Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Uitlaat derbi drd racing 2007

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1084 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #47521 - Uitlaat derbi drd racing 2007
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Alexz 24-1-2008 16:19 Print reply

Posts: 54
Ooowkej, dus voor onderlangs gaan voor de r1, en bovenlangs voor de gianelli? Maar scheelt die gianelli veel in topsnelheid vergeleken mej die r1? Maar die mk replica valt dus al af, ben iig al redelijk wat wijzer, haha

Trouwens, mijn DRD heeft de uitlaat links zitten, misschien problemen bij bevestigen van die gianelli, of ook linkse verkrijgbaar? http://img436.images...4681/dsc00018wo1.jpg
Grz

Dit bericht is gewijzigd door Alexz op 24-1-2008 om 16:21 uur.
 
Erik 39 24-1-2008 16:20 Print reply

Posts: 15088
Bovenlangs is gianelli idd de snelste voor ori 50cc.
Rijdt leuk met 17,5 carbje erbij. Wel een toerenbeukertje.

Onderlangs weet ik niks van
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Fruck 24-1-2008 16:21 Print reply

Posts: 71
voor een top van 90 kan je ook gewoon alle begrenzingen erui halen en er een 19mm op gooien, heb ik ook, loopt tegen de 95 op de autoteller en trekt als de ziekte
 
Alexz 24-1-2008 16:23 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fruck
voor een top van 90 kan je ook gewoon alle begrenzingen erui halen en er een 19mm op gooien, heb ik ook, loopt tegen de 95 op de autoteller en trekt als de ziekte


Oké, voor zover ik weet zijn alle begrenzingen eruit behalve een ring in mn carb (van 17,5 naar 14 meen ik). Maar met 19mm zuipt ie ook flink, en lijkt me niet dat hij sneller is dan een brommer met snelle uitlaat?
Zou verder een powerfilter nog uitmaken voor de prestaties?
 
Joel_koningslust 24-1-2008 16:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alexz
[...]

Zou verder een powerfilter nog uitmaken voor de prestaties?


bij een ori ontgrensde niet, met een heel dikke setup win je er mischien een heel klein beetje mee, op ori is het alleen voor geluid
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Pau1 24-1-2008 16:26 Print reply

Posts: 418
Volgens mij zijn er niet veel uitlaten die links om gaan. Daarom lijkt mij het beste om er gewoon een onderlangse onder te leggen. Is imo ook het mooist
 
Fruck 24-1-2008 16:29 Print reply

Posts: 71
dan denk ik tog dat nie alles weg is, of nouja mijn brommer was ook begrensd op de ontsteking, misschien is dat bij jouw ook het geval, ik heb een std setup, std luchtfilter, had een 21 mm dellortho, zoop iets te veel naar mijn mening dus heb nu 19mm, dit maakt wel degelijk uit voor trekkracht maar zal op top niet veel uitmaken, 17,5 is eigenlijk ook al genoeg om het volle vermogen eruit te halen met std onderdelen
 
Alexz 24-1-2008 16:30 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Volgens mij zijn er niet veel uitlaten die links om gaan. Daarom lijkt mij het beste om er gewoon een onderlangse onder te leggen. Is imo ook het mooist


Hmm tjah mk heeft er nog die linksom lopen en zag er poosj gleje nog. Maar beter hou ik het dus op een yasuni r1? Zijn die er ook met carbon dempers net als de r2/r3, is eerlijk gezegd wel mooier. Weten jullie toevallig ook een goede vertrouwde site om een goede uitlaat te bestellen, en deze snel afgeleverd te krijgen (ps ik woon in zeeland)?
 
Fruck 24-1-2008 16:31 Print reply

Posts: 71
wat is trouwens jou tandwielverhouding dan met je std setup?? ook gewoon 12-48?
 
RiejuJossie 24-1-2008 16:33 Print reply

Posts: 502
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Volgens mij zijn er niet veel uitlaten die links om gaan. Daarom lijkt mij het beste om er gewoon een onderlangse onder te leggen. Is imo ook het mooist

Niet veel uitlaten die links om gaan? Bij bijna elke brommer gaat de uitlaat linksom, en bijna elke uitlaat heeft verschillende uitvoeringen, voor bijv. Derbi en Yamaha (linksom) en voor Aprilia mx (rechtsom).

Dat is dus gelul, als je een Gianelli voor Derbi koopt loopt hij gewoon linksom.
 
Alexz 24-1-2008 16:33 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fruck
dan denk ik tog dat nie alles weg is


Begrenzing uit luchtfilter, uitlaat. Zou niet weten of er begrenzing op ontsteking zit, lijkt me sterk eigenlijk. Als het goed is zit er nog wel een koperen ring in mn carb. het is een 17,5 mm, maar de oudere modellen rijden allemaal met 14mm's, dus die is begrenst. Khad ook gehoord dat die 17,5 ovaal is en dus als 21mm zou tellen? Weten jullie daar meer van?

Grz

 
Fruck 24-1-2008 16:44 Print reply

Posts: 71
je kan je ontsteking ietsies vervroegen of verlaten heh


je hebt btw leonelli en ducati heh, ligt er ook een beetje aan welke van die 2 je hebt

Dit bericht is gewijzigd door Fruck op 24-1-2008 om 16:44 uur.
 
Alexz 24-1-2008 16:46 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fruck
je kan je ontsteking ietsies vervroegen of verlaten heh


Hmm, heb elekronische ontsteking: CDI eronder liggen. Kan het dan ook? Bij dealer laten doen of, gloof dat je aan je ontsteking zelf weinig kan prutsen. Trouwens ook duur grapje as je die verneukt, 220 euro (is voor garantie nieuwe ingegaan, zou mogelijk kuren hebben en bednakt :P)

Grz

 
TSX.maxi S....... 24-1-2008 16:47 Print reply
Posts: 511
yasuni cross zijn ook snelle uitlaten en niet heel duur
 
Is het een man of is het een vrouw, nee het is scooter sjonnie
Alexz 24-1-2008 16:48 Print reply

Posts: 54
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX.maxi S.......
yasuni cross zijn ook snelle uitlaten en niet heel duur


Hmm, cross; zijn voornamelijk gebouwd op trekken onderin of?
Welke top kun je daar bij halen bij originele vertandig, enig idee?
Grz

 

Dit topic is 3045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved