Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1151 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4761 - nsr cilinder
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maartenx 17-7-2002?22:57 Print topicpost
Posts: 96
weet iemand wat voor 70cc cilinder ik het best voor m'n nsr kan nemen?
ik heb een 22mm carb ik weetn iet wat voor merk
maar volgens jos dijkman was het de beste voor nsr en een metrakit uitlaat.
 

MT Freak 18-7-2002?00:48 Print reply
Posts: 311
Malossi schijnt te vlammen..
 
Blorn 18-7-2002?01:03 Print reply

Posts: 13825
idd.. ik heb een malossi, maar sommige mensen op dit forum geloven niet dat een gietijzeren cil zoveel toeren kan draaien.. sjek anders ff de parts afdeling
 
Pingu 18-7-2002?15:57 Print reply
Posts: 1842
of eurocil
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
maartenx 20-7-2002?23:26 Print reply
Posts: 96
voor zover ik heb gehoord is eurocilindro het beste....
omdat malossi alleen gietijzer is en euro alluminium met nicasil?!?!?!?!
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 21-7-2002?11:11 Print reply

Posts: 5996
euro en hebo zijn volgens mij het zelfde, in een hebo zit een nikasil zowiezo, maar een standaard meteor zuiger, en bij malossi zit een malossi zuiger das betere shit dus..
 
ik haat mensen
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 22-7-2002?21:14 Print reply

Posts: 7007
Neem een Malossi of een GT4 schiet wel op
 
nobody fuck with us!!
maartenx 22-7-2002?23:17 Print reply
Posts: 96
wat is een gt4??
en wat gaat het mij kosten
ik heb denk ik het liefst een goeie 2e hands
ik heb bijna geen geld weet je....
en aan het spare alvast voor een coole auto

 
wipe-out 22-7-2002?23:22 Print reply

Posts: 7672
een gt4 is een originele 50cc honda cilinder die bloedsnel is, die in de races gebruikt word, en die klauwen met geld kost
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 22-7-2002?23:31 Print reply

Posts: 7007
Dat hij bloedsnel is kan bevestigd worden :

Een kennis van me kocht een nieuwe 70cc Malossi voor Honda NSR bij een brommersloop voor 100 Euro :n
Keken we later, bleek het een GT4 te zijn :n :n :n !!!!
Dat ding reed met 13mm, 4-bak, normale tandwielverhouding ongeveer, en Techno uitlaat iets van 130
En met 16mm Keihin draaide hij 16.000 rpm!!! :n

Die gast blaast iedereen er dus opzich wel uit
En als hij er genoeg van heeft koop ik hem over
 
nobody fuck with us!!
SIWWN 22-7-2002?23:37 Print reply
Posts: 7079
wow... :n


Welke snelle Honda cilinders zij er voor de MB?MT (GE2 en GE3?)en ik wil er wel meer info over..

Materiaal
Afwerking
enzo..

Maarom maken Polini enzo. niet cilinders met dezelfde poorten hoogten en grote?


 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 22-7-2002?23:42 Print reply

Posts: 7007
De GE2 en GT4 zijn allebei LC en dus voor NSR of MTX-R (lc 50 blokkies dus)

Voor de MB/MT/MTX kun je iig geen Honda 50snel kopen nieuw maar ik d8 eerlijk gezegd dat ze er wel waren, bijvoorbeeld de Belgische std. 50cc AC cilinder, alleen is die niet supersnel maar kun je er toch iets van 85 km/uur mee en hij slijt heel weinig aangezien het org. Honda spul is

De GE2 is de Belgische std. cilinder (voor LC dus) en de GT4 is de tunings-cilinder:
Zo'n GE2 rijdt met 13mm Keihin ongeveer 85 km/uur:


Het zijn dikke vette cilinders en gewoon 50cc, leuk voor de wouten, vooral zo'n GT4;
"Is 50cc meneer" (rijdt 130)

[This message is edited by Oscar O. - [HRC Nijmegen] on 23-7-2002 01:36]
 
nobody fuck with us!!
glenn007 13-11-02?21:24 Print reply
Posts: 255
Ik kan normaal aan gt4 cilinders geraken met 40%korting! Dus ik ga mij dat halen denk ik! Maar trekken die eigenlijk goed op?
 
www.geocities.com/teammagic71
De Schout 13-11-02?21:31 Print reply
Posts: 5326
belgische ac van mb/mt is volges mij de zelfde als een nederlandse :( ook traaaag dus
 
tune tweak fiddle bang bummer
mt-driver 13-11-02?22:11 Print reply
Posts: 231
Ik had juist begrepen dat je een Duitse 50cc moest nemen, die moesten behoorlijk snel zijn. Weet iemand hier toevallig meer vanaf?

En is het bijvoorbeeld verstandig mijn 50 Zeta te verwisselen voor deze cilinder?
 
Erik_N 13-11-02?22:32 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Originally posted by: mt-driver

Ik had juist begrepen dat je een Duitse 50cc moest nemen, die moesten behoorlijk snel zijn. Weet iemand hier toevallig meer vanaf?

En is het bijvoorbeeld verstandig mijn 50 Zeta te verwisselen voor deze cilinder?


Het is pas echt verstandig hem te ruilen voor de originele en je brommer 45 te laten lopen ...Maar niet erg spannend..
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!

Dit topic is 4550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved