Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - bidalot

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #47832 - bidalot
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 856 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mt5_grolsch 8-2-2008 18:30 Print topicpost

Posts: 2014
ik ga waarschijnlijk met een bidalot bovenlangs pijp rijden op mijn brommercross senda.

setup:
doppler 50cc
16mm
die kut pijp nu nog dan
orgi onsteking


nu is mijn vraag of dit veel gaat schelen kwa topsnelheid, vermogen en toeren in plaats van mijn oude pijp het merk daarvan is voor mij onbekend maar somige zeggen tnt original of kundo

dit is mijn oude pijp:


deze pijp komt er dan onder maar met andere demper:


mvg. Eef
(heb er maar een topic over gemaakt aangezien ik niet wijzer werd in het kvt)
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

driver004 8-2-2008 18:34 Print reply

Posts: 3418
voor zover ik weet loopt een bidalot echt top op 50 cc
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Mt5_grolsch 8-2-2008 18:50 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
voor zover ik weet loopt een bidalot echt top op 50 cc



oke dus dat zit wel goed dus.

het zal dus zeker wel een flink verschil maken als met de pijp die er nu onder zit?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
steven 50cc cross 8-2-2008 18:58 Print reply

Posts: 685
die bidialot heeft brommercrossglanerbrug er toch ook onder liggen moet je hem ff vragen, en waarom laat je geen opmaat maken
 
no farmers no food
Mt5_grolsch 8-2-2008 18:59 Print reply

Posts: 2014
ik koop die van brommercrossglanerbrug en opmaat geloof ik niet egt in aangezien die STE in mijn ogen maar zo wat aan elkaar bakt wat ook nog eens niet sterk is en afscheurt
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
marc89 8-2-2008 19:07 Print reply

Posts: 117
zijn wel meer tuners die opmaat uitlaatjes voor je kunnen maken
 
barty 8-2-2008 19:08 Print reply

Posts: 58
iemand die ik ken, john huiben, hier ook op brommerforum kan ook opmaat maken volgens mij, en leon van zon ook, en die zijn echt wel sterk en gaat hij ook veel harder door, die van hun zien er ook nog vet uit
 
Joel_koningslust 8-2-2008 19:10 Print reply

Posts: 14514
er zijn idd genoeg tuner die het kunnen, ook jezelf

en dat STE gewoon wat aan elkaar bakt dat is helemaal onzin, denk je echt dat hij resultaten boekt met "gewoon wat aan elkaar bakken"?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
50cc crosser 8-2-2008 19:11 Print reply

Posts: 1866
kzou gewoon bidalot proberen als niks is kun je alitjd nog wel wat anders proberen
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
harm0ss 8-2-2008 19:13 Print reply

Posts: 1247
dat is het zelfde als de gewone yasuni cross, er laagtoerig rijdt wel goed, maar je doppler is erg hoogtoerig zou je niet een wat hoogtoerigere uitlaat nemen?
 
Mt5_grolsch 8-2-2008 19:16 Print reply

Posts: 2014
voor de cross is het juist wel fijn als hij iets laag toeriger rijd maar je zegt dus dat het wel een verbetering is dan de pijp die er nu op zit?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
steven 50cc cross 8-2-2008 19:19 Print reply

Posts: 685
STE bakt niet zo maar iets in elkaar, anders zouden er ook niet zoveel er 1 laten maken, een kameraad van mij heeft erook 1 en is er heel tevreden over.
 
no farmers no food
Mt5_grolsch 8-2-2008 19:21 Print reply

Posts: 2014
zal wel maar dat was mijn vraag niet.

nu is mijn vraag of dit veel gaat schelen kwa topsnelheid, vermogen en toeren in plaats van mijn oude pijp het merk daarvan is voor mij onbekend maar somige zeggen tnt original of kundo???

 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Karlmt5 8-2-2008 19:21 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
voor de cross is het juist wel fijn als hij iets laag toeriger rijd maar je zegt dus dat het wel een verbetering is dan de pijp die er nu op zit?



dat kan toch niemand met zekerheid zeggen... als je niet weet wat voor uitlaat erop zit kun je niet 100% zekerheid hebben...

en als het een kundo of tnt is zal het wel verbeteren.. en ik denk dat met een goede vertanding over de weg een top van 90 wel te halen moet zijn

Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 8-2-2008 om 19:22 uur.
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
harm0ss 8-2-2008 19:24 Print reply

Posts: 1247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
voor de cross is het juist wel fijn als hij iets laag toeriger rijd maar je zegt dus dat het wel een verbetering is dan de pijp die er nu op zit?


het is zeker een verbetering, maar je koopt duss geen nieuwe? anders moet je de yasuni cross halen scheelt 30 euro en is de zelfde uitlaat!
 
Mt5_grolsch 8-2-2008 19:27 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harm0ss
[...]


het is zeker een verbetering, maar je koopt duss geen nieuwe? anders moet je de yasuni cross halen scheelt 30 euro en is de zelfde uitlaat!



nee het is geen nieuwe.

ik had zelf altijd het idee dat mijne een stuk harder moet kunnen op het rechte stuk omdat anderen die met een doppler rijden en bijv. een mk pijp mij met gemak voor bij komen op het rechte stuk
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 856 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved