Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Appie MX bwoaapt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 982 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47638 - Appie MX bwoaapt
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3135 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 11-2-2008 22:14 Print reply

Posts: 14514
het verschil kan zowiezo in de luchtvochtigheid enz van je buurt liggen


als mn brommer mee op vakantie gaat naar zeeland enz dan moet ik hem ook helemaal opnieuw afstellen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
50cc crosser 11-2-2008 22:14 Print reply

Posts: 1866
wrs vocht in de vlotter bak had me drd ook
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Jelle rs50 11-2-2008 22:14 Print reply
Posts: 521
check is eens op valse lucht! sproeier 150 is redelijk groot hoor!
 
Raoul 11-2-2008 22:48 Print reply

Posts: 2997
hmms, op mijn mx heb ik bijna dezeflde setup als jij,
ik heb dit laatst ook gehad.

bij mij was het de afstelling, ik heb er een grotere sproeier in gedaan , toen was het opgelost.

echter, sproeier 150 is wel erg groot, ik rijd met 19,5mm dellortho met sproeier 115..
 
Aprilia MX (H)
Banaan 12-2-2008 18:45 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
Het is niet nodig je topic te kicken, als niemand het weet zal er nu ook niemand reageren.


jij doet t niet voor me, en dr reageren nu wel users!

@joel, moet je dan veel groter qua sproeier?

@jelle honda nsr, heeft geen valse lucht

@Raoul, ik vind t idd ook vrij groot, maja anders looptie gewoon niet lekker!

khoop dat iemand nog andere ideen heeft?

 

Dit topic is 3135 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved