Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - lucht schroef honda mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47473 - lucht schroef honda mtx-sh
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3905 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

allbrezz 22-1-2008 18:43 Print topicpost

Posts: 493
hey ik zoek een(van het artiekel waarin word omschreven dat waarna je de lucht stel schroef in draait het mengsel met zuurstof/lucht toe neemt) kopie/ scan uit het werkplaats hand boek van honda mt/ mtx
dit is om een brommer reparatear ervan te overtuigen dat mijn brommer meer lucht krijgt als je deze in draai
hij gelooft dit namelijk niet ...
of ... ik maak een domme fout en dat ik het fout heb of ik weet het gewoon beter dan die beuhnhaas in de winkel (met een diploma)


hmmm beetje vage opbouw maarja
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg

THE CRAZY DOCTOR 22-1-2008 18:46 Print reply

Posts: 1302
als je die schroef indraait gaat je gas schuif iets verder naar boven en gaat zo iets hoog toeriger rijden hij krijgt dus niet meer lucht

*als ik het goed heb*
 
allbrezz 22-1-2008 18:48 Print reply

Posts: 493
nee, das je statonair schroef
ik heb het over het andere boutje
dat verzongen boutje waarje met een iets kleinere schroeverdraaier in moet
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-1-2008 18:48 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
als je die schroef indraait gaat je gas schuif iets verder naar boven en gaat zo iets hoog toeriger rijden hij krijgt dus niet meer lucht

*als ik het goed heb*

das de stationarschroef
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
PRO TUNING 22-1-2008 19:08 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
hey ik zoek een(van het artiekel waarin word omschreven dat waarna je de lucht stel schroef in draait het mengsel met zuurstof/lucht toe neemt) kopie/ scan uit het werkplaats hand boek van honda mt/ mtx
dit is om een brommer reparatear ervan te overtuigen dat mijn brommer meer lucht krijgt als je deze in draai
hij gelooft dit namelijk niet ...
of ... ik maak een domme fout en dat ik het fout heb of ik weet het gewoon beter dan die beuhnhaas in de winkel (met een diploma)


hmmm beetje vage opbouw maarja


Over welk type carburateur praten we ?? primaire - secundaire type ??

 
allbrezz 22-1-2008 19:10 Print reply

Posts: 493
hey moeilijke woorden man

ik heb het over het orginele type
ik weet niet wat je met primair of sucundair bedoelt
gewoon de orginele honda mt / mtx caburateur van 20 jaar gelden
ofte wel : de keihin


ben ff eten


Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 22-1-2008 om 19:11 uur.
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Royal Club 22-1-2008 19:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


Over welk type carburateur praten we ?? primaire - secundaire type ??



je praat nu alweer over primair en secundair zonder dat je uitlegt wat beide zijn, vorige keer was je smoes dat je geen tijd had om uit te leggen. doe dat nu eens dan?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
erwin fs1 22-1-2008 19:43 Print reply

Posts: 897
normaal gesproken:

luchtschroef in>>minder lucht, meer benzine rijker dus
luchtschroef uit>>meer lucht, minder benzine, armer dus

dit geld alleen tot ongeveer 1/4 gas. daarna bepalen je sproeier, gasnaald en gasschuif het mengsel
 
vake bej te bange....
allbrezz 22-1-2008 19:43 Print reply

Posts: 493
oooh dus hij wil gewoon intiligent / stoer / slim /nerd overkomen :P
nee hoor geintje
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Henk-88 22-1-2008 19:51 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


je praat nu alweer over primair en secundair zonder dat je uitlegt wat beide zijn, vorige keer was je smoes dat je geen tijd had om uit te leggen. doe dat nu eens dan?



Smoes? wtf denk je wel niet man, is het zo raar om ff een woordenboek te pakken als iemand de moeite neemt om een serieuze reply neer te zetten voor de TS ?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Niek de Wildt 22-1-2008 20:05 Print reply
Posts: 7168
ik denk dat protuning op de hoofd en stationair sproeier doelt?

en dat het de topicstarter om de luchtschroef gaat (wat ook niet heel duidelijk is...)
in dit geval, klopt het wat erwin fs1 zegt
 
allbrezz 22-1-2008 20:06 Print reply

Posts: 493
ja hij kan me toch ook gewoon proberen te helpen ipv van proberen slim over te komen voor anderen voor een reputatie ....
anders zecht hij gewoon wat hij bedoel en wat zijn vraag is
of hij lecht meteen bijde gavallen uit


maar ik heb nog steeds mijn kopie/scan niet

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 22-1-2008 om 20:07 uur.
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Royal Club 22-1-2008 20:08 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
ik denk dat protuning op de hoofd en stationair sproeier doelt?

en dat het de topicstarter om de luchtschroef gaat (wat ook niet heel duidelijk is...)
in dit geval, klopt het wat erwin fs1 zegt


nee

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Smoes? wtf denk je wel niet man, is het zo raar om ff een woordenboek te pakken als iemand de moeite neemt om een serieuze reply neer te zetten voor de TS ?



denk dat iemand als protuning veeeeeeeel beter kan uitleggen wat een primaire en secundaire carbs is als een woordenboek
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
allbrezz 22-1-2008 20:09 Print reply

Posts: 493
hmmm... weet niek zeker dat dit ook bij keihin caburateurs is ? want ik weet voor 90 % zeker dat dit Juist omgedraait is en niet zoals normaal dus vandaar mijn verzoek voor die scan


@rayal club
ja idd sucundaire en primaire caburateur staat niet in het woorden boek denk ik

en anders reageert protuning zelf weer een keer

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 22-1-2008 om 20:11 uur.
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Henk-88 22-1-2008 20:13 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
ja hij kan me toch ook gewoon proberen te helpen ipv van proberen slim over te komen voor anderen voor een reputatie ....
anders zecht hij gewoon wat hij bedoel en wat zijn vraag is
of hij lecht meteen bijde gavallen uit


maar ik heb nog steeds mijn kopie/scan niet

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 22-1-2008 om 20:07 uur.


Je kunt toch ook proberen jezelf te helpen? Jij hebt een probleem remember? Als anderen je helpen dan mag je ook best zelf wat doen anders raak je maar gehospitaliseerd.

Zoek eerst maar 'ns op wat primair en secondair betekent

En 'hospitaliseren' desnoods.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 22-1-2008 om 20:15 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
allbrezz 22-1-2008 20:18 Print reply

Posts: 493
ik kan niets vinden van die kopie ook niet op mt5 .nl daaarom vraag ik het op BF maar ik ga is kijken wat sucundair en primaire caburateur betekenen maar kan me niet voorstellen dat het me help maar ik doe het wel om je een plezier te doen
mijn enige search resultaten zijn :
vertandinden, assen , en spoelen

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 22-1-2008 om 20:20 uur.
weet jij het wel dan ?

Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 22-1-2008 om 20:26 uur.
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg

Dit topic is 3905 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved