Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #4771 - Dubbele Koppaking op TSX
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 3966 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
-Michiel RS- |
7-8-2002?06:56 |
Posts: 2803 |
jeh ebt zeker gewoon een 75 keihin, dat is niet klein
|
|
|
|
SkaBla [Pim] |
7-8-2002?23:50 |
Posts: 4659 |
okeej... me cilinder en stuff zit weer goed lekt niet meer
heb vandaag ook een 16mm erop geflept loopt ook lekker beetje afstelling nog enzo maar ok veel meer power rijt wel rielex tot me achterrem vast bleef zitten maar das ander verhaal...
alleen als ik onder het rijden van kwart gas naar vol gas ga is het net of ie ff uitvalt en daarna ineens weer op pakt heel vaag (te grote sproeier??)
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
mikey |
8-8-2002?00:53 |
Posts: 2392 |
dat probleem heb ik ook als ik hoog in toerenkom, dan moet ik gas minderen of hij valt weg, volges mij moet jij nen groere sproeier want bij halgas is em volledig open en dan komt er verder alleen aar lucht bij dus slecht mengsel
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
FastCrosser |
8-8-2002?10:22 |
Posts: 473 |
Ik heb alle reply's niet gelezen, maar ik had zelf een dubbele koppakking (ik heb ook zo verneukt weinig compressie), maar dit gaat alleen maar mis de hele tijd! Is nie goe!
Ik heb er nou een dubbele voetpakking onder zitten (met klein beetje vloeibare pakking tussen alle laagjes, maar heel erg weinig!!) en dat gaat al ongeveer 6-7 maanden perfect, geen enkel probleem gehad! En ik heb alleen nog wel 0,0 compressie maar volgens mij maakt de compressie geen fuck uit voor de motor-prestaties! Ik ga met mijn 50snel 16mm carb met tandwiel 13-53 gewoon 90 :n terwijl je de kickstarter met 1 vinger helemaal omlaag kunt duwen!
|
|
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz |
|
barry |
8-8-2002?10:38 |
Posts: 7387 |
ik dacht dat als je meer compressie hard dat je dan wat beter door dipjes in de toerentallen trekt en wat beter langer door de versnelling kunt trekken dacht ik
|
|
He? |
|
Saknet |
8-8-2002?11:59 |
Posts: 10355 |
ik weet wel zeker dat de compressie toch wel `een klein beetje` uitmaakt
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
DaveTSX |
8-8-2002?12:35 |
Posts: 2033 |
compressie maakt ZEKER uit!!!
Door meer compressie heb je meer vermogen, vooral in de lage toerentallen. Je hoeft dus niet bij de 10000 toeren op te trekken, maar als je stilstaat kan ik mooi bij de 2000 toeren wegtrekken en dan hem helemaal doortrekken naar de 10000 en dan opschakelen, dat rijd een stuk rustiger, omdat je ook meer in de lage toeren kan doen.
En al heb je 1 koppakking, het is toch klote :P
Koppakking scheurde en smolt altijd bij mij :p
Dus dat was altijd lopen als je een stukje flink hebt liggen blazen, en dan was de koppaking gewoon WEG voor de helft :n
Nu heb ik 2 voetpakkingen, 0 koppakkingen (wel vloeibaar ertussen), en een MEGA compressie. Als je die kick met 1 vinger omlaag krijgt dan snap ik het echt niet meer
Je moet echt super hard duwen met je hand wil je de kick omlaag krijgen.
Dus doe meer voetpakkingen, geen koppakking. En meteen voor de lol nieuwe zuigerveren als ze op zijn want compressie is zeker belangrijk!
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
barry |
8-8-2002?13:28 |
Posts: 7387 |
Quote: Originally posted by: DaveTSX?
compressie maakt ZEKER uit!!!
Door meer compressie heb je meer vermogen, vooral in de lage toerentallen. Je hoeft dus niet bij de 10000 toeren op te trekken, maar als je stilstaat kan ik mooi bij de 2000 toeren wegtrekken en dan hem helemaal doortrekken naar de 10000 en dan opschakelen, dat rijd een stuk rustiger, omdat je ook meer in de lage toeren kan doen.
En al heb je 1 koppakking, het is toch klote :P
Koppakking scheurde en smolt altijd bij mij :p
Dus dat was altijd lopen als je een stukje flink hebt liggen blazen, en dan was de koppaking gewoon WEG voor de helft :n
Nu heb ik 2 voetpakkingen, 0 koppakkingen (wel vloeibaar ertussen), en een MEGA compressie. Als je die kick met 1 vinger omlaag krijgt dan snap ik het echt niet meer
Je moet echt super hard duwen met je hand wil je de kick omlaag krijgen.
Dus doe meer voetpakkingen, geen koppakking. En meteen voor de lol nieuwe zuigerveren als ze op zijn want compressie is zeker belangrijk!
maakt joune een tikkend geluid bij stationaire toerentallen?
|
|
He? |
|
SIWWN |
8-8-2002?14:11 |
Posts: 7079 |
Tuurlijk niet!..
Waarom reply je als je het al weet ???
Terwijl je niet eens ge-edit hebt?
|
|
|
|
DaveTSX |
8-8-2002?14:19 |
Posts: 2033 |
Quote: Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje
Quote: Originally posted by: DaveTSX?
compressie maakt ZEKER uit!!!
Door meer compressie heb je meer vermogen, vooral in de lage toerentallen. Je hoeft dus niet bij de 10000 toeren op te trekken, maar als je stilstaat kan ik mooi bij de 2000 toeren wegtrekken en dan hem helemaal doortrekken naar de 10000 en dan opschakelen, dat rijd een stuk rustiger, omdat je ook meer in de lage toeren kan doen.
En al heb je 1 koppakking, het is toch klote :P
Koppakking scheurde en smolt altijd bij mij :p
Dus dat was altijd lopen als je een stukje flink hebt liggen blazen, en dan was de koppaking gewoon WEG voor de helft :n
Nu heb ik 2 voetpakkingen, 0 koppakkingen (wel vloeibaar ertussen), en een MEGA compressie. Als je die kick met 1 vinger omlaag krijgt dan snap ik het echt niet meer
Je moet echt super hard duwen met je hand wil je de kick omlaag krijgen.
Dus doe meer voetpakkingen, geen koppakking. En meteen voor de lol nieuwe zuigerveren als ze op zijn want compressie is zeker belangrijk!
maakt joune een tikkend geluid bij stationaire toerentallen?
huh, hoezo dat?
BTW, hij tikte jah, dacht dat het de zuigerveren waren, maar waren de krukaslagers. Zuigerveren hebben ook ietsjes speling, mjah.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Dit topic is 3966 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|