Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder voor senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 501 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47487 - cilinder voor senda
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Wolf Senda 23-1-2008 10:54 Print topicpost
Posts: 40
Ik zit te aarzelen tussen een barikit 70cc alu en 80cc polini gietijzer. Voor de rest wil ik standaard uitlaatje houden en heb ik 17.5 carb. Moet ik sowieso bij een van deze twee cilinders de koppelingsplaten vervangen?
 

Niek de Wildt 23-1-2008 13:11 Print reply
Posts: 7168
70cc is hoogtoeriger dan de 80cc, en aangezien de std uitlaat ook voor koppel is, lijkt de polini me een betere keus.

verder hoef je de platen niet te vervangen als ze nog goed zijn.
wel moet je misschien versterkte veren kopen of een ring achter de orginele zetten
 
Wolf Senda 23-1-2008 15:29 Print reply
Posts: 40
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
70cc is hoogtoeriger dan de 80cc, en aangezien de std uitlaat ook voor koppel is, lijkt de polini me een betere keus.

verder hoef je de platen niet te vervangen als ze nog goed zijn.
wel moet je misschien versterkte veren kopen of een ring achter de orginele zetten


ja ik denk dat het ook wel de polini wordt. Ik zit ook nog beetje met malossi mhr 80 replica in mijn hoofd. Is die goed denk je?
 
-wokkel- 23-1-2008 16:04 Print reply

Posts: 1129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wolf Senda
[...]


ja ik denk dat het ook wel de polini wordt. Ik zit ook nog beetje met malossi mhr 80 replica in mijn hoofd. Is die goed denk je?

malossi was ook vrij hoogtoerig dacht ik dus dan is polini beter
 
VluggeJaapie 23-1-2008 17:02 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
70cc is hoogtoeriger dan de 80cc, en aangezien de std uitlaat ook voor koppel is, lijkt de polini me een betere keus.

verder hoef je de platen niet te vervangen als ze nog goed zijn.
wel moet je misschien versterkte veren kopen of een ring achter de orginele zetten


Onzin, het is niet automatisch bepaald dat een 80cc laagtoeriger is dan een 70cc. In dit geval wss wel hoeft dit zeker niet altijd het geval te zijn.


 
Auto RBW :)
DoDo-tomos 23-1-2008 17:10 Print reply

Posts: 1842
de mhr 80 is laagtoerig maar moet je wel recies afstellen om em goed te laten lopen en dat komt aardig precies.

de polini 80 heeft ook goede koppel en kan je evt nog in gietijzer nemen en komt wat minder precies op afstellen.

over de barikit weet ik niks

Dit bericht is gewijzigd door DoDo-tomos op 23-1-2008 om 17:11 uur.
 
of vraag het niek de wildt
Royal Club 23-1-2008 17:48 Print reply

Posts: 60390
beter knal je dr een eenvoudige 70pijp onder. std is kudt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
.puch_chopper 23-1-2008 19:27 Print reply

Posts: 7851
ik heb ervaring met de 80cc polini gietijzer, ik vond het een hele fijne cilinder ! lekker veel koppel en met ori uitlaat zal die zeker lekker laagtoerig trekken, verbruk valt heel veel mee

Dit bericht is gewijzigd door .puch_chopper op 23-1-2008 om 19:29 uur.
 
Royal Club 23-1-2008 19:28 Print reply

Posts: 60390
welke 80cc polini?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
.puch_chopper 23-1-2008 19:28 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
welke 80cc polini?

ow, giet dus
 

Dit topic is 700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved