hallo iedereen.. heb mijn remklauw vanbinnen en vanbuiten uitgekuist en moet deze dus nu ontluchten.. heb et van mijn achterrem ook gedaan zonder problemen, maar van mijn voorrem wordt er geen druk opgebouwd, en normaal is het pompje niet stuk.. help!
Is het reservoir aan je handvat ook echt het hoogste punt bij het ontluchten, ander moet je ff zorgen dat dit het hoogst is, en dan nog maar eens opnieuw proberen
ik had dit ook, ik heb er toen uren aan liggen kloten, en uit eindelijk ging het gewoon in een keer wel. hoe het komt weet ik niet, misschien kan je het met een injectiespuit via je opntluchtingsnippel erinspuiten?
Heb ik ook al gehad dan heb je je slangetje erafgehad en dan zit er lucht in da slangetje en die moet je eruitkrijgen en je hebt wel een busje met remvloeistof nodig om druk op te bouwen en dan moet je heel je remvloeistofreservoir voldoen en dan de hele tijd je remhevel inknijpen en dan een keer blijven inknijpen en dan je ontluchtingsnippel opendraaien en dan kom er in het begin een klein straaltje vloeistof uit en dat moet je blijven herhalen totdat hij genoeg druk heeft opgebouwd dus zo heb ik het in ieder geval gedaan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BSTS
als hij eenmaal op druk is maar toch nog sponsig, dan kun je hem met een paar lange sterke tyrips je rem vast knellen zodat die volop remt.
als je hem zo een nachtje laat staan drukt die de laatste luchtbellen eruit, en is die keihard.
waar drukt hij die luchtbellen volgens jou heen ?
op het moment dat je begint te remmen heb je een gesloten systeem.
pas bij het loslaten vd remmen krijg je een opening naar je reservoir
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Ik heb bij een motorzaak gewerkt waar ik het truucje geleerd heb.
Bij alle remmen deed ik het ... en het verschil was vaak merkbaar.
Wat denk jij dan ? dat een zuiger de volle 100 procent afdicht ?