Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4761 - nsr cilinder
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 14-11-02?14:49 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Originally posted by: mt-driver

Ik had juist begrepen dat je een Duitse 50cc moest nemen, die moesten behoorlijk snel zijn. Weet iemand hier toevallig meer vanaf?

En is het bijvoorbeeld verstandig mijn 50 Zeta te verwisselen voor deze cilinder?


de duitse lc 50cc moet je in ieder geval alnie hebbe of je wil 60 gaan rije :a
 
tune tweak fiddle bang bummer
the-roadrunner 14-11-02?15:11 Print reply
Posts: 499
yeah ik heb een japanse of iets dergelijks een echte orginele krad cilinder lq.
moeha alleen nog effe een pet zoeken in de rommel
 
lalalalalala echt v@
crazypeter 14-11-02?16:12 Print reply

Posts: 1298
ik heb zo ge2 cilinder

ik ging met 13 mm cab en metrakit uitlaat 90 95


 
bla bla bal bla bla bla blah
Pertijn 16-11-02?01:26 Print reply
Posts: 846
GT4 is snel maar eventjes 130 rijden lijkt me beetje te..
70 cilinder is malossi gewoon de beste, makkelijkste cilinder.
Hebo is leuk maar die zuiger moet je gewoon ergens in een hoekje gooien en iets anders monteren.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 16-11-02?13:46 Print reply
Posts: 2499
tja, ik zou toch voor daytona gaan
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rene 16-11-02?14:30 Print reply
Posts: 2573
ik moet ook nog ff kiezen uit deze leuke cilinders.

97cc metrakit 199.00
80cc Gilardoni 204,25
97cc Malossi 158,75
97cc Eurocilindro 125,-
80cc Honda (maar dan bij laten werken)
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SIWWN 16-11-02?15:26 Print reply
Posts: 7079
97cc Euro lijkt me wel fijn..

Door veel cc's veel koppel en is goedkoop dus ga je die effe tunen. Zal ook wel goedie wand inzitten
 
-Zeroed in- 16-11-02?16:09 Print reply

Posts: 3255
niks man, neem gilardoni of metrakit, veel sneller.

 
NSR JunK 16-11-02?16:14 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: =[inferno]=

niks man, neem gilardoni of metrakit, veel sneller.



lees dan wat swinn zegt! dat lijkt mij eigelijk ook wel een goede oplossing, vergelijk die prijsen maar eens:

97cc metrakit 199.00
80cc Gilardoni 204,25
of:
97cc Eurocilindro 125,-

dan laat je hem tunen en je hebt een supersnelle cilinder waarscheinlijk wel sneller dan metrakit en gilardoni (is maar 80cc!), en in een eurocilindro zit een hele goede wand
 
barry 16-11-02?16:12 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: =[inferno]=

niks man, neem gilardoni of metrakit, veel sneller.




je kunt niet tegen iemand zeggen van neem dit en dat en niet dat, terwijl je die cilinders nog allemaal nooit hebt gehad... dan kun je dat toch ook niet zeggen!

allemaal weer die voorbeelden dat mensen elkaar napraten en anderen adviseren op basis van wat ze zelf nooit ervaren hebben.
stel, van de gene waarvan je het hebt gehoord net die ene cilinder slecht had afgesteld, wordt er meteen slecht over die cilinder gepraat en kun je beter die andere nemen...

net zoals van: als het kouder is moet je een grotere sproeier nemen. is ook niet waar, terwijl toch echt iedereen denkt dat het zo is, je brommer heeft in de winter minder mengsel nodig dan in de zomer, dit kun je vergelijken met je zelf. In de winter drink jij toch ook minder dan in de zomer! dat kun je dus vergelijken met je brommer. heb geen zin om dit verder uit te leggen want ik moet weg nu, maar neem nou maar aan dat het zo is

had ff zin om dat te zeggen



[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - mtx sh lc70 on 16-11-02 16:22]
 
He?
Zoetahmeerdah [Marcel] 16-11-02?17:37 Print reply

Posts: 5996
als je brommer koud is heeft hij meer benzine nodig, dus ook in de winter.

als het buiten koud is zitten er meer lucht per cm/3 dus word je sproeier iets te klein. daarom dat sommige brommers feller zijn savonds, heb ik zelf ook last van. (mijn brommer dan )
 
ik haat mensen
Blukaap 16-11-02?18:39 Print reply

Posts: 10006
Metrakit lijkt me niet zo interessant eigenlijk.

Ik had Marcel gemaild en dat ding heeft een gietijzeren wand en gewone ovale uitlaatpoort.
Dus die moet behoorlijk goed getimed zijn met goede onderdelen om zo duur te mogen zijn.
 
Bastila is lief
Pertijn 17-11-02?17:10 Print reply
Posts: 846
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah smits (marc...

als je brommer koud is heeft hij meer benzine nodig, dus ook in de winter.

als het buiten koud is zitten er meer lucht per cm/3 dus word je sproeier iets te klein. daarom dat sommige brommers feller zijn savonds, heb ik zelf ook last van. (mijn brommer dan )


Komt ws door temp.
Van de zomer werd met nsr altijd 70 graden of meer (teller ging niet verder) en liep als hij net warm was veel beter.
Nu met het koude weer blijft hij tussen de 50 en 60 en dat leverd me zowat 2pk op schat ik, je merkt het iig echt goed.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
SIWWN 17-11-02?17:22 Print reply
Posts: 7079
2 PK lijkt me wel een beetje sterk...
 
Sneks 17-11-02?17:28 Print reply
Posts: 2499
Bij die derbi van Jasper scheelde het ongeveer 1,9 pk tussen de eerste testbank run en de derde....
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 4583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved