mrgforce |
4-2-2008 21:31 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: edese zwarte crosser
[...]
Ja, als je er deo op spuit maakt de brommer andere toeren.
Maar kan mischien ook wel dat je koelvloeistof lekt
Hij lekt wel heeel ietsjes koelvloeistof want als dr loopt dat af en toe een klein drupeltje uit m'n koppakking... en ligt een klein plasje onder de brommert
|
|
|
|
antonhonda |
4-2-2008 21:34 |
Posts: 3616 |
als kvs in de benzine bij cilinder enzo komt, dan loopt die ook minder goed lijkt mij
dus probeer dat eerst maar te verhelpen want dat moet tog ook gebeuren
royal club dus hij lekt wel
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Royal Club |
4-2-2008 21:36 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]
Hij lekt wel heeel ietsjes koelvloeistof want als dr loopt dat af en toe een klein drupeltje uit m'n koppakking... en ligt een klein plasje onder de brommert
wat voor kleur rook?
en ff nieuwe koppaking en kruislings kop aandraaien
@ edese krosser
dat ie naar buiten lekt hoeft toch niet per se naar binnen?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
mrgforce |
4-2-2008 21:57 |
Posts: 572 |
licht blauwe rook!
Maar zal ff precies vertellen hoe of wat,,,
Heb dus een gereviseerd blok gekocht, daar een 110cc athena opgezet met nieuwe pakkingen. radiateur dr op aangesloten met nieuw koelvloeistof en van te voren zo schoon mogenlijk gemaakt! blok olie dr in gedaan ( 1 liter) daarna cabruteur proberen af te stellen wat niet echt wil .. en een niet echt mooie manier voor die luchtfilter want daat weet ik ook nog niet echt iets goed op... maar kortom alles is nog nieuw...
|
|
|
|
mrgforce |
4-2-2008 22:17 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
wat voor kleur rook?
en ff nieuwe koppaking en kruislings kop aandraaien
@ edese krosser
dat ie naar buiten lekt hoeft toch niet per se naar binnen?
Zit dus nieuwe voet en koppakking tussen!
|
|
|
|
Woutjuh |
4-2-2008 23:25 |
Posts: 4422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
licht blauwe rook!
Maar zal ff precies vertellen hoe of wat,,,
Heb dus een gereviseerd blok gekocht, daar een 110cc athena opgezet met nieuwe pakkingen. radiateur dr op aangesloten met nieuw koelvloeistof en van te voren zo schoon mogenlijk gemaakt! blok olie dr in gedaan ( 1 liter) daarna cabruteur proberen af te stellen wat niet echt wil .. en een niet echt mooie manier voor die luchtfilter want daat weet ik ook nog niet echt iets goed op... maar kortom alles is nog nieuw...
Bij motoimport?
zo ja, kun je wel zelf gaan reviseren dus, aan alle verhalen die ik heb gehoord.
|
|
veel MT spul te koop! |
|
Barrel |
5-2-2008 7:58 |
Posts: 493 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]
Bij motoimport?
zo ja, kun je wel zelf gaan reviseren dus, aan alle verhalen die ik heb gehoord.
dat heeft toch niets te maken met het feit dat TS de carb niet krijgt afgestelt. verder is het onzin om ze gelijk zo te veroordelen. ik weet ook wel dat er verhalen gaan en heb zelf ook wel eens onderdelen in twijfelachtige staat gekregen maar laatste jaar alleen maar goed spul en nog snel ook.
maar los ervan zit ik met ong hetzelfde probleem alleen dan met een 24mm mikuni.. niet af te stellen.. heeft iemand een idee wat er voor carb achter zou moeten? los van 28mm Keihin PWK..
setup is ook 125cc Athena op mtx lc blok met HGS 125cc uitlaat omgelast van een crosser.
|
|
Maar dat is mijn mening... |
|
mrgforce |
5-2-2008 8:48 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barrel
[...]
dat heeft toch niets te maken met het feit dat TS de carb niet krijgt afgestelt. verder is het onzin om ze gelijk zo te veroordelen. ik weet ook wel dat er verhalen gaan en heb zelf ook wel eens onderdelen in twijfelachtige staat gekregen maar laatste jaar alleen maar goed spul en nog snel ook.
maar los ervan zit ik met ong hetzelfde probleem alleen dan met een 24mm mikuni.. niet af te stellen.. heeft iemand een idee wat er voor carb achter zou moeten? los van 28mm Keihin PWK..
setup is ook 125cc Athena op mtx lc blok met HGS 125cc uitlaat omgelast van een crosser.
Idd heb tot nu toe alleen goed spul gehad daar en snel! en kon ook nog onderhandelen! En dit blok is gewoon netjes gereviseerd alleen het afstellen gaat klote! want nog steeds niet echt wat ik als eerst moet doen.. ff kijke naar valse lucht zo ja weer nieuwe pakkingen dr tussen zo niet kleinere sproeier??
Ik had bij mijn mtx 125cc een 38mm carb dr onder zitten met volgens mij een sproeier +/- 120 en dat trok als een beest!!
|
|
|
|
Barrel |
5-2-2008 9:04 |
Posts: 493 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]
Idd heb tot nu toe alleen goed spul gehad daar en snel! en kon ook nog onderhandelen! En dit blok is gewoon netjes gereviseerd alleen het afstellen gaat klote! want nog steeds niet echt wat ik als eerst moet doen.. ff kijke naar valse lucht zo ja weer nieuwe pakkingen dr tussen zo niet kleinere sproeier??
