Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Zelfbouwsprinter powered by SDT-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #47723 - Zelfbouwsprinter powered by SDT-tun...
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 19662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Tom- 3-2-2008 15:50 Print reply

Posts: 4151
FTS Member
Jasper Strahiem 3-2-2008 15:55 Print reply

Posts: 1950
Heb hem ook zien staan op de opendag (zit daar oek op skool )

 
Make the most of now
Derbi-Olaf 4-2-2008 13:48 Print reply

Posts: 14999
respect
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
IzzY 5-2-2008 21:05 Print reply

Posts: 1266
vet.

en zeker beter dat je het zo op school ken doen.

alleen word het niet een beetje zwaar ?
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
Gary - Forum en Gallery Moderator 5-2-2008 21:12 Print reply

Posts: 12846
Je frame is iig stijf genoeg . Ziet er top uit. Mooie lasjes ook .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
jd boer 5-2-2008 21:42 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: IzzY
vet.

en zeker beter dat je het zo op school ken doen.

alleen word het niet een beetje zwaar ?


frame is 5,2 kg , valt wel mee toch

en het is altijd lichter dan een std brommer
 
rs1sprintuhr
Vuile Beunkoe 5-2-2008 21:44 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]


frame is 5,2 kg , valt wel mee toch

en het is altijd lichter dan een std brommer


5.2.... Weet dat de lichtere sprintframes normaal rond de 3 kg kunnen zitten. Maargoed, ik denk dat positie / houding op dat ding meer van invloed is dan die 2 kg
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Gary - Forum en Gallery Moderator 5-2-2008 22:04 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


5.2.... Weet dat de lichtere sprintframes normaal rond de 3 kg kunnen zitten. Maargoed, ik denk dat positie / houding op dat ding meer van invloed is dan die 2 kg


Denk dat de schoren wat dat betreft wat overdone is. Maar ach, overconstrueren is niks mis mee .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
rubbert 5-2-2008 22:39 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


5.2.... Weet dat de lichtere sprintframes normaal rond de 3 kg kunnen zitten. Maargoed, ik denk dat positie / houding op dat ding meer van invloed is dan die 2 kg



ga je ff 2 weekjes hardlopen en je kunt op dit framepje rijden
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Derbi-Olaf 5-2-2008 22:45 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



ga je ff 2 weekjes hardlopen en je kunt op dit framepje rijden

lol daar had mn vader het nog over,,
een buurtgenoot van hem deed dus mee aan wegraces op een motor,,
die moest dus zo licht mogelijk zijn,, ging die dus de boutjes wegen welken het lichtste waren( titanium vs. staal) en die zette die dr op..de lichtste dan..
maar hij had zelf wel een bierbuik van hier tot in tokyo :P

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Frysk 5-2-2008 23:04 Print reply

Posts: 34928
AC01 dat is toch MT/MB ?

ga je niet meer met je NS1 blok verder ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 5-2-2008 om 23:04 uur.
 
giggitybyte
Intenso 5-2-2008 23:35 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
AC01 dat is toch MT/MB ?

ga je niet meer met je NS1 blok verder ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 5-2-2008 om 23:04 uur.


dat is dacht ik AD01

Dit bericht is gewijzigd door Intenso op 5-2-2008 om 23:35 uur.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Razor 6-2-2008 1:04 Print reply

Posts: 1554
zeer vet project !

Ik zou als ik jou was ook niet het van voren inbouwen maar juist van onderen. En als je het helemaal voor elkaar krijgt, zou ik dezelfde hoek pakken als dat je cilinder staat (+- 15 graden?)

Met dat haakse König systeem, heb je namelijk helemaal symmetrische spoeling vanaf onderen zelfs !

maaruh... veel te vet project alweer !


btw, ik kom regelmatig bij een tuner die zeer regelmatig roterende inlaatblokjes maakt, gelukkig leert hij het me nu ook een beetje
Hij gebruikt trouwens een speciaal soort carbon voor de schijf. Dat is weer net ff wat beter als dat verenstaal. Naja je weet me te vinden op msn als je meer hierover wilt weten
 
blowdown en een powerband te koop!
Joel_koningslust 7-5-2008 23:18 Print reply

Posts: 14514
heb je nog iets kunnen doen ofzo aan dit ding?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda-mbx 7-5-2008 23:21 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
heb je nog iets kunnen doen ofzo aan dit ding?



helaas nog niet, alle tijd zit in de NSR..
maar wees gerust, zomer komt der aan dus binnenkort even wielen etc voor dit ding scoren


en cilindertje scoren... oeoeee:P
 
ik vlam je..

Dit topic is 19662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved