoeg is. Sterker dan lijm iig. Waar krijg je dat eigenlijk en wat kost dat spul?
Overigens gaat het om alle gaten, ze zijn namelijk allemaal geen 100% meer..
Dit bericht is gewijzigd door riccardot op 9-2-2008 om 23:00 uur.