Ik had bij mijn mtx 125cc een 38mm carb dr onder zitten met volgens mij een sproeier +/- 120 en dat trok als een beest!!
khoor van alle kanten gekerm over de 24mm mikuni.. denk dat er toch maar iets als 28 pwk achter moet kome of 32 mm vlakschuif van Dell'Orto
|
|
Maar dat is mijn mening... |
|
honda marcel |
5-2-2008 14:30 |
Posts: 340 |
ik heb met precies het zelfde setup. sproeier 135, ik zat eerst ook te kloten met sproeier 160 enz. en nog bogie wit. maar probeer maar eens 140 of 135. dan is het gewoon perfekt
zkr weten.
|
|
|
|
Cross lover |
5-2-2008 15:02 |
Posts: 210 |
Had hetzelfde probleem. Bij mij zat mn koppakking onderste boven. Heb je de kop & cilinder wel helemaal vlak gemaakt & schoon? Zit er troep tussen, dan wil die ook lekken. Probeer eerst een stuk te gaan rijden, met je gas spelen. Als die kvs heeft gelekt dan zit het ook onderin je carter (voorste helft zegmaar), bij hogere toeren is de zuiging zo groot dat die wel vloeibaar kvs kan meenemen, dus gaat die stotteren. Na een poosje rijden gaat het vanzelf weg. Het kan ook aan je waterpomp kering liggen, als die lek is, dan blijft er maar nieuw kvs stromen. (bij mij zat mn uitlaat vol :P)
@ Barrel:
Heb je ook al schijfrem voor en achter van de R2?
Binnenkort maar ff stukkie karren
|
|
667 neighbour of the beast. Even the bravest warrior can be killed by a keen archer with a single arrow |
|
mrgforce |
5-2-2008 17:13 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
ik heb met precies het zelfde setup. sproeier 135, ik zat eerst ook te kloten met sproeier 160 enz. en nog bogie wit. maar probeer maar eens 140 of 135. dan is het gewoon perfekt
zkr weten.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cross lover
Had hetzelfde probleem. Bij mij zat mn koppakking onderste boven. Heb je de kop & cilinder wel helemaal vlak gemaakt & schoon? Zit er troep tussen, dan wil die ook lekken. Probeer eerst een stuk te gaan rijden, met je gas spelen. Als die kvs heeft gelekt dan zit het ook onderin je carter (voorste helft zegmaar), bij hogere toeren is de zuiging zo groot dat die wel vloeibaar kvs kan meenemen, dus gaat die stotteren. Na een poosje rijden gaat het vanzelf weg. Het kan ook aan je waterpomp kering liggen, als die lek is, dan blijft er maar nieuw kvs stromen. (bij mij zat mn uitlaat vol :P)
@ Barrel:
Heb je ook al schijfrem voor en achter van de R2?
Binnenkort maar ff stukkie karren
Kijk hier heb ik een stuk meer aan! maar aan honda marcel: hoe had jij je luchtfilter gemaakt dan? en welke maat carb. had je erop?
En je koppakking moet toch met de letters naar boven? en hij lekt alleen bij me kop! en heb dr al eerder kvs in gehad en toen het blok op z'n kop gehad ( veertje in gedonder) en kwam niks uit de boring dus daar is ie niet lek ... en kvs tankje zit nog mooi vol!
|
|
|
|
mrgforce |
5-2-2008 17:20 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
ik heb met precies het zelfde setup. sproeier 135, ik zat eerst ook te kloten met sproeier 160 enz. en nog bogie wit. maar probeer maar eens 140 of 135. dan is het gewoon perfekt
zkr weten.
Bij 165 kon ik hem alleen starten met de choke deed ik die uit viel die ook uit!
|
|
|
|
De Schout |
5-2-2008 17:28 |
Posts: 5327 |
zelfde ontsteking als waar je altijd al mee rond gereden hebt? controleer je membraam ff, heb t niet zo op die snelle-pijl dinge en als je er dan nog niet uitkomt met sproeiers wisselen moet je toch valse lucht gaan zoeken, miss wel langs je krukaskeerringen ofzo.
hoe loopt tie trouwens met 165 sproeier en choke er op?
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
mrgforce |
5-2-2008 17:59 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
zelfde ontsteking als waar je altijd al mee rond gereden hebt? controleer je membraam ff, heb t niet zo op die snelle-pijl dinge en als je er dan nog niet uitkomt met sproeiers wisselen moet je toch valse lucht gaan zoeken, miss wel langs je krukaskeerringen ofzo.
hoe loopt tie trouwens met 165 sproeier en choke er op?
Jaagt ie meteen naar de 6-7000 toeren en loopt stationair op 1800-2000 toeren... dus controleer zo eerst op valse lucht...
Ben nog bij de brommerboer langsgeweest en di wist er wel van hoe het zat en die zei als ie geen valse lucht aanzuigt dan is er wss een keering gescheut ofzoiets... dus zat ik te denken is het dan niet slimmer om een hoop gezeik te besparen en een mtx te kopen waarvan ik alles over zet op dit frame? want moet ook andere kabel boom op en mis kappen en andere velgen en nieuwe achterlicht enzo... en raak ik dan de onderdelen die ik niet hoef makkelijk kwijt?
Heb het blok bij motoimport gekocht... als ie een gescheurde keering heeft of zoiets nemen ze hem dan weer terug?
|
|
|
|