heb even gekeken met deo of ie lekt en hij lekt niet maar hij draait nu wel rond de 1000 stationaar blijft paar min. zo draaien en valt dan uit.. voor heen draaide die 1800 stationair... wat nu te doen?
Stop eens met het kicken van je topic, het is niet nodig 3 reacties achter elkaar te plaatsen binnen korte tijd. Je kunt gewoon je berichten wijzigen met de edit knop.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
Stop eens met het kicken van je topic, het is niet nodig 3 reacties achter elkaar te plaatsen binnen korte tijd. Je kunt gewoon je berichten wijzigen met de edit knop.
Stel gewoon een vraag en vergeet gauw te editen..
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 5-2-2008 om 19:49 uur.
Weet iemand of je ook een dubbele uitlaat voor mtx-sh heb?
Een splitsing is het, waar normaal je verleng stuk tussen de uitlaat en demper zit. En waar ik die dan kan kopen.
Weet iemand of je ook een dubbele uitlaat voor mtx-sh heb?
Een splitsing is het, waar normaal je verleng stuk tussen de uitlaat en demper zit. En waar ik die dan kan kopen.
M.v.g.
beter vraag je dit in het kleine vragen topic.
het is niet de bedoeling om dit soort dingen in andermans topic te vragen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx_man125
effe over die carberateur vraag ik heb zelf een mtx r1 ( zelfde filterbox als r2 ) dat pas ook niet
Volgens mij hebben r1 en sh dezelfde filterbox en heeft r2 een andere.
@ts : die foto in je beginpost : hoe zit de luchtfilterslang eigenlijk op je carb vast...er zit iets grijs zonder klem tussen of zo ?