J.Bo |
26-1-2008 19:07 |
Posts: 1713 |
bij je flens moet je die lassen
|
|
Jos brinkie -> een frikandel met sate saus-> een lul met poep |
|
Unimerk1991 |
26-1-2008 19:08 |
Posts: 166 |
Sorry, ik ben een beginneling, waar is de flens?
|
|
|
|
50cc crosser |
26-1-2008 19:11 |
Posts: 1866 |
dat is waar de uitlaat mee aan de cilinder vast zit geschroeft
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Unimerk1991 |
26-1-2008 19:18 |
Posts: 166 |
Oke die ring dikker maken, het gat verkleinen zeg maar.
Bedankt!
|
|
|
|
rubbert |
26-1-2008 20:01 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
dat is waar de uitlaat mee aan de cilinder vast zit geschroeft
uuhh? helemaal niet noob's, als hij een orri uitlaat heeft zit er een 3bouts aansluiting in z'n uitlaat waar de prop in hoort, daar moet je hem ook weer in doen, als je hem gelijk bij je cilinder doet is het vet slecht, je moet dus die 3 schroeven die ongeveer 10cm van de cilinder zitten los maken, en daar moet je een ring in zetten, met een binnen gat erin van ongeveer 10/15mm, daar zou ik mee beginnen, en als hij dan te langzaam gaat kan je de prop altijd nog wat uit boren
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Unimerk1991 |
26-1-2008 20:13 |
Posts: 166 |
Oke bedankt!
|
|
|
|
Royal Club |
26-1-2008 20:14 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
uuhh? helemaal niet noob's, als hij een orri uitlaat heeft zit er een 3bouts aansluiting in z'n uitlaat waar de prop in hoort, daar moet je hem ook weer in doen, als je hem gelijk bij je cilinder doet is het vet slecht, je moet dus die 3 schroeven die ongeveer 10cm van de cilinder zitten los maken, en daar moet je een ring in zetten, met een binnen gat erin van ongeveer 10/15mm, daar zou ik mee beginnen, en als hij dan te langzaam gaat kan je de prop altijd nog wat uit boren
waarom is het vet slecht direct bij de cilinder?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
.puch_chopper |
26-1-2008 20:38 |
Posts: 7851 |
gewoon zon 'dun' voorbochtje regelen
|
|
|
|
BSTS |
26-1-2008 20:40 |
Posts: 4241 |
even een klein busje op je gasschuif zetten zodat je gas niet verder open wil.
dan kun je hem ook snel weer harder laten lopen als je dat een keer wil.
|
|
sprintjah |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-1-2008 20:41 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
even een klein busje op je gasschuif zetten zodat je gas niet verder open wil.
dan kun je hem ook snel weer harder laten lopen als je dat een keer wil.
werkt alleen voor geen fuck
maakt zelfde toeren maar trekt geen worst.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
etienne456789 |
26-1-2008 20:42 |
Posts: 44 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
even een klein busje op je gasschuif zetten zodat je gas niet verder open wil.
dan kun je hem ook snel weer harder laten lopen als je dat een keer wil.
waar moet dat buisje dan zetten op je gasschuif?
lijkt mij handiger dan een prop in mijn uitlaat maken.
|
|
YZ 125 2004 |
|
BSTS |
26-1-2008 20:43 |
Posts: 4241 |
Gewoon eenbusje in je gas schuif, moet je ff kijken hoe je dat gaat doen.
werkt best wel hoor,
Ohja crossgek weet alles zijn idee is vast beter.
|
|
sprintjah |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-1-2008 20:45 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
Gewoon eenbusje in je gas schuif, moet je ff kijken hoe je dat gaat doen.
werkt best wel hoor,
Ohja crossgek weet alles zijn idee is vast beter.
heb zelf ook met zown ding gereden , als je hem dan flink blijft doortrekken in de toeren maakt hij uiteindelijk nog nagenoeg dezelfde snelheid , alleen doet hij er een eeuw over.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Rieju_Stefan |
26-1-2008 20:47 |
Posts: 1146 |
klopt nie meer :P
Dit bericht is gewijzigd door StefanBooyink op 26-1-2008 om 20:47 uur.
|
|
|
|
etienne456789 |
26-1-2008 20:47 |
Posts: 44 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
heb zelf ook met zown ding gereden , als je hem dan flink blijft doortrekken in de toeren maakt hij uiteindelijk nog nagenoeg dezelfde snelheid , alleen doet hij er een eeuw over.
zijn er nog andere simpele manieren die wel goed werken?
|
|
YZ 125 2004 |
|