Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Malossi MHR Team setup.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1192 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #47633 - Malossi MHR Team setup.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8096 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 29-1-2008 18:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gijzer
als het voor straat gebruik is zou ik de normale mhr 80 halen met een 21mm carb.. hoogstens 24mm.
Dan doppler asje of iets vergelijkbaars met c3/c4 lagers (moet je zelf weten) en uitlaat yasuni r2 of mhr uitlaat ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Gijzer op 29-1-2008 om 17:50 uur.


wat heeft iedereen altijd met die c4 lagers

zon hok draait geen 30k rpm
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Alexz 29-1-2008 18:36 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wat heeft iedereen altijd met die c4 lagers

zon hok draait geen 30k rpm


Lagers overbodig?
Verder MHR 50cc met MHR uitlaat ook goeie setup? En dit wel mogelijk met ori krukas en 17,5 mm carb?

Dit bericht is gewijzigd door Alexz op 29-1-2008 om 18:37 uur.
 
Banaan 29-1-2008 18:37 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alexz
[...]


Lagers overboden?



c3 lagers zijn goed zat
 
Royal Club 29-1-2008 18:37 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alexz
[...]


Lagers overboden?



weet niet wat je nou vraagt, zal wel achterhoeks zijn oid, maar:

c3 dr in knallen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alexz
[...]


Lagers overbodig?
Verder MHR 50cc met MHR uitlaat ook goeie setup? En dit wel mogelijk met ori krukas en 17,5 mm carb?

Dit bericht is gewijzigd door Alexz op 29-1-2008 om 18:37 uur.


waarom blijf je bij 17.5mm ?

t zal wel lopen maar niet optimaal

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 29-1-2008 om 18:37 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Alexz 29-1-2008 18:38 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


weet niet wat je nou vraagt, zal wel achterhoeks zijn oid, maar:

c3 dr in knallen


Nej was typefout, bedoelde overbodig, zie wijziging

* MHR Team 50cc met MHR uitlaat goede setup? En kan ori krukas en 17,5mm carb behouden worden?*

Dit omdat er een goede 17,5 onderzit en als het mogelijk is verdere kosten wil besparen wat betreft een carb

Dit bericht is gewijzigd door Alexz op 29-1-2008 om 18:39 uur.
 
Erik 39 29-1-2008 18:39 Print reply

Posts: 15088
ist nou 50cc of 50mm??
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 29-1-2008 18:40 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alexz
[...]


Nej was typefout, bedoelde overbodig, zie wijziging

* MHR Team 50cc met MHR uitlaat goede setup? En kan ori krukas en 17,5mm carb behouden worden?*


ja. alleen is het niet aan te raden

doe niet zo moeilijk en knal die andere as dr in

over een halfjaartje kom je huilend terug omdat je blok inelkaar is gelopen en je niet weet wat je nu moet doen

as dr in, bijbehorende c3 lagers 21mm carb icm Twin air filter

filter inolien

afstellen

inrijden

en knallen maar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Alexz 29-1-2008 18:40 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
ist nou 50cc of 50mm??


beiden, 50mm = 80cc (zou hiervoor nieuwe krukas etc moeten aanschaffen)
Zit nu te denken aan 50cc omdat dit minder problemen zou opleveren en mogelijk g1 verdere aanpassingen behalve uitlaat hoef te treffen
 
BSTS 29-1-2008 18:50 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


fuck ja, mijn fout

komt er dus op neer dan je 80cc hebt dus 17.5mm carb veels te klein is



Grote onzin.
Ik heb 80 cc met 18 mm en dat loopt gewoon heerlijk.
 
sprintjah
Royal Club 29-1-2008 18:55 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
[...]



Grote onzin.
Ik heb 80 cc met 18 mm en dat loopt gewoon heerlijk.


sinds wanneer heeft een derbi een honda 80 blok?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BSTS 29-1-2008 19:01 Print reply

Posts: 4241
Ik bedoel geen honda perse maar..
een 17,5 mm moet echt wel lukken op een 80 cc.


Dit bericht is gewijzigd door BSTS op 29-1-2008 om 19:02 uur.
 
sprintjah
Royal Club 29-1-2008 19:05 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
Ik bedoel geen honda perse maar..
een 17,5 mm moet echt wel lukken op een 80 cc.


Dit bericht is gewijzigd door BSTS op 29-1-2008 om 19:02 uur.


een "80cc" voor nieuwer blokken is wat sneller getimed als een 80 honda ori

dus het vraagt gewoon meer om lekker te kunnen rijden

ik beveel een 21mm aan al dan wel niet met std filter
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teamdoko 29-1-2008 19:15 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
Ik bedoel geen honda perse maar..
een 17,5 mm moet echt wel lukken op een 80 cc.


Dit bericht is gewijzigd door BSTS op 29-1-2008 om 19:02 uur.


nou nee dus
een team is niet zo maar een cillinder
het is zo'n beetje de snelste cillinder voor derbi
draait zo'n 13500 toeren.

een 24 of 28 zal hierop veel leuker lopen

en als je 50cc team gaat rijden
zal rukas als nog vervangen.
die draai je zo kapot na een x aantal km

heb het zelf ook gehad met een snelle 50
de drijfstang was gewoon krom getrokken
 
Royal Club 29-1-2008 19:16 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
[...]


nou nee dus
een team is niet zo maar een cillinder
het is zo'n beetje de snelste cillinder voor derbi
draait zo'n 13500 toeren.

een 24 of 28 zal hierop veel leuker lopen

en als je 50cc team gaat rijden
zal rukas als nog vervangen.
die draai je zo kapot na een x aantal km

heb het zelf ook gehad met een snelle 50
de drijfstang was gewoon krom getrokken


wat een kut drijfstangen hebben die derbi's dan

verder is een pata negra sneller voor derbi
manston II revo, pro race bidalot

allemaal sneller
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teamdoko 29-1-2008 19:23 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wat een kut drijfstangen hebben die derbi's dan

verder is een pata negra sneller voor derbi
manston II revo, pro race bidalot

allemaal sneller


was eigluk met am6 blok
maar bedoel te zegge dat een standaard kruk van derbi
het ook niet lang gaat houden.

verders zijn de cillinders die jij opnoemt wel sneller
maar hebben ze vaak veel minder koppel en draaien ze een paar duizend toeren meer
 

Dit topic is 8096 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved