Royal Club |
8-2-2008 21:11 |
Posts: 60390 |
uitlaat.
cdi vervangen voor een mps 300 (toch?)
carb weet ik niet
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
gsm-gek |
8-2-2008 21:11 |
Posts: 160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Wat kun je eigelijk allemaal ontgrenzen van een MT5? :P
uitlaat, en volgens mij in het membraam ook iets, weet ik niet zeker
|
|
|
|
Rieju_Stefan |
8-2-2008 21:17 |
Posts: 1146 |
En bij de uitlaat is dat op het begin ofzo?
|
|
|
|
Jelmer MX |
8-2-2008 22:42 |
Posts: 13514 |
ligt ook aan wat voor cil je hebt?
je hebt een hele slome (nederlandse) de originele
en met dat ding ga je echt niet harder rijden dan 65
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-2-2008 22:46 |
Posts: 10560 |
mt is gewoon opgebouwd met fukking traag spul
wil je beetje opschieten moet je iig vervangen :
luchtfilterrubbers
cilinder
uitlaat (hm16.6 of16.7 zie je nauwelijks meer)
demper.
carb wil nog wel bij middelsnelle setups.
op een gegeven moment begint de waardeloze onstekingscurve ook zeer nadelig te werken is is verstandig een andere onsteking of cdi te monteren.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
rik hulkenberg |
8-2-2008 22:49 |
Posts: 10029 |
zo'n luhoa uitlaat is ori ontgrenst heeft alleen een dikkere bocht
en bij de luchtfilter zijn ze meestal ook begrenst dat is gewoon een verdunde luchtslang
cdi heeft geen zin dat is alleen om meer toeren te kunnen maken maar zoveel toeren kan een ori ontgrende mt niet halen
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 8-2-2008 om 22:50 uur.
|
|
|
|
-jaZper- |
8-2-2008 22:50 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
uitlaat.
cdi vervangen voor een mps 300 (toch?)
carb weet ik niet
heb zelf de 2 cdi's uitgetest en scheelde nix, die mps 300 maakte geen zak uit
|
|
groene motoren gaan harder |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-2-2008 22:53 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
zo'n luhoa uitlaat is ori ontgrenst heeft alleen een dikkere bocht
en bij de luchtfilter zijn ze meestal ook begrenst dat is gewoon een verdunde luchtslang
cdi heeft geen zin dat is alleen om meer toeren te kunnen maken maar zoveel toeren kan een ori ontgrende mt niet halen
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 8-2-2008 om 22:50 uur.
neuh
luhao,techno,jamarcol,biturbo zijn gewoon zelfde immitatiepijp , compleet anders als std.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
rik hulkenberg |
8-2-2008 22:54 |
Posts: 10029 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
neuh
luhao,techno,jamarcol,biturbo zijn gewoon zelfde immitatiepijp , compleet anders als std.
ik heb een luhoa voor mijn mb is gewoon hetzelfde heeft alleen een dikkere bocht
dacht dat dat ook voor de mt geld
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-2-2008 22:56 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]
ik heb een luhoa voor mijn mb is gewoon hetzelfde heeft alleen een dikkere bocht
dacht dat dat ook voor de mt geld
nee. buitenkant lijkt wel een beetje, maar std pijp heeft binnenplaten en geen schot. is ook veel zwaarder.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
rik hulkenberg |
8-2-2008 22:57 |
Posts: 10029 |
oke geloof je
maar een std pijp is begrenst en de luhoa rijd op bijna elk setup goed
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-2-2008 23:02 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
oke geloof je
maar een std pijp is begrenst en de luhoa rijd op bijna elk setup goed
uhu klopt
orri pijp is absoluut niet mee te rijden met een "snelle" cilinder. 65 met malossi ofzo ..
immitatiepijp rijdt gewoon beter op elke setup , behalve orriginele nl cilinder.
ik bedoelde eigenlijk meer :
orri uitlaat rijd met dikke voorbocht helemaal kut. je verliest de "kracht" onderin die hij normaal geeft, maar blijft bovenin erg knijpen
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
mr200r |
8-2-2008 23:55 |
Posts: 5122 |
Een mt is ontwikkeld voor 45.
Het enige vershil is de cilinder.
zijn allebij hm166 heel europa heeft G,holland H dat is het enigste
verschil.
|
|
mr200r |
|