Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ontgrenzen van MT5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1056 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47836 - Ontgrenzen van MT5
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 951 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rieju_Stefan 8-2-2008 21:10 Print topicpost

Posts: 1146
Wat kun je eigelijk allemaal ontgrenzen van een MT5? :P
 

Royal Club 8-2-2008 21:11 Print reply

Posts: 60390
uitlaat.
cdi vervangen voor een mps 300 (toch?)
carb weet ik niet
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gsm-gek 8-2-2008 21:11 Print reply

Posts: 160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Wat kun je eigelijk allemaal ontgrenzen van een MT5? :P


uitlaat, en volgens mij in het membraam ook iets, weet ik niet zeker
 
Rieju_Stefan 8-2-2008 21:17 Print reply

Posts: 1146
En bij de uitlaat is dat op het begin ofzo?
 
Jelmer MX 8-2-2008 22:42 Print reply

Posts: 13514
ligt ook aan wat voor cil je hebt?

je hebt een hele slome (nederlandse) de originele
en met dat ding ga je echt niet harder rijden dan 65
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-2-2008 22:46 Print reply

Posts: 10560
mt is gewoon opgebouwd met fukking traag spul

wil je beetje opschieten moet je iig vervangen :
luchtfilterrubbers
cilinder
uitlaat (hm16.6 of16.7 zie je nauwelijks meer)
demper.

carb wil nog wel bij middelsnelle setups.


op een gegeven moment begint de waardeloze onstekingscurve ook zeer nadelig te werken is is verstandig een andere onsteking of cdi te monteren.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
rik hulkenberg 8-2-2008 22:49 Print reply

Posts: 10029
zo'n luhoa uitlaat is ori ontgrenst heeft alleen een dikkere bocht
en bij de luchtfilter zijn ze meestal ook begrenst dat is gewoon een verdunde luchtslang
cdi heeft geen zin dat is alleen om meer toeren te kunnen maken maar zoveel toeren kan een ori ontgrende mt niet halen

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 8-2-2008 om 22:50 uur.
 
-jaZper- 8-2-2008 22:50 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
uitlaat.
cdi vervangen voor een mps 300 (toch?)
carb weet ik niet


heb zelf de 2 cdi's uitgetest en scheelde nix, die mps 300 maakte geen zak uit
 
groene motoren gaan harder
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-2-2008 22:53 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
zo'n luhoa uitlaat is ori ontgrenst heeft alleen een dikkere bocht
en bij de luchtfilter zijn ze meestal ook begrenst dat is gewoon een verdunde luchtslang
cdi heeft geen zin dat is alleen om meer toeren te kunnen maken maar zoveel toeren kan een ori ontgrende mt niet halen

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 8-2-2008 om 22:50 uur.


neuh
luhao,techno,jamarcol,biturbo zijn gewoon zelfde immitatiepijp , compleet anders als std.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
rik hulkenberg 8-2-2008 22:54 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


neuh
luhao,techno,jamarcol,biturbo zijn gewoon zelfde immitatiepijp , compleet anders als std.

ik heb een luhoa voor mijn mb is gewoon hetzelfde heeft alleen een dikkere bocht
dacht dat dat ook voor de mt geld
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-2-2008 22:56 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

ik heb een luhoa voor mijn mb is gewoon hetzelfde heeft alleen een dikkere bocht
dacht dat dat ook voor de mt geld


nee. buitenkant lijkt wel een beetje, maar std pijp heeft binnenplaten en geen schot. is ook veel zwaarder.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
rik hulkenberg 8-2-2008 22:57 Print reply

Posts: 10029
oke geloof je
maar een std pijp is begrenst en de luhoa rijd op bijna elk setup goed
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 8-2-2008 23:02 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
oke geloof je
maar een std pijp is begrenst en de luhoa rijd op bijna elk setup goed


uhu klopt

orri pijp is absoluut niet mee te rijden met een "snelle" cilinder. 65 met malossi ofzo ..

immitatiepijp rijdt gewoon beter op elke setup , behalve orriginele nl cilinder.

ik bedoelde eigenlijk meer :
orri uitlaat rijd met dikke voorbocht helemaal kut. je verliest de "kracht" onderin die hij normaal geeft, maar blijft bovenin erg knijpen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mr200r 8-2-2008 23:55 Print reply
Posts: 5122
Een mt is ontwikkeld voor 45.
Het enige vershil is de cilinder.
zijn allebij hm166 heel europa heeft G,holland H dat is het enigste
verschil.
 
mr200r

Dit topic is 951 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved